![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://joodsactueel.be/2012/10/23/on...itie-met-pvda/ Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen niet zo simpel.
#103 |
Minister-President
|
![]() Ik heb nergens gezegd dat het percentage allochtonen het enige verschil is tussen de inwoners van de districten. Ik stel alleen maar bepaald zaken vast.
Laatst gewijzigd door stropdrager : 24 oktober 2012 om 11:56. |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() Het merendeel van de Antwerpse moslims heeft NIET op de PVDA gestemd. Maar we kunnen de redenering ook omdraaien. De meeste personen die in Antwerpen op de PVDA hebben gestemd, zijn moslims.
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Men heeft in het VB zeer vaak herhaald dat het 70-puntenplan niet meer actueel is, het feit dat u dat niet gehoord hebt zegt veel over uw selectiviteit. Omdat u klaarblijkelijk niet in staat bent hieromtrent zelf opzoekingswerk te verrichten, geef ik graag een voorbeeld uit de Gazet van Antwerpen, 2003:
"INTERVIEWER: Dus u zweert het 70-puntenplan af? DEWINTER: Het 70-puntenplan is voor het Vlaams Blok voltooid verleden tijd. Ik druk erop, voltooid verleden tijd. En, ik zeg er ook bij als auteur van dat plan, als ik vandaag een dergelijk plan zou moeten neerschrijven, dan zou ik niet meer kunnen en willen schrijven wat ik destijds in het 70-puntenplan heb neergeschreven. Het dateert van 1990. Het is vandaag niet meer realistisch en toepasbaar wegens maatschappelijke evoluties. Het is geen alternatief meer voor de problemen die we kennen. Omdat wij rekening houden met het feit dat een niet onbelangrijk deel van de hier verblijvende vreemdelingen, hier zullen blijven. En dat we ten aanzien van die mensen de hand moeten uitsteken en duidelijk maken: "Pas u aan, en als dat niet geval is, zult ge terug moeten naar uw land van herkomst." Maar wie zich wél wil aanpassen, moeten we de kans geven om dat te doen. Dat is toch wel een ingrijpende andere keuze dan het 70-puntenplan. Dat ik overigens niet meer verdedig. Dat is de essentie." Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 24 oktober 2012 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het nu zoooo'n groot probleem dat men die pvda als het ware in een cordonnetje zetten? Die zijn toch voorstander van zo'n democratisch trukje...
Laatst gewijzigd door manta : 24 oktober 2012 om 12:39. |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 24 oktober 2012 om 13:12. |
||
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Net zoals niet iedereen van die andere 65% stemgerechtigd is, hé slimme! Ik woon ook in Antwerpen en meer bepaald in Borgerhout. En hier zijn echt wel een pak meer stemgerechtigde allochtonen dan de 17,1% die de pvda+ hier scoorde hoor. En nogmaals: niemand ontkent dat veel allochtonen op de pvda+ hebben gestemd hé! Maar wel dat ze hun winst louter daaraan te danken hebben. Ik ken alvast veel autochtonen die hetzelfde deden (en voorheen op andere partijen stemden). Zijn stemmen van allochtonen trouwens minder waard ofzo?
Laatst gewijzigd door Edina : 24 oktober 2012 om 13:40. |
![]() |
![]() |
#111 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Stem daarom niet voor partijen die ingaan tegen je belang en stem voor PVDA+, de enige partij die de belangen van de 99% vertegenwoordigt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() De mensen met een gewoon of klein loon, die 99%...
#116 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent een ordinaire fascist en uw islamofobie verbergt heel moeilijk je bloed en bodem racisme, je homofobie en je seksisme. Ik heb deze fenomenen altijd heel consequent bestreden. Je gaat dan ook op de negeerlijst.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#117 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 99% mensen die werken, niet de 1% renteniers.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#118 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister
|
![]() Peter Mertens :
In 1991 voerde de MLB (Marxistisch-Leninistische Beweging) actie tegen de Golfoorlog. In deze periode sloot Peter zich bij hen aan. .... Mertens werd tijdens het achtste partijcongres op 2 maart 2008 officieel aangeduid als nieuwe voorzitter van de PVDA. Hij volgde de ernstig zieke Ludo Martens op. Hij verklaarde in De Morgen dat de partij het 'belerende vingertje' en de 'grote theorieën' enigszins achterwege zou laten. Als voorzitter kondigde hij ook meteen aan de partij te willen herpositioneren. Hierbij zwoer hij het maoïsme en het stalinisme af Dus als Peter Mertens zijn vroegere extremistische ideologiën afzweert gelooft U hem. Als een lid van het VB (waar ik overigens niet op stem) dit doet, dan gelooft U hem niet. 2 maten, 2 gewichten ? |
![]() |