![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik wou dat eerst ook niet geloven. Ik werkte van 97 tot 2005 bij de Stad, en één van de mensen daar die was blind, toen ik hem vroeg ofdat ik zijn stok eens mocht gebruiken vertelde hij me dat ik dat niet mocht wegens geen tax betaald. Dat leek grappig, maar hij klonk alsof hij dat meende. Dus ik naar het gemeentehuis gebeld en dat bleek te kloppen, toen ik dan vroeg waarvoor zoiets eigenlijk goed was, vertelde ze me op verontwaardigde toon, "anders kan iedereen zomaar met een witte stok rondlopen..."
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 oktober 2012 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij zegt je baas ook constant wat hij moet doen zeker? En als hij niet luistert dreig je met zijn bedrijf te blokkeren?
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en wie is er gek genoeg om z'n centen te investeren in België?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
|
![]() Citaat:
WHAT. THE. FUCK. Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 25 oktober 2012 om 22:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zullen problemen als loonkosten, arbeidsorganisatie...aangepakt moeten worden, ook administratieve vereenvoudiging, 't sociaal statuut van zelfstandigen verbeterd moeten worden, kortom; 'n beleid dat KMO's ondersteunt.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze doen niet eens hun pet meer af wanneer hun werkgever voorbijloopt. Sterker nog, ze kijken hun baas zelfs rechtstreeks in de ogen! En daarbovenop durven ze zelfs wel eens tegenspreken ook! Wat een onbeschaamdheid! Stelletje pretentieuze typetjes hoor, die huidige generatie arbeiders. Vroeger was het veel beter geregeld. Kregen ze nog eens regelmatig klop. Verder zou ik er zelfs voor pleiten dat werknemers eerst bet�*len om ergens te mógen werken. Ofwel dit ofwel tevreden zijn met de occasionele worst die hen wordt toegegooid. Kwestie dat ze hun plaats kennen. Stelletje lamstralen, die arbeiders van tegenwoordig.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 26 oktober 2012 om 06:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En verder: schitterend voorstel van de pvda.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed zo! Er mag al eens een krachtig signaal komen dat niet zomaar alles kan en mag in dit land. Eerst enkele miljarden subsidiegeld incasseren en vervolgens de boel zonder boe of ba sluiten is er vèr over. Geen enkele overheid zou zoiets moeten slikken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Spreek ook eens over die loonkost. Bij Fortis ging 45% van de loonkost naar het topmanagement. Ze hebben aangetoond dat ze het "waard" waren. |
|
![]() |
![]() |