![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @D'ARTOIS een super
![]() Maar laat ons even bekijken hoe gek deze mensen worden... Loot & Shoot, dat zal misschien de Hollywoodstorm overtreffen. Buiten dit alles kan deze situatie ons een diepgaand inzicht geven, in welke staat dit land zich verkeert. UPDATE : op sommige plaatsen zou sneeuw vallen. Maximum ALERT dus... Sneeuw en meer waterachtig gedoe... de looters zullen thuis blijven... te lui, te fris. Laatst gewijzigd door zonbron : 30 oktober 2012 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, terug naar de mediastorm, On Topic
science - TIME - Frankenstorm: Why Hurricane Sandy Will Be Historic The name may be funny—Frankenstorm—but be advised: Hurricane Sandy is no joke. Laatst gewijzigd door zonbron : 30 oktober 2012 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() zo is de Bronx eens propergespoeld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Om met windkracht 12 nog een houten driemaster van 30-40 meter rond te varen moet je wel ballen hebben denk ik. Of weinig verstand. En er waren er al drie overboord geslagen blijkbaar. Het zwaarste waar ik doorging was windkracht 8 voor de noordzeekust. En ik vond dat al niet zo plezant meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ter info.... ams.confex - Hurricane Aerosol and Microphysics Program (HAMP) Session 2CLijkt me interessant, maar ik heb het zelf nog niet bekeken. (ondertussen reeds de eerste voorstelling onder handen genomen, een aanrader !) edit : @Antoon, het is HAMP hoor, geen hemp te bespeuren. Geen reden dus om Uw polsslag te verhogen in blijde verwachting. ![]() Bekijk het even, het is best interessant en goed begrijpbaar. Laatst gewijzigd door zonbron : 30 oktober 2012 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovenstaande info zal ik dus zonder twijfel ook in de draad ivm geo-engineering plaatsen.
Men bespreekt technieken en een vorm van geo-engineering waar ik achter zou kunnen staan, nl. de mitigatie van orkanen en tropische stormen. Dit kan, indien goed aangewend, eventueel veel leed en schade voorkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie kaatst kan de bal verwachten. Geen medelijden met de VS uitgezonderd de mensen die dit over zich moeten laten komen.
De verzekeringsmaatschappijen betalen niets meer uit. Afwachten en huiveren. Begin eens wat betere huizen te bouwen in plaats van die houten krotten. Edit: Her en der staat wat onder water en een stvig aantal heeft geen stroom. Leer de Yanken denken en misschien komt het ooit goed. Op je reet zitten en niets doen is het credo terwijl het land decennia lang de ene storm na de andere over zich heen krijgt. Voorzorgsmaatregelen aleen als het te laat is. Wellicht hebben ze zichzelf een handje geholpen.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 30 oktober 2012 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Ik had gehoopt dat dat vrijheidsbeeld zou omwaaien. Helaas niet dus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*** Een aanrader *** Video - Aerosol Geoengineering and Hurricane Modification Program Run by Homeland Security Bekijk ook volgende : Video - Hurricane Sandy Geoengineering Update Geo-engineering is een realiteit, maar in tegenstelling tot sommige opmerkingen in de bovenstaande video's ben ik er absoluut niet van overtuigd dat men heeft getracht de storm op een negatieve wijze beinvloeden, daar heb ik op dit moment geen enkele reden toe. Wetenschappers drukken zich soms op een nogal ongelukkige wijze uit... Facts presented as they are, en punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Dat zou inderdaad plezant zijn geweest...
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gevolgen van Frankenstorm zullen waarschijnlijk niet voldoende zijn om de verkiezingen uit te stellen.
USA Today - Sandy unlikely to postpone election |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een pro-Big Government artikel van de NY Times
NY Times - A Big Storm Requires Big Government Disaster coordination is one of the most vital functions of “big government,” which is why Mitt Romney wants to eliminate it. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ellende aan de Amerikaanse oostkust? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Kijk, te gek voor woorden... Washington Post - By Max Fisher and the Washington Post Foreign Staff - Pro-Assad page claims Syria and Iran engineered Hurricane Sandy 30 oktober 2012 Foreign Policy - PressTV uses 'Day After Tomorrow' photo for Sandy article ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 30 oktober 2012 om 23:19. |
![]() |
![]() |