![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kunst van tegenwoordig dat gemaakt wordt door mafketels is kunst om op de mesthoop te gooien.
Pas als het op de mesthoop ligt is het echte kunst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je onderschat toch wel iets. Er zijn veel mensen die huisdieren hebben. Sommigen behandelen die dieren niet goed. Maar de overgrote meerderheid houdt zielsveel van hun hun hond of kat. Het wordt een gezinslid. Wanneer die mensen dan geconfronteerd worden met die brutale scenario's waarbij dieren doodeenvoudig worden mishandeld hoef je niet verbaasd te zijn dat het een golf van woede opwekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk. Ik vind het ook geen ideaalbeeld, maar zoals ik zei geven de architecten er ook niet om om een goed traditioneel huis te bouwen. Het is slechts bandwerk. En als je dat echt wilt verhelpen, zullen velen klagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is geen dierenmishandeling, de mensen die die katten omhoog gooiden gingen er van uit dat de katten op hun pootjes terecht kwamen. Want normaal gesproken, ook zo hoort te zijn.
Nu zijn er helaas katjes verkeerd terecht gekomen, dat is spijtig, maar het is geen dierenmishandeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht je dat met mij kat proberen dan sla ik je een bloedneus. Je zou overigens ongetwijfeld door mijn kat zelf reeds lelijk toegetakeld zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tom Naegels slaat de nagel op de kop:
Citaat:
Laatst gewijzigd door koe de poing : 3 november 2012 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het niet veel beter te denken vanuit de behoeften en noden van een gezin om van daaruit een huis te ontwerpen dat enerzijds beantwoordt aan het gezinsleven maar ook aan de omstandigheden naar klimaat en ligging? Wat heeft het immers voor zin een kopie te bouwen van een huis uit lang vervlogen tijden dat ergens ingeplant staat waar het helemaal niet tot zijn recht komt en ook niet voldoet aan het gezinsleven van nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kat kan van vrij hoog springen zonder zich te verwonden, maar dan is het een gecontroleerde val. Als katten omhoog worden geworpen, geraken zij in paniek, want dit is een onnatuurlijke beweging voor hen en zij hebben er geen controle over. Katten in de hoogte werpen en hopen dat ze op hun poten terecht komen, is dus weldegelijk dierenmishandeling. Het staat gelijk aan een mens in de hoogte werpen en hopen dat er dan niets gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...ze-Fabre.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is dus wel degelijk mishandeling en het is dan ook niet meer dan logisch dat men dit heeft stopgezet en aanklaagt. Maar het is nu ook weer niet van dien aard dat het de overreactie erop rechtvaardigt. Veel ergere vormen van mishandeling zijn schering en inslag wat de meerderheid van degenen die nu zo verontwaardigd reageren koud laat. Laatst gewijzigd door Edina : 3 november 2012 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kunstenaars zijn dus mensen die in het verleden zijn blijven steken en denken dat ze het terug kunnen invoeren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: En jij slaat mij een bloedneus? Pahahha, internetheld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Biologisch gezien is een mens niet meer waard dan een dier, maar maatschappelijk gezien wel degelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kat zal ook NOOIT een sprong uitvoeren als ze geen vaste vlakke ondergrond heeft. Een trap met een deken op voldoet dus niet voor een kat om een sprong uit te voeren. Trouwens het ging hier over kitten, dieren die nog moeten leren hoe ze een sprong moeten uitvoeren. Ik heb nog NOOIT een kitten en sprong van hoger dan 1 meter weten uitvoeren en ik heb in totaal al veel kitten zien opgroeien en opvoeden door hun moeders. En onder de volwassen katten zijn het zeldzaamheden om een sprong van hoger dan 2 meter uit te voeren. Veel katten worden zelfs bang als ze dergelijke sprongen moeten maken en zoeken een andere oplossing. Ik heb ook al katten hun poten weten breken bij een sprong. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals slagers in slachthuizen ook vrijuit gaan, wat is je punt?
|
![]() |
![]() |