![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan er nog geraken, me dunkt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Banneling
|
![]() Neen. Politici en stadhuispersoneel (die de hele handel aan het licht brachten nota bene) vind ik behoorlijk geloofwaardige bronnen aangaande dergelijke zaken.
De rest die daaruit volgde, daar heb ik het nog niet over gehad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kun je die bronnen eens tonen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerste artikel in GOOGLE, mongool... Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 3 november 2012 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zelfs een lid/leden van de filmploeg kon/konden het niet langer aanzien. (Hetgeen volgens mij zijn/hun job in gevaar kan brengen, dat lijkt me dus geen triviaal besluit, de belichting uit te zetten om dit circus te stoppen .)
![]() |
#450 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 3 november 2012 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
|
![]() Citaat:
En de media vraagt zowat van iedereen de mening over vanalles en nog wat tegenwoordig waarbij kennis terzake absoluut irrelevant is. Als je daar een probleem mee hebt, moet je bij die media aankloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waartoe dienden de 'kalmerende druppeltjes' eigenlijk? En waar en wannéér zou de Groot Kunstenaar met het 'artistiek experimenteren' zijn opgehouden mocht niemand Hem een strobreed in de weg hebben gelegd?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kronkel niet.
Kijk eens naar de huizen van bv. de Prairie School. |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen klacht neergelegd bij de politie, geen uiterlijke verwondingen, alhoewel zeven (7!!!) man hem in elkaar hebben geramd, waarvan twee met matrakken, en NVA ervan beschuldigen dat zij de oorzaak zijn van de vreselijke aanval. Is er nog ergens een dwangbuis beschikbaar?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volkswoede ?
Het volk reclameert ja, maar volkswoede ?? Och ja, volkswoede zal alleen maar getolereerd worden als het in de linkse kraam past? Tracht zelf eens 'objectief' te zijn. Dan zal je toegeven dat het niet zozeer de dierenmishandeling, met accent op mishandeling, is die de "volkswoede" triggert; maar het feit dat het net katten waren. Dus is de "volkswoede" een uiting van misprijzen tegen ons cultureel gevoelen. (ik ben zelf geen kattenmens; eer een hondenmens; voor alle duidelijkheid). Je kan het belachelijk vinden, maar Fabre heeft er zich dik op verkeken: onze cultuur laat niet toe op dergelijke manier te sollen met katten. Fabre kent zijn eigen volk niet. Dat komt wellicht omdat hij toch zo verheven is ... ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |