![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al een geluk dat bepaalde verzekeringsmakelaars de economie nog recht houden.
Laatst gewijzigd door Pietje : 4 november 2012 om 22:33. |
|
|
|
|
|
|
#402 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#403 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ge gaat hier de meest primitieve lusten van de afgunstsossen prikkelen P. Ni doen jong...ni doen... Goede raad van Fie
|
|
|
|
#404 |
|
Minister-President
|
Kon.besluit via de grondwet!
|
|
|
#405 |
|
|
[quote]Ik ben er van overtuigd dat de arbeidsdodende vakbondscellen vol zitten met ovetuigde stakers, ziekenkasfraudeurs en subsidiehoeren...dat "vergaderen" en "plannen maken" om fabrieken plat te leggen, stakingspiketten op te richten en KMO's kapot te pesten moet een keiharde full time job zijn...
|
|
|
#406 |
|
Minister-President
|
heb zelfs albert al aan ze gat zien krabben
|
|
|
#407 | |
|
|
Citaat:
Maar dan wordt het pas echt moeilijk: welke ambtenaren moeten eraan geloven, en waarom ? |
|
|
|
|
|
|
#408 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn kinderen willen de zaak niet overnemen , dat hebben ze nu al gezegd, want ze weten wat dat inhoudt . |
|
|
|
|
|
|
#409 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ook de grondwet kan men wijzigen , als je dat nog niet wist.
Laatst gewijzigd door Pericles : 4 november 2012 om 22:42. |
|
|
|
|
|
#410 | ||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Citaat:
Tegen de tijd dat die CEO in pensioen gaat zal hij rianter kunnen leven dan u ooit kan dromen en zal hij, naar alle waarschijnlijkheid, nog eens voorbij de kassa passeren om zijn wettelijk pensioen op te halen, die u betaald. Indien je het gepast vind om met cijfers te gooien, zou ik toch eerst eens alles goed uitpluizen, zodat je de leefwereld van de CEO's kent. Eén ding wil ik je wel al meegeven, dan moet je dat al niet meer lezen, ze zijn een heel stuk slimmer als u als het op geld aankomt. Als je nu nog een stukje terugkeert zou je lezen dat ik niet tegen ben inzake het uitmesten van het overheidsapparaat. Ik stel enkel dat de cijfers waarop je je discussie baseert zwaar scheef getrokken zijn door gegevens op een incorrecte manier te vergelijken, dat je dus de verkeerden aanvalt. Maar het valt zwaar tegen om de juiste mensen aan te vallen, want die lachen je uit en gaan gewoon verder met de orde van de dag, dus vallen ze die simpele ziel maar aan die daar ook maar werkt.
Let Hot Rods ride in this idiot country Laatst gewijzigd door Hot_rod : 4 november 2012 om 22:49. |
||
|
|
|
|
|
#411 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#412 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#413 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#415 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Let Hot Rods ride in this idiot country Laatst gewijzigd door Hot_rod : 4 november 2012 om 23:01. |
|
|
|
|
|
|
#416 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maak eens een vergelijking met de "peers" (nederland...). Zal direct opvallen waar ze er meer, en waar minder hebben (in totaliteit hebben ze er minder, dat is een feit).
|
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#418 | |
|
|
Citaat:
De afgunstsossen zijn niet echt jaloers op uw centen hé...nope. Centen hebben zij ook levenslang, via dop, ziekenkas, politieke benoemingen, intercommunales, de NMBS, De Post, ministeries, vreemdelingenindustrie, ziekenkassen, vakbonden, VRT, enz enz Neen jong...waar de sossen écht jaloers op zijn is uw onverzettelijke werkkracht gedurende een ganse carrière...d�*t is waar ze jaloers op zijn...het is die werkijver die ze fundamenteel willen breken...het is daar en daar alleen dat het gevaar voor hun perverse ideologie sluipt...het is om die werkijver, die werkethiek en die onverdroten initiatiefneming waarvoor ze pestbelastingen hebben ingevoerd. Een voorbeeld: een jonge gast werkt zich te pleuris om een dikke wagen te kunnen kopen...hij betaalt daar een gigantische hoop sociale bijdragen voor, belastingen, BTW , onderhoud, veiligheid, BIV, enz enz...allemaal ten bate van de onfortuinlijken en de luierikken... Maar daar komt de afgunstsos: hij belast die wagen volledig weg...geen dikke bakken meer in onze straten, geen beloning meer voor de harde wroeters...prijskaartje: tot nu toe 50 miljoen euri... Het is de verpauperingsindustrie van de afgunstsos die er voor heeft gezorgd dat wij met +/- 15% armen zitten hé...moeten die gasten toch fier zijn in hun vakbondscellen hé...weer een KMO kapotgekregen...fier jongens...fier...
|
|
|
|
#419 |
|
Lokaal Raadslid
|
Nederland is dan ook 1 land met 1 regering hé. Wij hebben 2 landen met 5 regeringen.
|
|
|
#420 |
|
Minister-President
|
Yep,maar dan gaan ze in andere vingers snijden nietwaar!
|