![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Welke gezond verstand ziet niet in dat Obama gewoon een puppet is, die de oorlogen zal laten doorgaan, de banken zal laten bailouts geven, de multinationals vrij spel geven, enzovoort enzovoort. Obama is een puppet, en achter de schermen lachen ze in hun vuistje met het domme volk!
Laatst gewijzigd door exodus : 7 november 2012 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat Republikeins Congres ook redelijk kirrewiet DE approuval rate voor het Congres is traditioneel ABISMAAL, maar de mensen blijven voor hun lokale politici stemmen in de Staten. Voor ons is dat onbegrijpelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat het een verdeeld land blijft, blijkt toch weer.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Massach...th_care_reform
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zou jij op Obama gestemd hebben? zijn ideeën staan toch ver af van jouw ideeën?
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Mijn voorkeur ging eigenlijk eerder uit naar Jill Stein, de kandidate van de Green Party, maar in een 'swing state' had ik waarschijnlijk wel voor Obama gestemd, zij het met stevig dichtgeknepen neus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hmm, 59,8 miljoen nu voor Obama tegenover 57,2 miljoen voor Romney. Dat scheelt toch 2.6 miljoen als ik kan tellen. Zo nipt is dat niet. Remember Bush-Gore in 2000 waarbij Gore de popular Vote won met meer dan een half miljoen stemmen? Een dikke proficiat aan de Amerikanen om de goede keus te hebben gemaakt ![]() ![]() ![]() Straf dat de republikeinen zowat alle battle states verloren hebben overigens, inclusief Wisconsin, vanwaar Paul Ryan afkomstig is. Dat moet een flinke kokosnoot zijn om te slikken, ik vraag me af hoe de GOP zijn toekomst ziet. Donkerbruin lijkt me. En binnen 4 jaar verwacht ik de clash of the titans Sarah Palin vs. Hillary Clinton. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 7 november 2012 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Een opname liet in een stemhokje zien hoe iemand Obama aankruiste en de stem automatisch naar Romney ging.
Het blijft allemaal frauduleus. Alleen ben ik in dit geval iets optimistischer (niet veel) omdat Romney niet gekozen is. Die had de VS echt naar de ondergang gebracht. Althans hij zou het geprobeerd hebben, mocht hij op eigen kracht kunnen varen.
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Grappig, dat gejuich van de zelfverklaarde links-progressieven om de overwinning van een rechts-conservatief met fascistische trekjes.
![]() |
![]() |
![]() |