![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens: voor mijn part zouden bans mogen afgeschaft worden. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou je het ergste vinden: verbannen worden van dit forum of eeuwig gedoemd zijn hier rond te peddelen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En alsof ik echt wel weet dat mijn woordgebruik regelmatig een beetje scherp is of niet acht uit gepolijste lippen komt . Maar als je iets duidelijk wil maken is de softe , politiek correcte denk en zegwijze ook niet doeltreffend . En als je eens een onderwerpje wil aansnijden waar er wel wat vuile praatjes mogen gemaakt worden , Graag , maar dan liever hetreo erotisch dan ... homosexueel . dat laatste is niet mijn ding . en vaak voel aan dat sommige mensen hier al te graag zaken in die richting duwen en provoceren . vandaar mijn sterke reactie's . Ik ben vrouwelijk gezelschap nog lang niet moe , en dat zowel in dialoog , werksfeer , ontwpanning als sensueel of sexueel , al is dat laatste voorbehouden aan mijne lieve schat |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder twijfel , eeuwig hier rond peddelen !!!!!! weet je als ik mijzelf uit de sleur kan onttrekken , en in de Ph ben , dan denk ik geen minuut aan dit fenomeen , dan is alle voer voor dicutie gewoon weg . Mijn hamer en beitel en een stuk marmer . en veel sociaal contact . en mijn wereld gaat open . hier zijn vele mensen echt verzuurd , dat merk je ook op dit forum . Liever iemand belachelijk maken dan een ernstig debat voeren to the point . |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() sommigen mogen zelfs na definitieve verbanning terugkomen.
ik ben benieuwd wie van de mods de mol is. |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Het wordt echt heel hoog tijd dat je uw bankrekening nummer eens geeft .
dan kan ik wat geld storten dat ge u morgen eens een spiegeltje kunt kopen . Of zou het veiliger zijn mij Uw adres te geven , dan kan ik dat spiegeltje zelf kopen en U opsturen . want zo betrouwbaar lijkt U mij niet te zijn , mogelijk zuipt U het geld wel op . |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Zoek je een uitdaging ? organiseer een stemming he . klarekijk bannen ja / nee Ik heb 4 e-mail adressen , en morgen ben ik hier terug , so what . maar dan wel met een heel klare kijk . die heb jij blijkbaar niet , ennnnnnnnn dat ligt U moeilijk hé |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je kan natuurlijk ook spamtopics openen aan 25 per minuut , en kees is klaar ![]() Waarom ?? Geef eens een deftige reden , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat hij veel te weinig geld op den toog legt, dedzju!
![]()
![]() |