![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Schepen
|
![]() Michel Vandenbosche is ne keer afgeslagen na het filmen van een Vlaamse Koeienhandel.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar als je producten uit de intensieve veeteelt nuttigt, is het slachten het minste van de ethische zorgen, en moet men niet uit de hoogte gaan doen of zich moreel superieur opstellen ten opzichte van halal. Voor de duidelijkheid, ik vind ritueel slachten afschuwelijk.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 17 november 2012 om 07:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Bij ons thuis komt er enkel biologisch eten binnen en moest ik ooit weten dat iemand mij halalvlees verkoopt zonder dat mij dat gezegd werd, begin ik een eenmansrevolutie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zegt dat'et niet woar is eeeej !! ![]() !!!! HEEEEEEEEEEEEEEEELP !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 november 2012 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part mogen ze er een regendansje bij maken. Wat me wèl stoort is de discriminatie op basis van religie: als ik eis dat mijn schaap door een katholieke slager wordt geslacht onder het luidkeels zingen van het Ave Maria, dan ben ik racist. In ieder geval ga ik dat eisen als ik mijn garagepoort laat vernieuwen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 november 2012 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik eis dat mijn schaap door een niet-geloofsgelovige slager wordt geslacht onder het luidkeels zingen van no more religion !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 november 2012 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verdoving van kippen bestaat er uit ze te vergassen met stikstof. De verdoving van runden en paarden bestaat er uit ze in een box te jagen en dan een pin door hun hersens te schieten. De verdoving van konijnen is ze of een pin door het hoofd schieten of vergassen met stikstof. Bij het vergassen zijn de dieren dus wel lichamelijk verdooft, maar werken werken hun hart en hersens nog, want de dieren moeten kunnen leegbloeden of het vlees word afgekeurd voor menselijke consumptie. Onze moderne slachthuizen lijken dus meer op de Nazi-concentratiekampen, dan om diervriendelijke instellingen. Zelfs de transporten die ze voor het slachten moeten ondergaan, hebben veel weg van de transporten van de Nazi's. En dan spreken we nog niet over de kweek en over het vetmesten van de dieren. De enige dieren waarbij men de boel niet kan forceren zijn schapen en geiten, daar moet men de natuur zijn werk laten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik onthoud uit de draadstart enkel dat Nieuw-Zeeland(een natie met een miniscule economie en een dito bevolking) erin slaagt HUN EIGEN wetten van dierenwelzijn af te dwingen en toch "Halal" te zijn en de Europese Unie niet?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaak werden de mensen in de concentratiekampen gebruikt voor medische experimenten. En zelfs de Belgen in Congo waren niet verlegen om de plaatselijke bevolking onverdoofd te versnijden. De Britten in Zuid-Afrika waren geen haar beter, en zelfs na WWII waren de Blanken niet erg mensvriendelijk tegenover de zwarte bevolking. Maar Circe, ik kom beroepshalve regelmatig in slachthuizen en op veeboerderijen. De verdoving van de dieren daar is slechts een schaamlapje voor de behandelingen die de dieren krijgen gedurende hun hele leven. Als dier een heel leven opgesloten zitten in een box of aan een ketting vast liggen waarbij je zelfs nog geen 2 meter opzij of naar voor en achter kan bewegen, lijkt mij niet diervriendelijk. Een mestdier kijk vaak zijn hele korte leven op dezelfde muur, niet omdat hij het wil, maar omdat hij niet meer ruimte heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens 30 jaar geleden werden de dieren hier in Europa bijna allemaal Halal geslacht, om de gebeden en kijkrichting van het dier na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb als kind ook de periode meegemaakt , wanneer ze met de voorhamer het varken de schedel insloegen en het vervolgens met een broodmes de keel over sneden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zaken die normaal zijn, worden nu als onmenselijk en dieronvriendelijk beschouwd. En vaak zijn de behandelingen die dieren nu moeten ondergaan, onder het verzinsel diervriendelijk te zijn, een veel grotere lijdensweg, dan een varken top de werf van een boerderij een voorhamer op zijn schedel knallen of een schaap de keel over snijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 17 november 2012 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hiervan het prachtige vooorbeeld uit de openingspost. Schapenvlees komt nu uit Australie, rundsvlees uit de VS en Brasilie, vis uit Afrika en het verre oosten, kippen uit China, Dus wat hebben zij bereikt voor onze voedseldieren buiten dat onze landbouw steeds verder in de problemen geraakt en onze voedselindustrie in sneltreinvaart aan het verdwijnen is? NIETS, helemaal niets. |
|
![]() |
![]() |