![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#502 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#503 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U antwoordt niet op de vraag. Immers, ik vroeg u niet wie er aan de basis lag van die opvoeding, maar wel wat ze inhield. In mijn ogen brengt een school in de eerste plaats geen opvoeding aan, maar biedt ze wel onderricht aan. 'n Wereld van verschil.
|
|
|
|
|
|
#504 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En de score daarvan was nul procent, want de kinderen bepalen zelf of ze geloven of niet, de jouwe ook. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 november 2012 om 22:48. |
|
|
|
|
|
|
#505 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus, de enige referentie is de opvoeding die uw vrouw aan de kinderen gaf. Wat was er daar katholiek aan, buiten het feit dat zij katholiek was? |
|
|
|
|
|
|
#506 | ||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Je kinderen zullen wel zelf bepalen wat ze geloven. En in de helft van de gevallen zal dat jou niet zijn noch jouw schoolopvoeding Gelukkig maar. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 november 2012 om 23:44. |
||
|
|
|
|
|
#507 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#508 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk zullen mijn kinderen uiteindelijk zelf een keuze maken. Dat hoort immers juist bij hun ontwikkeling. Net zoals mijn vrouw en ik hen leren wat goede manieren zijn, wat gezonde voeding is en nog veel meer, leren we hen ook hoe we ons geloof beleven. En op al die aspecten zullen ze uiteindelijk zelf hun keuze bepalen. Opvoeding is de voorbereiding daarop. Dus, ik zie in wat u eigenlijk meer aanbrengt, dan wat ik al sedert jaar en dag weet. En bijgevolg ook consequent onze opvoeding van de kinderen bijbreng, nl. de waarachtigheid.
|
|
|
|
|
|
#509 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar daar wil jij dan weer het niet over hebben Je hebt het liever over jouw aanstaande martelaarschap Laatst gewijzigd door eno2 : 21 november 2012 om 00:08. |
|
|
|
|
|
|
#510 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#511 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#512 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weiger niets. Wel heb ik u al meerdere malen gevraagd waarom u aanvankelijk me een bepaald standpunt in de schoenen trachtte te schuiven. U ging er geen enkele keer op in.
|
|
|
|
|
|
#513 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En nu willen ze nog steeds hun religieuze regeltjes op leggen aan mensen die niet tot hun geloofsgemeenschap behoren, door die religieuze regeltjes in wet te laten om zetten. Als conservatieve katholieken spreken over godsdienstvrijheid, dan wil dat meestal zeggen "wij willen de vrijheid om andere mensen hun vrijheid te ontnemen"...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
|
|
|
|
|
#514 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En dat standpunt is neen, niet, nooit of te nimmer, ongeacht de omstandigheden. Heeft-ie trouwens nooit onder stoelen of banken gestoken. Vanwaar die vraag dan?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 21 november 2012 om 06:08. |
|
|
|
|
|
|
#515 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hier ontkent hij dat 20 keer maar wil zijn standpunt niet formuleren Kinderachtig Laatst gewijzigd door eno2 : 21 november 2012 om 11:45. |
|
|
|
|
|
|
#516 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 21 november 2012 om 11:48. |
|
|
|
|
|
|
#517 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
That's when the shit hits the fan. |
|
|
|
|
|
|
#518 |
|
Banneling
|
Ik weet niet of abortus een basisrecht is dat in de grondwetten hoort te staan...
|
|
|
|
|
|
#519 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Stevig maar fair gereglementeerd, dus niet om ter vervanging van anticonceptie gebruikt te worden. |
|
|
|
|
|
|
#520 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Aangezien je je eigen standpunt niet verduidelijkt, kan men alleen besluiten dat ik en Esperanza gelijk hebben en dat je abortus over de hele lijn steeds verwerpt. Als je dat ontkent, geef dan aan in welke gevallen abortus volgens jou wel kan en mag. |
|
|
|
|