![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() de man is nu gescheiden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Het is moeilijk te achterhalen wat nu wel of niet waar is.
Maar het kan me toch niet schelen. ![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de grote wijzer op 8 staat en de kleine bijna op 3 dan is het.............
![]()
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Rudy Bogaerts had tien jaar geleden voor het eerst uit de biecht geklapt. Toen onthulde hij dat de prins in het zesde leerjaar niet eens kon schrijven of rekenen. En dat hij op zijn twintigste zijn diploma voor de middenjury niet heeft behaald maar 'gekregen'."
Niet voor 't één of 't ander maar als mijn kinderen een privé-leraar hadden en dan in het zesde nog niet konden schrijven, dan zou die leraar toch wel op staande voet ontslagen worden en vervangen door een bekwamere collega.
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet verwonderlijk dat de Vlaamse adel graag haar kinderen stuurd naar de unief van Namen. Zogezegt om hun Frans te leren, maar we weten allemaal heel goed dat dit is om een diploma te kopen. Laatst gewijzigd door giserke : 25 november 2012 om 00:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Uiteraard. Diegenen die dat geloven moeten een bijzonder laag IQ hebben. Ongetwijfeld!
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk moet dat een leugen zijn. Dat bedoel ik net! Als een kind een privé-leraar heeft en dat kind leert gewoon niets, dan stelt men zich toch in de eerste plaats vragen over de bekwaamheid van die leraar en zoekt een andere. Daarom geloof ik die man niet. Ik ga hier niet beweren dat Laurent één of ander miskend genie is, maar in het 6de leerjaar mèt privé-leraar niet kunnen schrijven of rekenen, dat is duidelijk een verhaal van iemand die met spek schiet.
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zei het hier reeds in vroegere discussiedraden : ik heb in zekere mate medelijden met de kinderen van uw staatshoofd. Zij werden destijds van meet af aan door hun ouders volkomen aan hun lot overgelaten, en hebben ongetwijfeld een zeer frustrerende jeugd gekend. Anderzijds is de realiteit nu eenmaal wat ze is : eenieder die bedoelde familie kent of er contact mee heeft gehad weet dat wijl Albert al niet overloopt van intelligentie, het zo mogelijk nog véél erger gesteld is met zijn vrouw. Hoe zou u willen dat daar kinderen uit voortkomen, wie ook de biologische vader ervan is, die zelfs maar de ondergrens halen van het gemiddeld intelligentieniveau ? Meng dat totaal gebrek aan intelligentie met een even totaal gebrek aan motivatie wegens broodje bij voorbaat gebakken en status zonder enige inspanning gratis verworven, overgiet het met het zwaar op de maag liggend sausje van frustratie en verlatenheid, en doe er nog een vleugje volkomen gebrek aan opvoeding en geborgenheid bovenop, en het resultaat is wat u allen kunt vaststellen : mensen die zelfs niet in staat zijn geweest om de meest elementaire algemene basiskennis te verwerven. U moet er dan ook niet aan twijfelen : die jongens en dat meisje hebben elk getuigschriftje en elk diploma dat ze ooit kregen inderdaad letterlijk gekregen zonder er wat dan ook voor te moeten doen, en dat heeft in niets veranderd aan het feit dat zij onvoorstelbaar dom waren en gebleven zijn, in die mate zelfs dat het voor een normaal mens nauwelijks te geloven is. Voor zij die wel beter weten is het dan ook slechts ten dele een mysterie dat sommige mensen die de bedoelde kinderen slechts kennen van de verhaaltjes in magazines en van de officiële biografie, naïef genoeg kunnen zijn om één en ander blindelings voor waar aan te nemen. U vergist zich met uw stelling in citaat in de grootst mogelijke mate, maar welaan dan, sprookjes zijn nu eenmaal zo leuk dat men ze wenst te geloven, zeg maar. En tenslotte, eventjes reagerend op uw andere stelling in verband met de opvoeding van kinderen der adel : ik heb u dit al meermaals gezegd, en geloof mij, ik wens u geen verdriet te doen of u uit een zorgvuldig gekoesterde rooskleurige droom te doen ontwaken, maar ik merk aan alles wat u meent over de adel te moeten verkondigen dat u niet het minste idee hebt van de werkelijkheid voor wat de noblesse betreft. Ik neem weliswaar met passende goedmoedigheid aan dat uw gesuikerde droompjes voor u erg belangrijk zijn, maar wil tenminste proberen te beseffen dat het leven, de gebruiken, de tradities, en de waarden der echte adel zowat het tegengestelde zijn van datgene wat uit de even hautaine als belabberde levenshouding van uw koninklijke familie blijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Koewart over akt?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik sluit hier dan maar af met je aan te raden je afzijdig te houden met zaken waar je totaal niets van afweet. Simpel weg om geen belachelijk figuur te slaan. Voorts is het beter heel gewoon te doen, gaat je beter af. Met andere woorden: 'schoenmaker blijf bij je leest'. En dan nog het belangrijkste: probeer wat minder kwaadaardig te zijn. Want dit is echt lelijk.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergist je Magni, zijne koninklijke dinges is niet 't staatshoofd van hare majesteit Gwylan, haar staatshoofd (op dit moment) is 't genie Hollande, en ietsje daarvoor 't nog grotere genie Sarkozy.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |