![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Schepen
|
![]() Ik heb mij wel eens afgevraagd wat iemand zou doen die een ander voor minder dan een dier houdt, iemand totaal empathieloos tegenover zijn medeMENS, hoe zou zo een persoon zich gedragen indien hij een bepaalde machtspositie zou hebben tegen over wat hij uitschot volk noemt. En toen zag ik "oorlogskinderen" op canvas en het werd mij stil.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 26 november 2012 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Dat zijn geen moslims meer, ze voldoen niet aan de 5 basis voorwaarden.
Ik ben hoofdzakelijk christelijk opgevoed, katholieke scholen, gedoopt, communie gedaan enz. Moet ik mezelf echt nog christenen noemen denk je? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebben ze nu echt niet door dat inteelt zorgt voor achterlijke en geesteszieke nakomelingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij hebben hier Indiers in de wijk, wat een verschil van mentaliteit. Hoe komt het dat we Indiers associëren met werkmensen en hun buurlanden Pakistan en Bangladesch associëren met achterlijke misdadigers? (zoals de moordenaar van van dat indisch gezin). 70% inteelt meneer, Turkije 'maar' 30%, daar is het probleem en de achterlijkheid inderdaad minder erg. Maar toch noemen al die mensen zichzelf nog steeds Moslim, is het dan onze fout dat we ze als groep beoordelen? . Laatst gewijzigd door BonBon : 26 november 2012 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De niet-praktizerende moslims, de afvallige moslims zijn dus geen ideologische moslim, net zomin als de niet praktizerende katholiek nog als ideologische christen moet worden beschouwd. Het kan natuurlijk dat ze racistische neigingen hebben en in geval van belaging of bedreiging voor 'eigen volk' kiezen, maar we weten allemaal dat zoiets NIET MAG. Ook niet als moslim nietwaar Yussef?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik dit aan een moslma vraag, spreken zij graag van een modeverschijnsel; ik kan en wil het onderdrukken van vrouwen niet trivialiseren zoals zij - met fierheid - doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vrijheid is niet onbeperkt en we kunnen moeilijk aanvaarden dat vrijheden beperkt worden...in naam van de vrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij bent hier overigens ook aan het pleiten voor het afschaffen van grondwettelijke rechten, net als Daiwa. Besef jij eigenlijk wel waar je hier voor pleit? Censuur en het laten bepalen door Vadertje Staat van wat jij al dan niet mag lezen of zien. Het lijkt wel of Uw met Uw autoritaire clubje films als Minority Report bekeek en boeken als 1984 las en bij Uzelf dacht: "Dit lijkt me een geweldig idee, wat een utopische samenleving!". Ik kan best zelf bepalen wat ik al dan niet lees en hoe ik daarop reageer. Daar heb ik Uw censuur niet voor nodig. Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 26 november 2012 om 08:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Prioriteiten. Vind jij het belangrijker om de vrijheid te vrijwaren van enige beperkingen zodat een vrouw- neen mensonvriendelijke ideologie kan gesubsidieerd worden waardoor de groei niet meer te stuiten valt? Een ideologie die haaks op onze grondwet staat? Jij vindt het overduidelijk geen schending van de vrouw haar grondwettelijk recht dat er appartementen gebouwd worden met scheidingswanden opdat we ten volle van het apartheidsregime tussen man en vrouw kunnen genieten. De realiteit van betrokken ideologie wordt dagelijks gedocumenteerd door nieuwsberichten uit moslimlanden; zal ik al maar verf gaan halen zodat niemand in ons huis van op straat een vrouw kan zien door onze ramen? Onze dochters van school halen want vrouwen met kennis, neen, dat is onaanvaardbaar. Voor jou is vrijheid absoluut en dat geldt ook voor ideologieën die onze grondwettelijke vrijheden naar het leven staan; voor mij is dat althans een mindfuck. Jij bent hier aan het pleiten voor het recht op discrimineren. Onder andere. Noice. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geweldig idee, waar teken ik? Oh wacht, neen toch niet, dat is een achterlijk idee. Zei ik iets over subsidies? Geen enkele ideologie moet gesubsidieerd worden. Citaat:
2) De bouw van dat appartement heeft wat te maken met censuur? Opnieuw met Uw precrime en thoughtcrime. Een beetje normaal mens, die niet op een autoritaristische high is, zou dan voorstellen om bouwschriften aan te passen zodat dit onmogelijk gemaakt wordt. Jij en Daiwa, echter, besluiten met de alcohol-stift door boeken te gaan en te bepalen wat het publiek al dan niet mag lezen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Neen. Citaat:
Sommige mensen kunnen lezen zonder de dwangmatige neiging alles te doen wat ze net gelezen hebben. Discriminatie is in handeling, niet in geschriften of spraak.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 26 november 2012 om 09:26. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Ik lees jouw post niet.
Reden: je breekt de hele redenering op in aparte zinnen terwijl het om het concept gaat. Simpele vraag van mij aan jou: is het recht op vrijheid absoluut en moet het recht op vrijheid van discrimineren verdedigd worden. Een simpele ja of neen volstaat voor mij vermits hier geen subtiliteiten aan te pas komen: vrijheid of discrimineren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) geen zeik geeft om grondwettelijke rechten, ondanks Uw gezever, daar U ze zelf wilt schenden met censuur. 2) Uw enige verdediging voor Uw tirannie is: we moeten tirannie door groep B voorkomen. Citaat:
2) Als U mijn post wel gelezen had, weet U dat ik niet inga op Uw wazige definitie van discriminatie, die alles inhoudt van geschriften tot fysieke apartheid. Voor Uw 2 uitersten: Apartheid -> Neen, Boeken -> Ja Citaat:
Ik dacht overigens dat jij degene was die vrijheid gelijkstelde aan discrimineren? Jij wou toch vrijheden afschaffen onder het mom discriminatie tegen te gaan. Dus het is nogal vreemd dat jij mij vraagt te kiezen tussen twee begrippen waarvan jij ze al de hele tijd als identiek zijnde voordoet. Ik zeg al de hele tijd vrijheid, m.a.w. onder andere de afwezigheid van censuur.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 26 november 2012 om 09:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat als een groep oproept tot censuur en discriminatie? Laten doen? Aanmoedigen?
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We hebben al gezien wat censuur kan doen. Bij vrijheid hoort wat overvloed. Maar dat is verkiesbaar boven het alternatief (wat Maori en moslimfundamentalisten aanprijzen). Er is een groot verschil tussen eenderzijds 'laten doen' en andrezijds 'aanmoedigen' of (zoals Maori zei) subsidiëren.
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Absolute vrijheid CREEERT het recht op discrimineren. Jij censureert mijn posts met je vooroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laat ze maar doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat als het niet bij oproepen blijft?
Citaat:
Citaat:
![]() |