![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Ik raad iedereen overigens aan om op Youtube naar de beelden van '88 over de Seefhoek te kijken.
Er is op 25 jaar niks veranderd. http://www.youtube.com/watch?v=CWBRpEuwa1s http://www.youtube.com/watch?v=nAsF4PPj598 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Ik vind de hele doop en viering een weerspiegeling van het imoreel handelen van de hoog opgeleiden in de maatschappij .
Ze denken omdat ze een diplomake gehaald hebben door van internet een eindwerk te hebben gepiekt , dat ze de gewone bevolking mogen terroriseren . Kijk maar naar de idioten die banken en grote bedrijven leiden . |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, he vriend, ik ben niet van mening dat iedere Marokkaan per definitie uitschot is. Er zijn er zeker veel andere en wellicht zijn de goede wel flink in de meerderheid. Maar wat niet kan moet hard aangepakt worden. En dat soort toestanden moet dus keihard de kop ingedrukt worden. Wij hebben onze cultuur en die moet zo goed gerespecteerd worden dan dat wij hun cultuur moeten respecteren, en wie dat dat niet kan of niet wil hoort hier niet thuis. Wat mij betreft, enkele rijs per trein richting zandbak, waar dat ze het toch allemaal zoveel beter vinden. Wie hier komt wonen doet dit uit vrije beweging en laat ons eerlijk zijn, niet vanwege het goede klimaat, ze doen dat omdat ze het hier eigenlijk beter vinden dan in hun thuisland, anders waren ze wel weg gebleven. Wel, dat ze zich dan ook daar naar gedragen en zich hier aanpassen aan onze gewoonten en die met het nodige respect aanvaarden. Laatst gewijzigd door Garry : 27 november 2012 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik keur geen verkrachting of geweld goed . MAAR ! De waarheid za weer niet mogen gezegd worden zeker . Het onbeschaafd gedrag , kan je toch geen feesten meer noemen hé . Ze moesten er allemaal 3 maand diaree van hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klare, dat doet allemaal niets ter zake. De manier waarop er gereageerd is door dat gespuis is onaanvaardbaar. Het wil niet zeggen omdat een bepaalde groep dingen doet die jou vreemd lijken, dat ge ze dan maar moogt molesteren. Misschien ben jij wel helemaal gekant tegen naturisten, goed mogelijk, maar dat geeft u niet het recht om dan naaktlopers op het naaktstrand gaan te verkrachten of om het even wat onrecht aan te doen.
Laatst gewijzigd door Garry : 27 november 2012 om 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Kom nu nog eens vertellen dat we niet ons leven inrichten vandaag de dag gebaseerd op angst(en)!
En ja dit soort "maatregelen" en "wetten" is paniek voetbal en holt alles uit wat er maar menselijk uit te hollen valt, meer nog dan de symptomen zelf. Proficiat aan uwzelf en uw medemens die op dezelfde verkeerde impulsen reageert/leeft, toch?!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook juist de herhaling gezien en het was echt om van te kotsen, ze zouden de daders bijna een standbeeld gegeven hebben voor moed en zelfopoffering. Wat men daar aanhaalde om de feiten te minimaliseren grenst aan het ongelooflijke! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de uitzending nu pas kunnen bekijken op videozone van de brt (geen typefout).
Nergens vind ik daar een goedpraten van de criminelen. Mijn enige besluit is eigenlijk: een persbericht dat onvoldoende gecheckt is, want manifest onvolledig en eigenlijk foutiek, veroorzaakt een hype ... die nota bene gevoerd wordt door "onze" politici. Net zij die 'beleid' moeten brengen, bezondigen zich aan steekvlam-commentaren. Ik hoop dat die pers er over aangepakt wordt. Ik hoop dat die politici en laagwaardigheidsbekleders er over aangepakt worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/krant/tekst/...21126_00382563
Nog wat commentaar over het laatste wapenfeit van ons ingevoerd gespuis... Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 27 november 2012 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het einde van die waanzin is nog niet in zicht! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn onze politiekers en ons gerecht die moeten optreden en ter bescherming van onze inwoners, onze maatschappij,enz vreemde klaplopers die hier wegens hun houding, hun ideëen enz niet thuis horen buiten kieperen! Voorgoed. En het geleuter over de onvermijdelijke "multiculturele" maatschappij zonder beperkingen, dat zijn we ondertussen strontbeu! We moeten dus optreden tov onze politici! Zij liggen aan de basis van wat hier allemaal kan en mag! Laatst gewijzigd door andev : 27 november 2012 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij andere niet-moslimgroepen zal het meer om verbale prietpraat gaan zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is het probleem: geen enkel priester is bij mijn weten de laatste jaren voor een rechter verschenen... |
|
![]() |
![]() |