![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() Voldoende lang en met zachte hand, hard genoeg doorduwen...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
° het is de eerste regering in jaren die de loonlasten heeft verlaagd. °°deze regering durfde te bezuinigen bij de overheid en de lasten worden verschoven van arbeid naar kapitaal. °°°deze regering richtte geen belastingsbloedbad aan. °°°° deze regering splitste BHV. °°°°° deze regering ondernam een noodzakelijke pensioenshervorming. °°°°° deze regering bracht rentelast weer onder controle. °°°°°° deze regering bespaarde zo maar effe 17 miljard €. Besluit. Deze regering kan, met andere woorden, een palmares voor leggen om "U" tegen te zeggen. En dit in slechts één jaar tijd. Men moet het maar doen! De hele tijd schreeuwen en schelden, de held uithangen aan de kant, gaan lopen zoals BDW en de NVA indertijd, is het gemakkelijkste natuurlijk. Maar zo helpt men de mensen niet. Want hadden we de NVA laten doen met haar permanente verrottingsstrategie , dan was de begroting uit de hand gelopen, een politieke impasse was blijven bestaan, de rentelast gestegen tot ombij de 7% enz., enz. Met alle dramatische gevolgen van dien voor de bevolking. Moet er nog zand zijn?? Laatst gewijzigd door system : 3 december 2012 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
vertel ne keer tegen die ford werkers dat ze maar rap een job vinden. na een jaar moeten ze eerst hun huis verkopen en da geld opleven vooraleer ze recht op verdere steun hebben. da wil ik de regering ne keer horen uitleggen en hier horen verdedigen ![]() dankzij dit soort maatregelen doet dui het goed begrotingsgewijs goed. hoeveel er worden buitengeschot om ze in te ruilen tegen spotgoedkope werklozen wilt ge ook niet weten. system 5j geleden was hier alles de schuld vd marokkaan (vlaams blok) en sinds een jaar of 2 is het allemaal de schuld vd waal (nva) de vl. regering is een totaal fiasco op vlak van scholen, mobiliteit, milieubeleid,... Laatst gewijzigd door 1207 : 3 december 2012 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Luider roepen system, en vooral genoeg herhalen en tegelijk hard op de borst kloppen al zingend "we zijn goed bezig"
Want op dit moment is er geen mens die u gelooft ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of men mij gelooft, dat laat ik aan de mensen over. Maar dat ik u in ieder geval niet geloof, dat is een feit. Ik geloof nooit partijslaafjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je sleurt er weer vanalles bij om de vis te verdrinken. Ik vroeg een antwoord in 1 zin, over de simpele vraag of de vervangingsinkomens beter gingen worden van het nva voorstel. zijn er verzachtende omstandigheden zoals: Ben jij betaald door de partij, mandataris, parlementair medewerker, kabinetsmedewerker, ...en mag je niet anders, zeg dat dan, dan kan ik dat ook begrijpen. Nu degradeer je jezelf alleem maar, door zo éénzijdig de dingen te bekijken. Laatst gewijzigd door spherelike : 3 december 2012 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() Waarheid? Slaafjes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Ik ben lid van geen enkele partij. En ik heb nog minder een blinde verering zoals u voor NVA-kwastjes zoals Ben Zwets, alias Ben Weyts en Co.
Laatst gewijzigd door system : 3 december 2012 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Ik heb duidelijk geantwoord, maar jij wilt niet lezen.
Dus ik herhaal (in 2 zinnen): Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik verwees u naar wat daar staat, nl het "slim indexeren" van vervangingsinkomens. Er staat ook wat dat slim indexeren is, en waarop er ingegrepen wordt. Er staat ook dat die indexering nog afhangt van de economische toestand, en niet automatisch verworven is. Er staat NERGENS dat er bonussen zouden komen als de toestand beter zou worden, zoals u suggerreert bij meer tewerkstelling. U heeft dat waarschijnlijk ook gelezen. Gaan volgens u de vervangingsinkomens er nu beter of slechter van worden als dit plan zou uitgevoerd worden? Ja of nee zou me geweldig plezier doen. Laatst gewijzigd door spherelike : 3 december 2012 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Als we zo weer moeten beginnen, dan wil ik ook wel een ander verleden oprakelen:
![]() De Vlaams-nationalist van het VNV als dappere verdelger van de Joden. Laatst gewijzigd door system : 3 december 2012 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Bekommert gij u maar eerst over een ander 'point' dan de Godwin-Point.
![]() The Leopold-Point. Laatst gewijzigd door system : 3 december 2012 om 13:58. |
![]() |
![]() |