![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#184 |
|
Minister-President
|
Dan begrijp je de tekst niet, beste.
|
|
|
#185 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik betwijfel het, aangezien je er een bewijs in ziet van uw eigen hysterische geraaskal. |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#188 | ||||
|
Minister-President
|
Zucht, lees even mee.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#189 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Waarom België door het redden van enkele banken een staatsschuld van meer dan 100 procent heeft, en andere landen niet? Waarom NVA, door een kapitalistische partij te zijn, zoals alle andere partijen overigens, verantwoordelijk is voor de uitdeinende staatsschuld zonder deel te nemen aan één enkele federale regering, terwijl een kapitalistische partij zoals de PS, die altijd aan het federale beleid deelneemt, er niks mee te maken heeft? Dat de aarde rond is? Dat de maan verantwoordelijk is voor de getijden? Kunt u iets duidelijker zijn mbt de term "bewijs"?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ten tweede alles wat N-VA beloofd van minder sociale lasten, betaal je privé bij en krijgt je werkgever cadeau. Het is dus enkel een verschuiving van een deel van je sociale lasten, die jij betaald ipv je werkgever. En je verhaaltje van de armoede neemt in België toe sinds Di Rupo is het verhaal van gokkende en graaiende bankiers wereldwijd. De armoede neemt globaal toe voor de volledige middenklasse, maar niet voor de topklasse. Bewijzen zat. |
|
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Banneling
|
Citaat:
maak jezelf nog meer belachelijk met de pseudo-intellectueel uit te hangen, dommm Tommeke |
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#196 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik begrijp nog steeds het causaal verband niet tussen het kapitalistisch profiel van de NVA en bovengenoemd feit. Temeer daar ik me herinner dat een kapitalistische partij als de PS, immer tegenwoordig in de federale regeringen, nog niet zo lang geleden aangaf dat de nota van de voorzitter van de NVA voor 90 procent een afschrift was van het PS-programma. Zou het verschil dan in die 10 procent zitten? Zou die 10 procent verschil de nuance uitmaken tussen een ontsporende staatsschuld en een staatsschuld die onder controle blijft? Het is blijkbaar moeilijk om uw gedachten op een begrijpelijke manier onder woorden te brengen. Neem u tijd, we hebben geduld.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 3 december 2012 om 20:59. |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#199 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je valt uit je PVDA+-rol , jacobuske. |
|
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De PS stippelt al vijfhonderd jaar het federale beleid uit in de regering.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|