![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Waar ik op hoop? Op meer structurele oplossingen en minder korte termijn visie. Dat ze dit weten is evident, wat ook de reden is dat de regering waarschijnlijk teruggefloten zal worden over de begroting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een ongelooflijke prietpraat en wartaal slaat u daar weeral allemaal uit uw bek. Bel liever met Filip De Winter om sito presto een andere betere regering op poten te zetten. Want wat we nu allemaal krijgen is allemaal uw schuld. Tijd voor actie! doen! Laatst gewijzigd door stuyckp : 4 december 2012 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat zij voornamelijk gaan terugdenken de nillies van de mislukte globalisering.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://trends.knack.be/economie/nieu...0003509599.htm Van mij hoef je niets te verwachten. Doe het zelf.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten Dexia, waar de EC nauw in is betrokken, waar verwacht jij "terugfluiteningen" ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 4 december 2012 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Ik verwacht vooral opmerkingen over het buiten de begroting houden van dexia. Mogelijk ook opmerkingen over teveel eenmalige maatregelen, te optimistische groeiprognoses,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De groeiprognoses liggen in lijn met de verwachtingen van het IMF en andere instellingen. De gok van de groei van onze NBB is evengoed als de andere gerenommeerde instellingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Er is een verschil tussen zich soepel opstellen en het buiten de begroting houden wat EDR probeert. Voorts, en laten we de nauwkeurigheid van de NBB even buiten beschouwing laten, is het de vraag in welke mate de regering de cijfers gebruikt. Ze hebben al eerder een zekere "creativiteit" ivm cijfers gebruikt (zoals groeiprognoses die hoger lagen ipv de nieuwere, lagere te gebruiken).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 5 december 2012 om 14:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() ik ben geen fan van deze regering maar ze moeten wel alle rommel van de vorige regeringen opruimen
dus ik vind dat ze het niet slecht doen op financieel vlak had wel liever dat ze eens luisterden naar de mensen van voka en unizo |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Frank, het zijn dezelfde sjarels die voor die rommel gezorgd hebben. Als ze Europa en de N-VA niet in hun nek voelden, waren ze nu nog altijd aan het rommelen. Daar alleen al heeft N-VA zijn bewezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() weet het wel maar de grootste gaten zin geslaan onder verhofstad en daarna door leterme
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Blijkbaar wel, zoals je zelf zegt :
Citaat:
Hou dan op met uw debiele opmerkingen tav N-VA te maken dat ze moeten inbreken in de regering. Doe het zelf is net de enige relevante opmerking die men aan u kan maken wat dit betreft. Derhalve, bel Filip De Winter. Laatst gewijzigd door stuyckp : 5 december 2012 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en wie 18 milj op een jaar bespaart met maar 1 miljard tijdelijke maatregelen kun je toch moeilijk bekritiseren? en structurele maatregelen? hoor de mensen eens klagen? afbouw dop, afbouw brugpensioen, langer werken,... of verschuivingen inkomsten die men nu heeft doorgevoerd. als dat neit structureel is dan weet ik het ook niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige waar ze naar luisteren is de N-VA.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |