![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie speelt er voor youtube? Waar bevinden die punten waar u het over heeft trouwens? Kwestie van transportkosten o.a. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 december 2012 om 17:15. |
|
|
|
|
|
|
#42 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Vilvoorde zijn die te vinden op De Vest. Een gebouw verbonden aan de school De Vest. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En voor de rest kan ik U google aanbevelen of een lokaal OCMW.
|
|
|
|
#43 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat bespaart je al een hoop, enfin, mij toch.
|
|
|
|
#44 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vraag me af of uwe dikke duim niet wat blauw begint te zien. alé, nog effe en de Belg mag al even ver voor zijn water lopen als een inwoner van een afgelegen Afrikaans dorp. daarbij: Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 december 2012 om 17:52. |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel iemand die meegaat in de logica. Uitlachen zullen anderen wel doen.
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Iets wat volgens sommigen navolging verdient, maar dan anderzijds ook alweer niet |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Banneling
|
En nu mits 2 minuten zoekwerk,http://www.vmw.be/nl/content/320/kor...tellingen.html.
De vaste vergoeding bedraagt 46,79 Euro per maand.Je krijgt echter 40 liter per persoon per dag GRATIS.We zijn dan nog 10 liter verwijderd van de V.N. eis. Die 10 liter kan je aankopen voor 0,0191 euro.Als je de vaste vergoeding niet wenst te betalen,zou er een waterverdeelpunt op 1000 meter van je woning moeten zijn waar jij met jerrycans je benodigde 50 liter per persoon mag ophalen.Voor een gezin van 4 zou dat dus 200 liter zijn.8 jerrycans zouden je dan 0,382 Euro per dag kosten. De waterverdeelpunten zijn uit ons straatbeeld verdwenen omdat de mensen liever stromend water in huis wilden. Ik wens je veel succes met je jerrycans.Khoop dat je er droog mee thuis geraakt. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#50 |
|
Banneling
|
En nu mits 2 minuten zoekwerk,http://www.vmw.be/nl/content/320/kor...tellingen.html.
De vaste vergoeding bedraagt 46,79 Euro per maand.Je krijgt echter 40 liter per persoon per dag GRATIS.We zijn dan nog 10 liter verwijderd van de V.N. eis. Die 10 liter kan je aankopen voor 0,0191 euro.Als je de vaste vergoeding niet wenst te betalen,zou er een waterverdeelpunt op 1000 meter van je woning moeten zijn waar jij met jerrycans je benodigde 50 liter per persoon mag ophalen.Voor een gezin van 4 zou dat dus 200 liter zijn.8 jerrycans zouden je dan 0,382 Euro per dag kosten. De waterverdeelpunten zijn uit ons straatbeeld verdwenen omdat de mensen liever stromend water in huis wilden. Ik wens je veel succes met je jerrycans.Khoop dat je er droog mee thuis geraakt. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet noodzakelijk drinkbaar. Neen, er zijn nog steeds, weliswaar minder dan vroeger, publieke waterpunten.
Maar de informatie staat duidelijk niet op het net.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 5 december 2012 om 18:10. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's een goeie vraag, zal eens moeten gaan kijken dus.
|
|
|
#54 |
|
Banneling
|
Den eno met zn grondwettelijke rechten werkt op mn zenuwen.Daardoor ga ik kort en brutaal antwoorden.Mensen in nood moeten geholpen worden.Het alles gratis verhaal is daar niet goed voor.
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik had het hier over 15 kubiek meter die iedereen gratis krijgt, die zijn rekening betaalt. Jou link bevestigt dat cijfer. Dat zou iedereen moeten krijgen |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We kunnen ook bij iedereen die in een ziekenhuis komt voor verzorging een arm en een been afzetten, spoedig komt er dan niemand meer. Maar waarom zouden we dat doen? |
|
|
|
|