Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2012, 06:43   #19101
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Zo veel namen, maar uiteindelijk kiezen ze toch altijd voor zowat dezelfde.

Vraag: Zou er ooit al eens een moslimkoppel (turk, marokkaan, maakt niet uit..) Eén van hun kinderen Jan, Piet, Joris of Corneel genoemd hebben.
Ik ga voluit voor 'neen' als antwoord op jouw vraag.
Meer nog, ik denk dat in de meeste gevallen waar maar 1 van de 2 partners moslim is (vroeger gebeurde dat nog eens, nu niet meer denk ik want de bekering wordt tegenwoordig geëeist), dat ook dan het kind opgezadeld is met een moslimnaam.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 09:04   #19102
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ja ik wel, ik lees genoeg in kranten, zie genoeg op tv, maak het wel eens mee op werk en hoor er evenveel over dat dezelfde daden ook door niet-moslimcrapuul worden begaan.
De krant beter leren lezen, als er geen namen genoemd worden kun je er meestal vanuit gaan dat het moslims of toch allochtonen zijn geweest. De meeste misdaden komen ook niet in de krant, er is bv dagelijks geweld tegen homo's in België, zelden wordt daar aandacht aan besteed omdat het meestal door allochtonen is. In Nederland zijn ze duidelijker, hier houden ze enorm veel verborgen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 09:05   #19103
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ik ga voluit voor 'neen' als antwoord op jouw vraag.
Meer nog, ik denk dat in de meeste gevallen waar maar 1 van de 2 partners moslim is (vroeger gebeurde dat nog eens, nu niet meer denk ik want de bekering wordt tegenwoordig geëeist), dat ook dan het kind opgezadeld is met een moslimnaam.
behalve dan als de man de niet-moslim is.
Oud 7 december 2012, 09:07   #19104
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo veel namen, maar uiteindelijk kiezen ze toch altijd voor zowat dezelfde.

Vraag: Zou er ooit al eens een moslimkoppel (turk, marokkaan, maakt niet uit..) Eén van hun kinderen Jan, Piet, Joris of Corneel genoemd hebben.
Ja hoor maar dan bij seculiere moslims, je weet wel, zoiets als ongelovige christenen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 09:09   #19105
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ja hoor maar dan bij seculiere moslims, je weet wel, zoiets als ongelovige christenen.
of een moslim nu seculier is of niet, het blijft een moslim. Ik denk dat het antwoord van maori dichter bij de realiteit ligt.
Oud 7 december 2012, 09:39   #19106
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een niet-moslim man mag niet huwen met een muzelvrouwtje. Die moet zich eerst bekeren.
Net zoals Philippe Moureaux.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 10:02   #19107
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn die er ook? Werd die hun hoofd er niet afgehakt omdat ze het gewaagd hadden 1 van "hun" vrouwen het hof te maken?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 7 december 2012, 10:34   #19108
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Zijn die er ook? Werd die hun hoofd er niet afgehakt omdat ze het gewaagd hadden 1 van "hun" vrouwen het hof te maken?
Bij bekering en genoeg geld veranderd de situatie snel genoeg. Worst case scenario geeft dan alleen 't velleke van't koppeke.

Laatst gewijzigd door maddox : 7 december 2012 om 10:36.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 10:40   #19109
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Bij bekering en genoeg geld veranderd de situatie snel genoeg. Worst case scenario geeft dan alleen 't velleke van't koppeke.
Geld???? Twee camions en een kameel zijn niet goed genoeg meer??
Oud 7 december 2012, 10:48   #19110
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Geld???? Twee camions en een kameel zijn niet goed genoeg meer??
In zandbakkiestan wel. In Europa spreken we over maand-uitkeringen.
Oud 7 december 2012, 10:52   #19111
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Het terreuralarm in België is verhoogd ...
http://www.standaard.be/artikel/deta...21207_00394624
Het terreuralarm is in ons land verscherpt van het tweede niveau naar het derde en op een na hoogste niveau. De reden is een nieuwe anti-islamfilm, die volgende week wereldwijd verspreid wordt via internet.

Waarom ?
Omdat die islamieten niet tegen een filmke kunnen, moeten we dus weer vrezen voor dreigingen, rellen, terrorisme. Die mensen zijn niet normaal

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 7 december 2012 om 10:54.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 10:56   #19112
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
In zandbakkiestan wel. In Europa spreken we over maand-uitkeringen.
Oud 7 december 2012, 10:58   #19113
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Het terreuralarm is in ons land verscherpt van het tweede niveau naar het derde en op een na hoogste niveau. De reden is een nieuwe anti-islamfilm, die volgende week wereldwijd verspreid wordt via internet.

Waarom ?
Omdat die islamieten niet tegen een filmke kunnen, moeten we dus weer vrezen voor dreigingen, rellen, terrorisme. Die mensen zijn niet normaal
Da's typisch gedrag van fascistische ideologieën: iedereen die commentaar/kritiek heeft of volledig tegen is, moet bedreigd worden tot zelfs uit de weggeruimd worden.
Oud 7 december 2012, 11:11   #19114
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waarom ?
Sommige kranten zijn zelfs nog niet op de hoogte van het feit dat die "innoncence of muslims" totaal NIET de oorzaak was dat ze de VS ambassadeur in Lybië hebben omgebracht....
Uiteindelijk is het zuivere chantage: alles wat er gebeurt kan dat smeulend vuurtje laten ontbranden, altijd, voor gelijkwelke reden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 11:40   #19115
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Toch wel enorm straf dat het voetbalprobleem van nederland en belgie van dezelfde aard is...genaamd, de uitzondering aan marokanen en turken?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 11:41   #19116
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waarom ?
Begin ik toch ook te denken.
Zo juist een reportage gezien op de Ned. Tv in verband met de dood geschopte lijnrechter.
De daders kregen blijkbaar steunbetuigingen van hun medeleerlingen en men ging reacties sprokkelen op hun school.
Geen woord van afkeuring, wel reacties zoals:
“we kunnen niet oordelen voor we de echte reden kennen”, “misschien waren ze wel boos”, “het waren best aardige jongens” en meer van dat fraais.
Om moedeloos van te worden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 11:42   #19117
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Sommige kranten zijn zelfs nog niet op de hoogte van het feit dat die "innoncence of muslims" totaal NIET de oorzaak was dat ze de VS ambassadeur in Lybië hebben omgebracht....
Uiteindelijk is het zuivere chantage: alles wat er gebeurt kan dat smeulend vuurtje laten ontbranden, altijd, voor gelijkwelke reden.
Inderdaad, ik voel dit ook aan als chantage.
Oud 7 december 2012, 11:44   #19118
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Ik zou ook niet weten wat men tegen allochtonen moet hebben. Ze zijn erg nuttig voor België en Nederland. Ze zorgen er zelfs voor, dat wij wat minder van die irritante grensrechters krijgen langs het voetbalveld.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 11:45   #19119
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Begin ik toch ook te denken.
Zo juist een reportage gezien op de Ned. Tv in verband met de dood geschopte lijnrechter.
De daders kregen blijkbaar steunbetuigingen van hun medeleerlingen en men ging reacties sprokkelen op hun school.
Geen woord van afkeuring, wel reacties zoals:
“we kunnen niet oordelen voor we de echte reden kennen”, “misschien waren ze wel boos”, “het waren best aardige jongens” en meer van dat fraais.
Om moedeloos van te worden.
"Misschien waren ze wel boos" ????? "Het waren best aardige jongens" ?????
Is er iets met mij aan de hand ? Waarom vind ik die zinnen absurd? Kan die reporter, de onderwijzers van die kinderen, de ouders, de overheid hen even duidelijk maken dat dit gewoon een daad van onmenselijkheid is?
Ben ik zo oud of is het dom van mij dat ik hier absoluut geen enkel begrip voor kan opbrengen?
Oud 7 december 2012, 11:51   #19120
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Misschien waren ze wel boos" ????? "Het waren best aardige jongens" ?????
Is er iets met mij aan de hand ? Waarom vind ik die zinnen absurd? Kan die reporter, de onderwijzers van die kinderen, de ouders, de overheid hen even duidelijk maken dat dit gewoon een daad van onmenselijkheid is?
Ben ik zo oud of is het dom van mij dat ik hier absoluut geen enkel begrip voor kan opbrengen?
De reporter deed het in elk geval en werd zelfs boos.
Gelukkig schopte hij ze niet dood maar beperkte zich tot de uitlating “ik vind zoiets schandalig”.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be