![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Is het normaal in Vlaanderen, om je te verkleden als lekker wijf? Als je dat normaal vindt,.. In Nederland zouden dat soort studenten echt wel pakkie krijgen hoor. Van ons blanken het eerst, en daarna nog een keer van onze allochtonen. Vekleden als een wijf!! Vind je het gek dat allochtonen schijt hebben aan Vlamingen en je land keihard overnemen?? Ik geef ze nog gelijk ook!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat jij dat niet ziet zitten om zelf te doen, goed maar dat je dit soort geweld goedkeurt, maakt van jou een walgelijke vent. En dan hou ik het nog proper. Ofwel ben je een troll ofwel maak je deel uit van de nederlandse autochtone onderklasse, een soort dat wij in België haast niet hebben. Onze onderklasse heeft toch nog altijd een beetje meer stijl en is minder ordinair/vulgair. Dus, laat het me weten: troll of maatschappelijke onderklasse?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik loop wel eens in rok over straat. So? Alleen het is niet veel mannen gegeven zich te kleden als een knappe dame. Maar dat maakt niet uit. Al zou het een naakte vrouw zijn die over straat wandelde, dan nog verkracht je niet. Als ge dat niet in uw harsens krijgt, dan lijkt me het probleem bij U te zitten. Citaat:
Het probleem zit in het feit dat de staat het geweldsmonopolie opeist, maar het niet afdwingt van de allochtonen. Maar O wee als een autochtoon zijn stem verheft.
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bang dat we zijn! Er is niemand ter wereld die een moer geeft omtrent wat allochtonen denken, als ze al denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal mee eens !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Snap je het ludieke niet? De humor? Ik heb compassie met u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je verkracht of molesteert toch niemand? Hoe kun je dat nu goed spreken, ik twijfel er sterk aan dat jij een blanke bent, je klinkt als een Marokkaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() En we waren er bijna, meisjes begonnen erg weinig kleren aan te trekken, toen ik jong was speelden we buiten in zwempak. Dat is nu volledig gedaan, ze durven zelfs niet meer buiten in korte rokken door die eikels die denken dat de vrouwen dat speciaal doen om hen op te winden. Die denken dat elke mooie vrouw zich opmaakt en kleed speciaal voor hen, de nafluiters en uitschot van de straat. Hebben die nog werkende hersencellen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door BonBon : 9 december 2012 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heeft dus niets met sexualiteit te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen de veroveringsdrang, de bevesting van slavernij, de overheersende onbewijsbare almacht van een god, de mysogynie en de onveranderlijkheid zijn een verdomd zware hypotheek op de hedendaagse moslims.
![]() |