![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een stad met in elke straat een dealer is niet de stad van mijn dromen. Ik wil niet wonen in een stad waar mijn kinderen naar een school gaan waar op nog geen 50 meter van de schoolpoort een stuk ongedierte drugs staat te verkopen. Uitroeien die handel .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Minister-President
|
![]() De logica. Wie zó repressief wil optreden jegens drugs heeft een gigantisch politieapparaat nodig.
En u heeft nog niet kunnen zeggen waarom drugs zo hardhandig aangepakt moeten worden.
![]() |
#204 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De enige manier om die dealers van 't straat (en ver weg van de schoolpoorten) te halen is door drugs te legaliseren. Door repressief op te treden maakt ge de drugshandel enorm winstgevend. En trekt ge dus criminelen aan.
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
15000 doden op één jaar in gewapende conflicten, en tel daar de drugsdoden in mexico en amerika ook nog bij op. Uiteraard...niemand die beweert dat drugs ongezond zijn hé. ![]() En niemand die beweert dat het hier uit de hand aan het lopen is, tenzij je kan vaststellen dat op iedere fuif of in iedere dancing 90% onder de pillen zit. Of zou het misschien toch een beetje uit de hand gelopen zijn? Heel klein beetje? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 december 2012 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je kan drugs niet weren,maar je kan het wel weren op laag niveau. Dat kan op wijkniveau (zoals in 2060 is gebleken) en misschien zelfs op stadsniveau. Je kan het niet weren op het niveau van een land als Amerika.
Het gevolg van drugs weren op laag niveau is gewoon een geografisch verschuiven van de handel erin. Vanuit wijk 2060 naar andere wijken in Antwerpen. Of vanuit Antwerpen naar Gent, Brussel of Leuven bvb. Ik weet niet of De Wever het erg zal vinden als zijn stad wat drugsvrijer is ten koste van die andere steden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#208 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Indien men drugs zou legaliseren in Noord Amerika zouden de drugskartels niet meer langer hun onderlinge conflicten kunnen financieren en zou tevens de reden voor deze conflicten wegvallen. Citaat:
Laatst gewijzigd door stevensterk : 16 december 2012 om 23:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gedoogbeleid en beroep doen op mensen hun gezond verstand, dat werkt niet. Trouwens jeugd heeft een beetje meer structuur nodig in hun leven. Nu springen ze al onder de trein voor een faceboek berichtje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje beter doordenken hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het is juist om die illegale drugstraffic dat ze elkaar zitten uit te moorden. Citaat:
Laatst gewijzigd door stevensterk : 16 december 2012 om 23:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij vraagt om dat allemaal te legaliseren en maar verder zijn gang te laten gaan? Dan geef jij geen sikkepit om de samenleving en maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze geen concurrenten meer zijn als het legaal is.
Neen dat begrijp ik, de legale markten is één en al concurrent van elkander. Wat begrijp jij daar niet aan? Oh nu ga ik waarschijnlijk een abstract hypothetisch wonder der theorie van zakendoen gaan mogen lezen zeker? De moeder van alle theorieën. Ik voel het al aankomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De toon die hij aanzet in de laatste regels van het postje hierboven bevestigd dit dan ook wederom. Laatst gewijzigd door stevensterk : 16 december 2012 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |