![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Verdoving bij rituele slachtingen? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
19 | 79,17% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,83% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() 2 Er is geen enkele regel in de islam die verdoven verbiedt. In feite mag zelfs vlees van dieren die bij een ongeval omkwamen genuttigd worden zolang men het karkas kan 'bloeden'. De extra regeltjes en de mekkashow zijn lang na de Mo zijn fratsen ingevoerd en op geen enkele manier terug te voeren op de profeet en dus... hebben ze ook geen enkele geldende waarde... 3 In verschillende Europese landen wordt verdoofd ritueel slachten verplicht en hebben de gelovigen aldaar daar blijkbaar geen probleem mee... Nu gij ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wil jij terug levende katten van de Ieperse toren zien gooien? of levende ganzen de nek zien aftrekken in Zandvliet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet voor niets veganist Slacht wordt niet als dierenmishandeling beschouwd. Offeren ook niet. Je moet wel verdoofd slachten en offeren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Die wetten zijn vrij nieuw dacht ik
Religies zijn beschermd door vrijheid van religie Laatst gewijzigd door eno2 : 17 december 2012 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indertijd - 't moet in de jaren na WO II gebeurd zijn - werd het gansrijden verboden. U weet wel, dat Vlaams-Nederlands folkloristisch gebruik waarbij men, gezeten op een galopperend paard, de kop van een omgekeerd hangende, levende gans trachtte af te trekken.
Nog niet zo heel lang geleden werd de typische Vlaamse volkssport van de hanengevechten verbonden. Althans in Belgisch-Vlaanderen (aan de andere kant van de Schreve gebeurt dat nog steeds volkomen legaal). Als we dat allemaal verbieden omwille van het voorkomen van dierenleed, waarom zouden we dan toelaten dat mensen een schaap zonder enige verdoving de keel oversnijden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat laatste is slechts in zoverre van toepassing dat bijvoorbeeld de strafwet niet overtreden wordt. Als een religie meent dat er wee mensenoffers moeten gebeuren, kan die godsdienst zich onmogelijk beroepen op de godsdienstvrijheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() In het geval van dierenoffers wordt eraan tegemoet gekomen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Gouverneur
|
![]() Niet precies maar B.v. : De kop afhakken van iedere kiezer die voor DE bij uitstek verkeerde partij zou stemmen. 'K denk dat er tegen eind 2014 op de 'cirkels', 'rings' en 'gordels', veel minder opstoppingen en files zullen zijn.
In t'geval dat ze dan toch voor de goei stemmen, gedaan met al die schapenkelers en eveneens ruimte op onze wegen. Utopisch hé: spijtig! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien zij daarvoor niet willen betalen moeten ze dus maar geen vlees eten in België want wij zijn als gemeenschap van mening dat het vermeden dierenleed deze kostprijs rechtvaardigt.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met wat gij uw tijd wilt verliezen maakt mij niet uit. ![]() |
|
![]() |
![]() |