![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat zou dan gewoon betekenen dat zo'n cijfers nietszeggend zijn. Het gaat er niet om hoeveel er 'bespaard' en 'belast' wordt, wel over wát die 'besparingen' en 'belastingen' inhouden. Het hele punt is en blijft dat het schandalig is om een regering erop af te rekenen dat ze fraude wilt bestrijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Gezien er die ene dag nog geen sprake was van frauduleuze zaken (voor zover ik weet toch) was er ook geen nood om die kwalificatie te maken.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Geef me toegang tot de bestanden van de N-VA-studiedienst en ik wijs je met groot plezier aan waar het staat.
Of geef me gewoon het N-VA-studiedienst-bestand over de berekening van het percentage besparingen en belastingen van toen. Het staat erin. Ik zeg je waar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Nogmaals: Excuses excuses excuses. Jij beweerde iets en jij kan het niet hard maken met feiten. Hoeveel is je woord dan nog waard?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wil je gerust het bewijs leveren, maar ik heb simpelweg geen toegang tot het bestand. Jij –als N-VA-lid?– kan daar waarschijnlijk wel aan. Link ons allen naar het bestand en ik zeg waar, op welke pagina, iedereen het kan zien staan. Als geen van de forum-N-VA'ers me een link naar het bestand wilt geven, dan staat er duidelijk wat in dat verborgen moet blijven, he. Of het is luiheid. Kan ook. Maar, goed, als ik een N-VA'er was, zou ik ook niemand informatie bezorgen waarmee die kan aantonen dat de partij de regering bekritiseerd omwille van o.a. fraudebestrijding, hoor. Want als ik een N-VA'er was, dan was ik waarschijnlijk intellectueel oneerlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij voor het examen slaagt mag hij zich klaarstomen voor een carrière in de 'hogere regionen' ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Nee Robinus, als jij beweringen maakt moet ge die kunnen staven. Je faalt hierin ergo je beweringen zijn waardeloos.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je bent nu bezig als een klein kind dat weigert zijn rapport te tonen en zegt dat de klastitularis liegt dat het slecht gaat wanneer die de ouders vraagt op gesprek te komen. Wil je nu echt bevestigen dat de N-VA afhangt van het achterhouden van informatie? Geef het document, toon dat er niets te verbergen valt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door mkb : 24 december 2012 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 24 december 2012 om 15:28. |
|||
![]() |
![]() |