![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#343 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij de huidige gevoeligheden zal men natuurlijk dat niet meer aanvaarden, maar strikt wettelijk kan men de koning niet verwijten. Op papier heeft hij die vrijheid, net zoals hij op papier ook nog altijd de vrijheid heeft oorlog en vrede af te kondigen. |
|
|
|
|
|
|
#345 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Paus Pope Pipo Poep......geheiligd zij de duivelse viereenheid.
Zijn naam zij geprezen tot in alle eeuwigheid zolang de mensheid harriechristus niet wil leren kennen. Verder wens ik een ieder een gelukkig Nieuwjaar. ![]() |
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=318 |
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb geen persoonlijk kanaal met de Paus en mediacitaten verwerp je Trouwens jouw hele positie is onecht. De Paus mengt zich via zijn creaturen, via zijn media-opening en via zijn eigen media overal tegelijk. Jij ontkent het licht van de zon. Je bent een echte intellectuele zonsverduistering Ik begin er zo langzamerhand mijn buik van vol te krijgen Laatst gewijzigd door eno2 : 5 januari 2013 om 22:52. |
|
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik begrijp wel dat je een tegenstander geen gelijk kan geven in een discussie , daar ben je te geborneerd voor. eN AL JOUW DISCUSSIETECHNIEKEN ZIJN EROP GERICHT, JOUW geborneerdheid in stand te kunnen houden. Een open discussie bestaat niet voor jou. Begin en einde liggen vast. En zijn op zichzelf teruggeplooid. Je hebt een geest als een stuk beton IK heb dat en tijdje amusant gevonden. Maar er zijn limieten. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 januari 2013 om 23:03. |
|
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat u zich nu terugtrekt uit de discussie, is voor een smadelijke nederlaag. Niet meer, niet minder. |
|
|
|
|
|
|
#351 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij dicht jezelf alleen maar dingen toe die nergens op slaan, loze beweringen zonder enige substantie. Zoals zelfuitgeroepen overwinningen behaald in discussies ![]() Met veel verwaandheid Ik ga voor jou ook geen twee keer hetzelfde meer herhalen. Herhaal jij maar oneindig keer dezelfde onzin, daarmee wordt het niet minder dom. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 januari 2013 om 23:10. |
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De stilte spreekt over uw nederlaag. |
|
|
|
|
|
|
#355 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het vaticaan is een toneelgezelschap !!
Al wat je ziet op TV is mooi uitgeschreven !! De acteurs mogen hun rol niet verlaten !! Tja , en dat de paus de butler vergeeft , mmmm , wat moet je daar van denken ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#356 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Sprak de kruisridder, veegde zijn zwaard schoon en stak het in zijn foudraal. God wil het !
Laatst gewijzigd door Aton : 6 januari 2013 om 06:12. |
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het lijken me eerder Zijn Aanhangers die iets willen. Je weet wel, diegenen die pretenderen te spreken in Zijn Naam. Diegenen die zichzelf hebben uitgeroepen als Zijn Aardse Vertegenwoordigers. Met de erbij behorende (zelf uitgevonden) Mandaten en Volmachten uiteraard.
|
|
|
|
#358 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Aton : 6 januari 2013 om 10:20. |
|
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is beschamend dat iemand met een record van 80000 posts nog moet leren dat je alleen je gelijk kan halen als jouw tegenstander ridderlijk jouw gelijk toegeeft. Maar jouw fratsen hebben dat in geen enkele mate. Duizend keer je eigen gelijk uitroepen of beweren dat al de anderen je gelijk geven, helpt je geen millimeter vooruit, meneer de intellectuele zonsverduisteraar Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2013 om 12:02. |
|
|
|
|
|
|
#360 |
|
Gouverneur
|
|
|