![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
| Bekijk resultaten enquête: Geloof je in de huidige evolutietheorie ? | |||
| Volledig |
|
117 | 67,24% |
| Enkel als intelligent ontwerp |
|
10 | 5,75% |
| Creationist op religieuze basis |
|
6 | 3,45% |
| Creationist op wetenschappelijke basis |
|
18 | 10,34% |
| Twijfels alom |
|
23 | 13,22% |
| Aantal stemmers: 174. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3401 | |
|
Banneling
|
geschriften van duizenden jaren oud, schilderijen en miljoenen getuigenissen die minstens even sterk zijn als ufo getuigenissen. Zoiets noem ik toch duidelijk beter.
Citaat:
Kijk hoe ver wij gekomen zijn in 2000 jaar, het moet extreem veel langer zijn dan dat om de dingen te kunnen bereiken waar hij van spreekt. Miljoenen jaren zal nog wat kort zijn vrees ik. Ik zeg maar wat er in het filmpje staat. |
|
|
|
|
|
|
#3402 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
- Aliens die, min of meer, almachtig zijn in vergelijking met ons zich laten vangen door mieren. En dat die aliens dat gewoon toestaan. - Het universum is onbegrijpelijk groot, maar op onze 10^-100% ervan storten om de haverklap ruimteschepen neer. Schepen die volgens u (en Kaku) ENORME energieën gebruiken, maar blijkbaar nooit of te nimmer voor een earth-shattering-kaboom zorgen. En zo kan ik nog wel even doorgaan en iedere trope die te maken heeft met buitenaards leven en ruimtevlucht aanhalen.
|
|
|
|
#3403 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Alles moet vertrekken vanuit waarnemingen. Nu zou je kunnen stellen dat de ervaringen van mensen als waarnemingen gelden maar ik moet dit tegenspreken. Er zijn veel getuigenissen van mensen die Maria gezien hebben maar . Dus de ervaringen kunnen enkel als bewijs aanzien worden indien ze kunnen geverifieerd worden. Indien bvb iemand drie weken op rij de lotto cijfers zou kunnen geven (voor de trekking uiteraard) ga ik er waarde aan hechten. Ik zou dan toch wel nog eerst onderzoeken indien er niet gesjoemeld is natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#3404 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Alles moet vertrekken vanuit waarnemingen. Nu zou je kunnen stellen dat de ervaringen van mensen als waarnemingen gelden maar ik moet dit tegenspreken. Er zijn veel getuigenissen van mensen die Maria gezien hebben maar dit zijn geen waarnemingen. Dus de ervaringen kunnen enkel als bewijs aanzien worden indien ze kunnen geverifieerd worden. Indien bvb iemand drie weken op rij de lotto cijfers zou kunnen geven (voor de trekking uiteraard) ga ik er waarde aan hechten. Ik zou dan toch wel nog eerst onderzoeken indien er niet gesjoemeld is natuurlijk. Laatst gewijzigd door JimmyB : 6 januari 2013 om 18:23. |
|
|
|
|
|
|
#3405 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3406 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zie je wel dat je een trol bent. Je verknoeit zo een interessante topic en dat betreur ik wel.
|
|
|
|
|
|
#3407 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Hier betreft deze UFO waarnemingen zitten we met ooggetuigen. Als je niets beters kan verzinnen, laat het dan. Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk. |
|
|
|
|
|
|
#3408 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3409 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3410 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En de kans om de jackpot te winnen bij euromillions is onvoorstelbaar veel groter dan dat we zouden ontdekt worden en bezocht door ET. Maar er zijn nu eenmaal mensen die hun wensen voor waar aannemen, wat de probabiliteit of objectieve realiteit ook moge zijn. |
|
|
|
|
|
|
#3411 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Er zijn veel meldingen van UFOs, zelfs door het KMI, maar het is nog maar de vraag indien er één tussen zit die van verre planeten komen. Trouwens, ik vind een UFO zelf maar primitief. |
|
|
|
|
|
|
#3412 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Denk je dat Kaku ze ook ziet vliegen misschien? Laatst gewijzigd door parcifal : 6 januari 2013 om 18:52. |
|
|
|
|
|
|
#3413 |
|
Banneling
|
Uiteraard.
Als ze ooit komen zal dat in een vorm zijn die ons voorstellingsvermogen ver te boven gaat. Aliens in vliegende mechanische tuigen, schotels of driehoeken of sigaren, dat is puur een door de media gecreerde en gevoedde hype. Daarom ook de volkomen ongeloofwaardigheid van alle getuigen die dergelijke dingen rapporteren. Ze zagen mogelijks iets dat ze niet begrepen of kenden en projecteren er dan maar het aloude cliche op. Dat is een gekende compensatietechniek van het brein , dat wil patronen zien en objecten classeren zelfs al is er geen patroon en geen classificatie mogelijk. Laatst gewijzigd door parcifal : 6 januari 2013 om 19:01. |
|
|
|
|
|
#3414 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Het zou hem niet in verlegenheid brengen, aangezien ik niet tegen hem aan het argumenteren ben.
|
|
|
|
#3415 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 6 januari 2013 om 19:39. |
|
|
|
|
|
|
#3416 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wij geloven in de evolutietheorie, nochtans ligt de diepere verklaring daarvan bij de microwezentjes.
Dus over nog eens 170 jaar heet het: geloof je in harriechristus' atoomtheorie? |
|
|
|
|
|
#3417 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Een groot deel van de mieren moet zich daar niets van aantrekken (in het bos bvb) maar deze op mijn tuinpad zijn er aan voor de moeite. |
|
|
|
|
|
|
#3418 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#3419 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Alle feiten wijzen aan de een deel van de meldingen onbetwistbaar van buitenaardse oorsprong zijn. En dat aliens hier op aarde zijn, en contact maken met sommige mensen.
|
|
|
|
|
#3420 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zelfs ufo-meldpunt-belgie wijst elke connectie met buitenaardse tuigen of wezens af als verzinsels, fantasie en larie. Maar ja Exodus, je gelooft nu eenmaal in het dogma van een interdimensionale ruimte, bevolkt met allerlei rare wezens die probleemloos vele Miljarden Watts kunnen spenderen aan frivoliteiten. (Planck-vermogen is 3 * 10^52 Watt, wat nodig is voor dergelijke frivoliteit, veel meer dan het uitgestraald vermogen van bvb. alle sterren in de melkweg samen : 10^36 Watt) |
|
|
|
|