![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Waar is eno2 als je hem nodig hebt?
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 9 januari 2013 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men zou beter een wet maken dat dit geld naar onderzoekcentra's gaat als die van Christine van Broekhoven. Dat geld naar Spanje = een verdekt opgestelde kapitaalsvlucht. S C H A N D E |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Burger
|
![]() Wat schreef ik onlangs op 4 januari onder de rubriek “Monarchie afschaffen ?” ?
Citaat:
Citaat:
Moet ik nog wat meer fantaseren of suggereren? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gros van het familiekapitaal zit al heel lang in Canada. Het is maar voor het geval ze holderdebolder worden afgezet of zo.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() @Circe
Uw verwijzing naar decreet nr.5 van 24.11.1830 is correct. Wat niet correct is, is uw bewering dat er nergens een Nederlandse band zou zijn. Via hun moeder Astrid behoren zowel Boudewijn als Albert tot het 'Stamhuys van Oranje-Nassau' en kunnen dus geen enkele 'Magt' uitoefenen in België. Zij zijn immers in rechte lijn afstammelingen van Willem I die door het decreet geviseerd werd. België is een surrealistisch land. Indien Magritte een portret van de twee laatste 'koningen' zou hebben geschilderd had hij eronder gezet; 'Ceci n'est pas un Roi' Laatst gewijzigd door Alfons : 9 januari 2013 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik blijf me erover verbazen hoe jij aan een internetverbinding raakt in die grot van je...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ideaal moment om een referendum op te starten," Voor of tegen een koningshuis"?
http://www.hln.be/hln/nl/3804/Belgie...-regelen.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar we kennen dat soort volk onderhand wel. Solidariteit prediken, zoals onze koning, en dan met gemeenschapsgeld een jacht gaan kopen in Italië om BTW te omzeilen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Dikke schande, ik zou zeggen: AFSCHAFFEN DAT KONINKLIJK MIDDELEEUWS INSTITUUT!!!!
Laatst gewijzigd door matthias999 : 10 januari 2013 om 01:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het overigens te laten bemannen en bevoorraden door de marine als militair vaartuig. Wat doet een Belgisch militair vaartuig constant in het buitenland. Is nog nooit binnen de Belgische Territoriale wateren geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet verniet dat Alberreke zo afgeeft op het N_VA. Dat het een gevaarlijke partij is. Gevaarlijk voor wie? Voor hem zelf natuurlijk. Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2013 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ik was geen NVA'r, maar nu wordt ik een fanatieke NVA'r
Dat het Weverke nu maar al zijn kanonen boven haalt, nu heeft hij recht van spreken. Pin en Puk naar NVA in één ruk Niet alleen het stad is van ons, maar heel Vlaanderen LEVE DE NIEUWE VLAAMSE REVOLUTIE ( wie denkt ook zo ? ) Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 10 januari 2013 om 01:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gek die reacties hier.
Toen NVAer Blunder-Theo opgewekt twitterde dat zijn land de nieuwe Franse belastingontwijkers hartelijk verwelkomde, als zijnde toegevoegde waarde, waren een aantal lieden hier wél enthousiast. Gewoon gebruik maken van het fiscaal paradijs dat Belgie is. De één mag het wel, de ander niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien een koningin al aan kapitaalvlucht doet - leg dat nu maar uit aan de andere landen - moet er hier inderdaad iets mislopen OF ...... GAAT HET HIER BINNENKORT EEN CATASTROFE WORDEN. Den k even 2 minuten goed na, dit is wereldnieuws |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() het is niet die 30 Mil € alleen haar erfenis van Boudewijn zal ook wel geen beetje geweest zijn ik heb er nooit een bedrag over gehoord het volk zal dat waarschijnlijk niet mogen weten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Lokaal Raadslid
|
![]() misschien kunnen we haar naar duits model naar hongarije of tjechie sturen omdat het hier te duur is om haar te onderhouden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Lokaal Raadslid
|
![]() misschien kunnen we haar naar duits model naar hongarije of tjechie sturen omdat het hier te duur is om haar te onderhouden daar beginnen ze ook hun bejaarden weg te sturen
Laatst gewijzigd door Paultje : 10 januari 2013 om 07:55. |
![]() |
![]() |