![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks gaan de holebi's nog zo ver doorslaan dat ze ook bij hoog en bij laag zullen beweren dat de kinderen in hun situatie een veel meer evenwichtig opvoedingspatroon hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het punt is juist, dat het geen zin heeft om daar over te speculeren. Wetenschap is gewoon het beste dat wij hebben, en daarmee klaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De sexuele daad tussen man en vrouw leid tot een zwangerschap , als beiden gezond zijn en of vruchtbaar en alles goed verloopt , dan wordt daar een kindje uit geboren . Het sexuele spel tussen twee mannen heeft nog nooit geleid tot een zwangerschap en al evenmin tot de geboorte van een kindje . Het sexuele spel tussen twee vrouwen heeft nog nooit geleid tot een zwangerschap en al evenmin tot de geboorte van een kindje . Er is geen enkele wetenschapper die deze drie stellingen kan tegenspreken . Toch willen velen tegenspreken dat enkel uit de vrouw /man relatie een kindje kan voortkomen en dat dat meteen ook de meest natuurlijke omgeving is om een kindje op te voeden . Wat mannen met mannen en vrouwen met vrouwen doen , is sexueel gezien , uitsluitend met bevrediging en lust te maken . Mag ik stellen dat een kindje krijgen en een kind opvoeden een veel erntigere zaak is dan enkel lust . Heb respect voor het kindje en laat het ten minste in een natuurlijke verhouding opgroeien ipv de hele pubertijd van een kind te verstoren met honderden vragen . Laat ons duidelijk zijn , relatie's tussen mannen en mannen of vrouwen en vrouwen , zij het vriendschappelijk , zij het zakelijk , zij het op lustige honger , zij het om praktische reden of gewoon uit respect voor elkaar , zelf liefde voor elkaar , ik gun het hen allemaal ,. MAAR . Provoceer het normale leven van ons kinderen niet . huw niet en adopteer AUB geen kinderen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had de Belgische wetgever in 1993 besloten er niet de naam "huwelijk" aan te geven maar een andere benaming, dan hadden de holebi's nog steeds geen reden om te mekkeren. Maar hun minderwaardigheidscomplex zit zo diep geworteld dat ze in dergelijke situatie zich nog steeds zouden tekort gedaan voelen. U hoeft er het kerkelijk huwelijk, noch de religie in het algemeen erbij te betrekken. In mijn redenering komt de religie helemaal niet kijken. Ik zit hier volstrekt niet de Kerk te verdedigen want ik ben niet eens Christen. Ik blijf gewoon bij mijn persoonlijke opvatting dat je aan twee situaties die wel degelijk verschillen niet dezelfde benaming hoort te geven. Punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Verder is het complete onzin om twee dezelfde contracten met exact dezelfde rechten en plichten te creëren en een verschillende naam te geven, enkel en alleen om dat handjevol idioten tegemoet te komen die blijven hangen zijn in de middeleeuwen, die nog steeds denken dat homoseksualiteit een enge, besmettelijke ziekte is en dat degenen die erdoor 'aangetast' zijn best afgezonderd worden van de rest van de samenleving (lees: een afzonderlijk samenlevingscontract 'mogen' hebben). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval, wees er maar zeker van dat heel wat personen die, zoals ikzelf, volstrekt niet behept zijn met de zogenaamde "homohaat", die volstrekt geen binding hebben met de katholieke kerk, er ook zo over denken. Het holebi-gedachtengoed over deze kwestie is volstrekt geen na te streven maatschappelijk doel, hoogstens een soort "alternatief" . Zeker geen verbetering. Het droevige in gans deze zaak is dat homo's veel te vlug beginnen hysterisch te schreeuwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hem om moreel plichtsbesef voor onze kinderen . Ik denk dat de mensen er gewoon tegen zjn omwille van de promotie , het provocerend gedrag van homo's om hun onnatuurlijke gedragingen in het straatbeeld opdringerig te doen aanvaarden . En dat niet zozeer voor het storend effect aan zichzelf , maar als waakzaam beschermende verantwoordelijkheid voor onze kinderen . Kinderen gaan in hun pubertijd experimenteren en richtingen kiezen , en liggen vaak met zichzelf in de knoop, als die homosexualteit een provocerende promotie campagne ondergaat die ons straatbeeld meer gaat vervullen / vervuilen , dan zet dat bij onze kinderen alleen maar aan tot meer twijfels . En nu ga ik eens verder in de tijd en wat overdrijven . Als U van heel dat homo gedoe echt een gewoonte maakt en het blijft promoten ( de homo's vinden zichzelf beter en moderner dan de hetero's )dan kan dat bv over 100 jaar tot zo'n dramatische twijfel bij kinderen leiden dat men op vb 18 jarige leeftijd zijn geslacht zelf zal willen bepalen en mogelijk een paar keer omswitchen . Denkt U dat dat een positieve evolutie is , ja voor de chirurgie . Als ik samen met mijn vrouwtje een robbertje aan het vrijen ben , en zij wil even de dominenante rol spelen , en ik de onderdanige , dan gaan we gewoon naar het hospitaal , laat ik mijne lul eraf halen een kunstfoef breien van wat overschot van vel , en mijn lul er bij haar aanzetten en terug naar huis en ik kan me effe lekker laten nemen . Leuk voor een erotische movie . maar ver van waar de mensheid naartoe moet om een toekomst uit te bouwen voor zichzelf en het nageslacht . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelijke rechte voor iedereen. Prima.
Maar waarom dan een huwelijk? Het huwelijk heeft ook z'n intrinsieke waarde verloren en is bepaald niet nodig om een kind ter wereld te brengen. Het homo huwelijk is een even zinloos verhaal als een hetero huwelijk. Vanwege de fiscale consequenties zullen velen een huwelijk uitstellen dan wel afstellen. Alleen de mensen die niets hebben zullen eerder genegen zijn een huwlijk aan te gaan.
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ongeacht wat wetenschap, de normen van de heersende cultuur, de rechten van de mens, allerhande moraalfilosofen en ethisten, hoogopgeleiden, laagopgeleiden en politici zouden zijn. Dat is allemaal leugens en propaganda. Islam is juist, homoseksualiteit is fout. En de natuur laat dat ook niet toe, er komt niets goeds uit homoseksualiteit, enkel ziektes en dood. Daarom ben ik echt niet verbaasd dat ze daar met 340000 mensen ertegen gaan protesteren.
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom ook ligt in het verlengde van de natuur dat ook de situatie waarin een kind opgroeit en een opvoeding ontvangt dit weerspiegelt. Ieder kind beseft dat trouwens ook wel. Juist door de lichamelijkheid kan een kind ook allerlei zaken duiden: het heeft elementen van vader en elementen van moeder. Heel verwarrend als een kind "plotseling" twee vaders of twee moeders heeft. Dat botst met heel het referentiekader van een kind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Duitsland is er een verschil ingevoerd: er is het huwelijk (man-vrouw) en er is het partnerschap (alle andere mogelijke relaties tussen twee personen). Gelijkschakeling betreft zaken als erfrecht, aansprakelijkheid, enzovoort. Alles dus wat een huwelijk inhoudt, met uitzondering evenwel van adoptierecht, ouder- en hoederecht. Dat getuigt van wijsheid en het onderkennen van de werkelijkheid zoals ze is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch even dit over uw gegoochel met cijfers: statistisch gaat het niet op tot zo'n conclusie te komen, omdat het aantal scheidingen van een jaar niet in relatie tot staat tot het aantal van huwelijken van dat jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |