![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Eddy Merckx zou beter zwijgen. Zelf drie keer gepakt op allerhande verboden substanties. Heeft Lance Armstrong geïntroduceerd bij dokter Ferrari. Ook zijn zoon Axel was een klant bij Ferrari.
Moraal van het verhaal Lance Armstrong blijft in mijn ogen een groots atleet maar het is een leugenaar, bedrieger en manipulator. Al denk ik dat de kans groot is dat hij alles zal zeggen als hij onder ede zal getuigen bij de bevoegde instanties en dan pas kan er worden ingegrepen. Het interview is typisch Amerikaans. De nodige emotie etc .. maar alles zeggen in een interview hoe een dopingnetwerk in elkaar zit dat is ook niet bepaald slim. Zoiets moet worden verteld bij de bevoegde instanties. Mensen zoals Eddy Merckx zijn toch serieus in mijn achting gedaald. Als je weet dat je hebt geslikt zwijg dan gewoon.
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Banneling
|
![]() Lance vindt de doodstraf overdreven. Hij wil terug aan de slag als "competitor"
Vandaar zijn bekentenissen....Ik hoop dat ze zijn verwachtingen fijnmalen en Lance erbij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij die zonder dopingzonde is werpe de eerste dopingsteen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Met je achterlijke opmerkingen Je beschuldigt hier iedereen die clean rijdt, maar ereplaatsen ontstolen is. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2013 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan u dat aantonen of gaat u nu ook de "ze zijn iet gepakt en dus zuiver"-toer op... Geen enkele ereplaats is gestolen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Banneling
|
![]() Hoe flagrant leugenachtig
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2013 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Minister
|
![]() Stop met die privé-berichten voor uw blauw pillen.
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw argumenten slaan op niks. Stop er maar snel mee of ik zal eens wat quotes van jou terughalen om aan te tonen wat voor leugenaar je bent, net zoals je idool.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vert: Eno2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sta je nog altijd achter deze uitspraak? Zak je nu niet zwaar door het ijs nu jou idool het tegendeel bekend heeft? En dat zijn nog maar twee quotes die ik teruggehaald heb om jou ongeloofwaardigheid aan te tonen. Je bent al bijna zo ongeloofwaardig als jou grote idool. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien u dat niet zelf ziet toont dat wel aan dat er een reden is waarom je uit je nek zit te lullen hoor. Citaat:
Probeer nu toch op z'n minst te lezen wat er staat, Die arts zegt dat hij Armstrong nooit heeft zien gebruiken, ik geef u zelfs de link nog en vanaf nu zijn het ineens MIJN uitspraken? U bent goed bezeig. Nochtans ben ik hier de enige die vanaf het begin zegt dat niemand de tour wint zonder iets te gebruiken, u bent echt wel tegen de verkeerde boom aan't blaffen hoor... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Armstrong is onschuldig!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eens: wat heb je daar op te zeggen? Voel je jezelf niet vies nu? Laatst gewijzigd door Hypochonder : 19 januari 2013 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zet er een link en een artikel, als jij niet het verstand hebt om dat op te merken kan dat enkel maar aan jezelf liggen. Gelieve je kruistocht dan ook naar jezelf te richten want jij bent degene die de fout maakt. Ik ben niet verantwoordelijk voor 't gene jij maakt van krantenknipsels, jij wel. Dus... blijf jij maar vrolijk geilen op uw goedwerkende dopingcontroles die een jaar of tien nodig hebben om een produkt te kunnen opsporen, je maakt er enkel en alleen de sport mee kapot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kijk, in heel de affaire gaat het niet meer of Lance schuldig is of niet -tzal wel zijn dat die schuldig is!- maar hoe hij ermee omgaat en omging. Jaren- vele, vele jaren lang heeft hij iedereen belogen dat hij onschuldig was. En hij ging hier heel ver in. Het belette hem niet om het leven van verschillende mensen -die één en ander te onthullen hadden- kapot te maken. Hij bleef in de boosheid volharden dat hij onschuldig was. Uiteindelijk heeft hij bekend, hij kon niet anders, want alles wees tegen hem. Hij heeft in dat interview toegegeven wat iedereen (met verstand) al lang vermoedde/wist. Hij had beter onthuld waar/wanneer/met wie/hoe ed. Want inderdaad, de grote schuldigen, even erg als Armstrong, zijn nog steeds buiten schot.
![]() |
![]() |
#380 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dacht je dat Armstrong geen geld krijgt voor dat interview met Oprah? Citaat:
Geniaal. ![]() |
||
![]() |
![]() |