Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 januari 2013, 01:02   #21
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

BDW is zeker dat Laurent "schuldig" is, maar heeft geen bewijzen. Populisme ten top.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2013, 01:11   #22
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
BDW is zeker dat Laurent "schuldig" is, maar heeft geen bewijzen. Populisme ten top.
Ja, precies de jaren dertig, toen hadden de Laurents het ook gedaan.
Oud 21 januari 2013, 09:02   #23
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ge vandaag nog niet hebt kan morgen in de hand vallen hé.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2013, 09:08   #24
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Juist. Net daarom loop ik niet hoog op met de Europese volkeren. De algemene lethargie en onverschilligheid van het Vlaamse volk is een grof schandaal. Maar ik ben in Vlaanderen geboren en getogen en het lukt me niet om me van dit volk los te maken.

Het was Solzjenitsyn die zei dat de communisten enkel in hun opzet zijn geslaagd omdat het Russische volk niet terugvocht. In plaats van zich achter de deur te verstoppen hadden ze elke KGB-agent de kop moeten inslaan. Dan was het volgens hem nooit zover gekomen.
Hier mag je je ten midden van de Meir in Antwerpen opstellen en aan iedere passant vragen wat hij er van vindt en bijna allen zullen ze hun beklag doen, maar niemand binnen de politiek durft het aan om er een strijd tegen te beginnen en de man in de straat is niets meer dan een mopperend schaap dat zich gedwee naar de slachtbank laat leiden.

Laatst gewijzigd door Garry : 21 januari 2013 om 09:12.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2013, 09:20   #25
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Laurent mag dotatie houden. Ze hebben besloten dat het een informeel contact was, en dus mag hij zijn dotatie houden. Informeel? Er was toch gezecht dat hij voor elk contact een toelating moest vragen? Euuu.
...
zeer wijze beslissing
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2013, 09:21   #26
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
Over Laurent gesproken, door hem deze week de politie bij mij aan de deur gehad. Het zit zo, de politie is nl bezig met de operatie PATSER, dwz, mensen die niet werken en toch met ongelooflijk dure wagens rondrijden worden aan de tand gevoeld en zij moeten uitleggen hoe ze aan de centen komen om zoals vb Laurent een Ferrari te kopen. En ja, zo hebben ze deze week blijkbaar Laurent tegengehouden en gevraagd hoe hij zonder te werken aan al die dure wagens geraakt. En toen kon hij niet anders dan zeggen dat hij jaarlijks geld kreeg van mij. Toen is de politie bij mij langs geweest, en doordat ik maar een gewoon loontje heb konden ze nauwelijks geloven dat ik Laurent een Ferrari geschonken had. Dan heb ik maar mijn buren en collega's en familie verlinkt want zij hebben er ook aan betaald. Dus als 1 dezer dagen de politie aan je deur staat ivm operatie patser dan weet je hoe het komt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2013, 10:23   #27
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Schuldig of niet, maakt niet uit. Weg met die parasieten.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2013, 11:28   #28
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je moet het wel correct verwoorden, hé. Voor BDW maakt het niet uit of Laurent de regels heeft geschonden, als 14de troonopvolger in lijn zou hij geen dotatie mogen krijgen.

't is terug aan u.
Oud 21 januari 2013, 11:36   #29
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Je moet het wel correct verwoorden, hé. Voor BDW maakt het niet uit of Laurent de regels heeft geschonden, als 14de troonopvolger in lijn zou hij geen dotatie mogen krijgen.

't is terug aan u.
Toen hij zijn dotatie toegezegd kreeg was hij tweede in lijn.

Daarnaast is hij de enige van het koningshuis die zijn dotatie verdient.
Hij zorgt er voor dat men weet wat de rijken uitgestotenen van onze maatschappij denken en in de toekomst willen uitvoeren.
Daarnaast zorgt hij dat Belgie bekend geraakt over heel de wereld.

En hij zorgt voor amusement.
Hij is de enige van die familie die zich zonder horde bewakers onder de bevolking durft te begeven en zonder dat daar hele wijken voor afgesloten worden.

Astrid krijgt ook een dotatie, maar je ziet haar of haar kinderen nergens en hoort haar nooit, of het is op een officiele plechtigheid met 1001 bewakers rond haar en hele wijken die afgesloten zijn om haar een vrijdoorgang te bezorgen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2013, 11:37   #30
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Toen hij zijn dotatie toegezegd kreeg was hij tweede in lijn.

Daarnaast is hij de enige van het koningshuis die zijn dotatie verdient.
Hij zorgt er voor dat men weet wat de rijken uitgestotenen van onze maatschappij denken en in de toekomst willen uitvoeren.
Daarnaast zorgt hij dat Belgie bekend geraakt over heel de wereld.

En hij zorgt voor amusement.
Hij is de enige van die familie die zich zonder horde bewakers onder de bevolking durft te begeven en zonder dat daar hele wijken voor afgesloten worden.

Astrid krijgt ook een dotatie, maar je ziet haar of haar kinderen nergens en hoort haar nooit, of het is op een officiele plechtigheid met 1001 bewakers rond haar en hele wijken die afgesloten zijn om haar een vrijdoorgang te bezorgen.
Verdorie, zo had ik nog niet bekeken. Omhoog, die dotatie van Laurent! Astrid, die krijgt genoeg van haar kindergeld en hare vent verdient genoeg in de bankenwereld.
Oud 21 januari 2013, 12:12   #31
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verdorie, zo had ik nog niet bekeken. Omhoog, die dotatie van Laurent! Astrid, die krijgt genoeg van haar kindergeld en hare vent verdient genoeg in de bankenwereld.
zou Astrid nu écht ook nog eens kindergeld krijgen?

Ik zou toch wel graag weten welke politiekers (én partijen) ermee hebben ingestemd om de drie kinderen van Albert aan het schooierstatuut te helpen (buiten Flupke, die jongen kan niet anders).

Want éénmaal Elisabethje geboren, zouden die troonpretendenten al lang aan den dop mogen gaan staan hebben.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2013, 12:42   #32
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Ik zou toch wel graag weten welke politiekers (én partijen) ermee hebben ingestemd om de drie kinderen van Albert aan het schooierstatuut te helpen (buiten Flupke, die jongen kan niet anders).
Dehaene
Verhofstadt

10+ jaar geleden, meer niet.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2013, 12:48   #33
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Er zal heus niets veranderen aan de financiering van de parasieten van Laeken. Wie dat geloofde is zeer naïef.
Ik geloof dat wij: De Publieke opinie daar KUNNEN voor zorgen: we moeten er gewoon blijven in geloven en ons opdringerig opstellen!

Met 'defaitisme', zullen we er zeker niet komen. We moeten in ons gelijk blijven geloven.
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2013, 12:51   #34
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Want éénmaal Elisabethje geboren, zouden die troonpretendenten al lang aan den dop mogen gaan staan hebben.
Op basis van de inkomsten van haar gemaal-echtgenote: Wy not!.
Daar zie ik echt geen 'graten' in hoor!?
Oud 21 januari 2013, 13:17   #35
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

't is terug aan u.
2
Oud 21 januari 2013, 13:20   #36
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Op basis van de inkomsten van haar gemaal-echtgenote: Wy not!.
Daar zie ik echt geen 'graten' in hoor!?
Neenee, inderdaad. Het zijn gewoon mensen zoals een ander en we gaan uiteraard niet discrimineren.

Maar hoe zit het dan op het verbod tot discriminatie op basis van "afkomst"? want ik wil ook wel een dotatie van 250.000 euro (je ziet ik vraag niet het bejaardenstatuut van tante Bi).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2013, 14:31   #37
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

't is terug aan u.
12de, niet 14de.

http://en.wikipedia.org/wiki/Line_of...Belgian_throne
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2013, 14:40   #38
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Neenee, inderdaad. Het zijn gewoon mensen zoals een ander en we gaan uiteraard niet discrimineren.

Maar hoe zit het dan op het verbod tot discriminatie op basis van "afkomst"? want ik wil ook wel een dotatie van 250.000 euro (je ziet ik vraag niet het bejaardenstatuut van tante Bi).
Tja: The 'law' is wat ze is. Indien deze de goedkeuring van een democratische meerderheid niet meer geniet: dient deze veranderd op opgedoekt.

Dit laatste geniet eerder mijn voorkeur en wel liefst direct toepasselijk op de 'Familie Belgiek' en het stukske grond, dat ze al lang genoeg hebben uitgebuit!.

Ik zelf, ben tevreden met wat ik heb, maar als een meerderheid vind dat men: € +/- 900.000,00 nodig heeft, om EEN beetje deftig te kunnen leven: zou ik ook graag € 5.000,-(pm) pensioen krijgen; liever dan: één miserie, dat meer op een 'portie wortelschijfjes' lijkt dan op een pensioen! (gewezen zelfstandige!)

Het verschil tussen, uw € 250.000,00 en mijn € 65.000,00 = € 185.000,00, - sta ik graag af aan deze, die denken dat 'Rijkdom' een 'sine qua non' vereiste is om: gelukkig te zijn!!!
Oud 21 januari 2013, 14:45   #39
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
De koning heeft gebeld naar z'n goede kameraad Di Rupo, en die heeft dat ge-arrangeerd.

Maar ik zie het probleem niet, dit is toch zo Belgisch als de frietjes.. We moeten trots zijn op onze gebruiken (urgh, Ik heb te veel BUB-posts gelezen)
Bloed en been klagen: is ook typisch Belgisch!!!

Euh! ?? Herhaal eens na mij = ' Schild en vriend' . . . .
Oud 21 januari 2013, 15:18   #40
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Laurent mag dotatie houden. Ze hebben besloten dat het een informeel contact was, en dus mag hij zijn dotatie houden. Informeel? Er was toch gezecht dat hij voor elk contact een toelating moest vragen? Euuu.
...
Dat was gezegd, ja.
Laurent behoudt voorlopig nog zijn dotatie, dat is dus een teken dat hij toelating had.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be