![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien kan er een typisch Belgische compromis gemaakt worden.
Cockerill Hoboken - Charlesville naar Antwerpen en La Brugeoise ey Nicaise & Delcuve - Metro van de A lijn in Buenos Aires voor het West-Vlaanderen van Geert Bourgeois. http://www.tijd.be/nieuws/ondernemin...90208-3084.art PS- Is de Charlesville al op weg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Vlaanderen moet er een museum op inrichten ter ere en nagedachtenis van de slachtoffers van de misdaden tegen de menselijkheid die Leopold II beging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zijn net zoals in Sjangai zijn commissarissen generaal (meer dan een) die alles geregelt hebben te plaatse. Het zou wel eens kunnen dat hoe hoger het tempo daar hoe hoger hun commissies, en tempo hoe haal je dat? Waarbij de vraag net zoals ze zich voor Sjangai kan stellen, heeft het thuisland wel alle ontvangsten ontvangen? Of zijn wij bedrogen en bestolen, opnieuw? Verder over de Koningskwestie mogen wij niet vergeten dat wij de Saxe-Coburgh hebben gevraagd. Als wij ze vandaag beu zijn dan moeten wij dat alleen maar "ordentelijk" zeggen. Fatsoen en correctheid is bij de Vlaming vanzelfsprekend of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=RASPOUTINE;6507903]Misschien kan er een typisch Belgische compromis gemaakt worden.
Cockerill Hoboken - Charlesville naar Antwerpen en La Brugeoise ey Nicaise & Delcuve - Metro van de A lijn in Buenos Aires voor het West-Vlaanderen van Geert Bourgeois. http://www.tijd.be/nieuws/ondernemin...90208-3084.art PS- Is de Charlesville al op weg?[/QUOT] Over 7 uren verstrijkt het ultimatum v.d. Duitsers. Als Duitsers een ultimatum stellen is dat onverbiddelijk. Dus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan toch een redding in het zicht.
Maar Antwerpen is niet vanzelfsprekend of het zou zijn dat Bart de zaken in handen neemt en zorgt voor de oorpronkelijke thuishaven van de Congoboten. http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...congoboot.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak u geen illusies |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Welk deel vertegenwoordigd dit van het verlies van Dexia en de winstbewijzen van het ACW en dan komt er nog dit: http://www.demorgen.be/dm/nl/15276/B...-Belfius.dhtml Het Antwerps stadbestuur kon de "Charlesville" krijgen voor 1 euro was dat te weinig of wat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar er zijn ook veel blijtkousen die staan te zwaaien met die pamfletten , maar wel niet in eigen boezem kijken welke rijkdom er mee naar België is gekomen . Ik heb weet waar en hoe goud en diamanten ontgonnen en gesmokkeld worden , en ik heb geen ring om mijn vinger hoor . omdat ik weet wat en hoe het verhandeld wordt . maar er zijn vele blind mensen , als ik zo iemand hoor blijten , en die heeft een halsketting om , dan zeg ik voor de ketting om uw hals hebben er 5 negerkinderen 5 dagen met ketingen aan hun enkels gezwoegd , en dan is het meteen over . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dexia & C° komen hier niet aan te pas. Het ultimatum v.d. Duitsers is verstreken. Duitsers nemen een ultimatum ernstig, zeer ernstig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Moet ik begrijpen dat jij liever niet over Dexia wil spreken?
Nochtans het grootste ongeluk van de laatste jaren en ze doen het met Belfius opnieuw. Ik heb het hier gebruikt als vergelijking in de kost. Dexia winstbewijzen laten bestaan in een failliete Dexia en de Congoboot dat zou niet kunnen. That's the point! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien vrijwilligers vragen voor het onderhoud, ik ben zeker dat de echte er op af komen. Mensen met enkelbanden kunnen ook wat bijdragen in hun kosten. Dutroux bvb kunnen we alle pieken en de bilges laten opkuisen.
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mensen die geen werk vinden en anderen die heel de dag niets te doen hebben voelen hun eigen niet nuttig. Waarmee zij achteruit gaan. Daarom kan een taak van "algemeen belang" wel een oplossing zijn. Erfgoed- gemeenschapsgoederen zou wel de goede richting zijn. En zker als je weet dat de regie der gebouwen noga zelf niet zelf kan instaan voor een degelijk onderhoud van wat in haar patrimonium zit. Ze kan zelf niet zorgen voor een jaarlijkse boekhouding, stel je voor. Ik verwijs graag naar het artikel in De Morgen van 25.01.13 artikel van Ann Van den Broeck <<Vragen in parlement vaak zonder gevolg>> En zeker als het "de regie der gebouwen" aangaat... deze instelling gevuld met "potjes" schijnt maar altijd buiten schot te blijven Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 25 januari 2013 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Congoboot Charlesville voor Antwerpen niet haalbaar
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier volgt de bespreking in de COM LEE-Hand van 16.01.2013 over het doen of laten van het terugbrengen van de "Charlesville" naar Antwerpen.
Of Geert Bourgeois dit Antwerpen als "arme provincie" gunt is ook een goede vraag? http://docs.vlaamsparlement.be/docs/...3-16012013.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Woensdag 3 maart 2010
Vlaams minister van onroerend Erfgoed Geert Bourgeois trekt geld uit voor het garnaalvisserschip Crangon uit Oostende. De Ijslandvaarder ‘François Musin’ en reddingsboten Watson 2 ‘ Zeebrugge en Watson 3 ‘ Oostende. https://www.onroerenderfgoed.be/aanb...arend-erfgoed/ Dit gaat over het West-Vlaanderen. Quid: Charlesville - erfgoed Antwerpen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eigen provincie eerst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |