![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#26281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26282 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#26283 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wél geef ik je in deze gelijk dat ik allang vanonder de kansel ben weggelopen. Al die prietpraat die vanop de kansel uitgespuwd wordt/werd op de 'kudde', leerde me dat het verstandig zou zijn om bewust die kudde die zich elke zondag liet indoctrineren te ontvluchten. Ik ben dan niet alleen de mentaliteit van onder de kansel ontvlucht. Ik ben gelukkig ook de mentaliteit die algemeen onder de kerktoren hangt allang overstegen. Ik kijk met een open geest en vanuit allerlei invalshoeken naar de wereld en haar bewoners. Ik aanhoor met genoegen allerlei meningen. Ik respecteer ook alle meningen, ook die niet de mijne zijn. Ook de meest afgrijzelijke meningen krijgen mijn respect, ook al ben ik het er grondig mee oneens. Alleen meningen die oproepen tot geweld kunnen nooit op mijn sympathie rekenen. Ik verdraag niet alleen jouw mening. Ik respecteer ze zelfs. Ook al kan ik me in jouw mening zowat nooit terugvinden. Je hebt zelfs het recht om te schelden. Ook dat is een vorm van vrije meningsuiting. We zullen allicht nooit vrienden worden (alsof we dat überhaupt zelfs al zouden willen), maar enige vorm van wederzijds respect zou al heel wat zijn.
![]() |
![]() |
#26284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien u anderen verwijt te lang onder de kerktoren te zijn blijven zitten, kunt u misschien eens een gewetensonderzoek doen en nagaan of u niet te veel onder de calvinistische kansel bent blijven zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De meest geliefde onderdanen van Teatrix. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26286 | |
|
![]() Citaat:
Dat u Nederland en de Nederlanders geen warm hart toegenegen bent is bekend maar het zou u wel sieren als u enigszins een beetje bij de waarheid zou blijven. Fouten/blunders/foutjes benoemen: Ga u gang maar niet zwetsen. Hoe u ook over de monarchie of over Beatrix en Willem Alexander denkt, feit blijft dat onze vorstin, Hare Majesteit Beatrix Regina, door vriend en vijand, republikein en anti-monarchist wordt geroemd om haar betrokkenheid, integriteit en professionaliteit. En in tegenstelling tot uw (kroon)prinsen: Zijne Koninklijke Hoogheid Willem Alexander kan wél lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26287 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vraag mij trouwens af van hoe lang geleden die foto is? Maar ja, de zwarte kousen zijn er nog steeds, ze zien er alleen nu anders uit. Vooral in Krimpen aaan de Ijssel, Bergambacht,Urk etc. zijn ze nog springlevend.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 31 januari 2013 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En daarom vind ik het normaal dat men alle inkomsten van uw koninklijke familie zou opsporen, goed uitpluizen en belasten zoals het hoort. Het lijkt dan ook boven elke twijfel verheven de inkomsten van de Oranjes alzo in de hoogste belastingsschaal terecht zouden komen. Dat is de fiscale evidentie zelf. Deze opbrengsten nu uit belastingen geheven op het onmetelijke Oranje-fortuin, zouden bovendien de noodlijdende Nederlandse staatskas terdege kunnen spekken. Want dat is nodig. Daar zouden de Nederlanders eens werk van moeten maken in plaats van uitgeperst te worden als citroenen door Rutte & Samson en dit op hetzelfde ogenblik dat diezelfde Nederlanders verwoed met Oranje-vlaggetjes aan het zwaaien zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haalt King Pils kroket uit de muur ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26290 |
Gouverneur
|
![]() Het steekt blijkbaar bij de Belgen dat wij wel een geliefd Koningshuis hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26291 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Normaliter niet nee,..
Maar tegen jou wel!.. Jeff |
![]() |
![]() |
![]() |
#26292 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom is het ook niet zo vreemd dat anderen zich dan gaan afvragen, of jij wel eens wat van de wereld hebt gezien.. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26293 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar over het Belgisch koningshuis zwijg je als het graf!. Dat terwijl het voorstel wat jij hier plaatst net zo goed in België kan worden toegepast. Vooral ook omdat de economische & fiscale situatie net zo slecht, zo niet slechter is dan in Nederland. Maar goed. Voor het falen van België ben jij zoals gewoonlijk blind!. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26294 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik weet wel zeker dat hij bourgondischer leeft, eet, drinkt en woont, dan jij!..
Jaloers Henrike??.. ![]() Jeff |
![]() |
![]() |
![]() |
#26295 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Constructies ?* la Belgische koninghuis zijn dan niet meer noodzakelijk. ![]()
![]() |
![]() |
#26296 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik acht het bijna onwaarschijnlijk, met het oog op gezondheidsrisico's.
Ik ga er van uit dat er voor hun wordt gekookt. Dus een heerlijke Dobbe kroket bij hun thuis.
![]() |
#26297 |
Europees Commissaris
|
![]() Hebt u als verzuurde criticaster niets beters dan spotprenten en -namen? Het begint een beetje saai en eentonig te worden namelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26298 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah, ik dacht al: waar blijft onze souffleur van system?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26299 | |
|
![]() Citaat:
![]() Kan me helemaal voorstellen hoe we hem, met de borst vooruit, zouden horen als het omgekeerd geweest zou zijn .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26300 |
|
![]() |
![]() |
![]() |