![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#26401 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26402 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26403 |
Gouverneur
|
![]() Tja, te begrijpen. We hebben jullie gerold ,keer op keer. Volgende keer slimmer en assertiever zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26404 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26405 |
Minister-President
|
![]() In al die tijd dat ik actief ben op dit forum, heb ik nog nooit iemand op mijn negeerlijst gezet. Dat vind ik echt een zwaktebod.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26406 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26407 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En woonden we nu op linguïstisch eilandje. Verstoken van de rest van de wereld. En teerden we op een bekrompen kerktorenmentaliteit. En aten we darmen en andere soorten ingewanden. En waren we overtuigd dat we superieur zijn. En haatten we de germaanse volkeren en hun cultuur omdat wij denken dat zij misschien toch meer superieur zouden zijn. En waren we volop racist. En praatten we de twee laatste punten via onze radde tong nog goed. Schoten we écht in een Franse Koleire. Waren we arrogant en keken neer op de rest. In gezelschap spraken we alleen over het Frans, in het Frans, haar superioriteit en hoe goed we toch zijn. Wilden we ieder ander die het Frans niet kent cultiveren met het Frans. Snapten we niet dat er andere culturen zijn die dat überhaupt niet willen. En snapten we helemaal niet dat het Frans reeds sinds heel lang 'op zijn retour' is, en helemaal geen wereldtaal is. Want we denken dat we echt een wereldtaal spreken. En we zouden ons er ook zo naar gedragen. En wat we helemaal niet zouden weten is dat er miljoenen mensen zijn die de Fransen achter hun rug, sommigen zelfs recht in hun gezicht, uitlachen met hun oh zo bekrompen provinciale mentaliteit. Alsof de wereld enkel Franstalig zou zijn. Ik zou zo nog medelijden met hen krijgen. Snif.
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 2 februari 2013 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26408 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26409 |
|
![]() Dat betwijfel ik sterk met de onzin en racisme dat je uitkraamt.
Een universiteitair gediplomeerde persoon is meer geleerd dan dat Laatst gewijzigd door Shadowke : 2 februari 2013 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26410 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26411 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26412 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26413 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26414 |
Minister-President
|
![]() We zijn allen Nederlanders.
Of we nu in België wonen of in NL. Maakt niet uit. De invloed van (het) FR heeft voor de Nederlandstaligen in de Zuidelijke Nederlanden, veel verkloot.
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 2 februari 2013 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26415 |
Gouverneur
|
![]() Dat betwijfel ik sterk met de onzin
Wat is onzin? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26416 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26417 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26418 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26419 |
Gouverneur
|
![]() Ik geloof je best, maar het geeft wel jouw academisch niveau aan dat je meer vertrouwen hebt in persoonlijke ervaringen dan in wetenschappelijk onderzoek. Ook het bagatelliseren van de Belgische staatsschuld en pensioenproblematiek overtuigen mij niet van jouw academische skills. Het is bij jou vooral veel geschreeuw en weinig inhoud. Jammer dat je in België dan toch aan zo'n diploma kunt komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26420 |
Minister-President
|
![]() Al maar goed dat ik je er dan even aan herinner.