Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 februari 2013, 00:40   #101
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Bent u kleiner dan 1m50?
Nee , ik ben wat groter , maar ik vecht niet meer zoals 1000 jaar geleden , maar ik begin stilaan te denken dat ik in de minderheid ben .
De Gezonde minderheid
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2013, 00:43   #102
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
De mens is dus geëvolueerd.
Net als de werklast en het voedingspatroon.
En dat mag dus aanleiding geven om sexueel gedrag te verleggen tot een viesigheid van onnatuurlijk gedrag . Als je het hebt over evolueren , noem ik dat , heel erg sterk achteruit gaan .

Moreel zelfs slechter dan de beesten doen .
Oud 7 februari 2013, 01:05   #103
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Hahahaahhaaa 40 jaar onderzoek n hoe naif kan je zijn .

denk je nu dat er één hetero zat te wachten op een onderzoek waarom er ne afwijkeling zonodig de perversiteit had om in een anus te neuken, terwijl hij zo aangetrokken is sex te hebben met een vrouw.

We planten ons al miljoenen jaar voort tussen man en vrouw , en tot noch toe is dat ook enkel en alleen gelukt tussen man en vrouw , en nu ga pervesiteit in 40 jaar kost wat kost willen promoten en uw onderzoek daarop afstemmen .

OM TE LACHEN

Oei ga je zover gaan , dat je mensen die uw perversiteit en abnormaal sexueel gedrag niet aanvaarden , gaat verbannen . Uw anaal libido zit wel heel hoog
Case in motherfucking point, u aanvaardt de moderne wetenschap alleen als die in uw kraam past. Geniet nog van moderne medicatie en psychologische zorg, god weet dat je ze nodig hebt, weet ook dat die er niet zou zijn mocht de wereld bestaan uit boerkes zoals u.

U bent om te lachen.
Oud 7 februari 2013, 01:07   #104
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
En dat mag dus aanleiding geven om sexueel gedrag te verleggen tot een viesigheid van onnatuurlijk gedrag . Als je het hebt over evolueren , noem ik dat , heel erg sterk achteruit gaan .

Moreel zelfs slechter dan de beesten doen .
Beesten hebben geen enkel moreel oordeel, de meesten neuken wat ze kunnen neuken.

Maar zelfs onder de beesten zijn er monogame homoseksuele relaties, waargenomen door wetenschappers. Maar ja, we weten allemaal hoe u over de wetenschap denkt.
Oud 7 februari 2013, 01:19   #105
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Beesten hebben geen enkel moreel oordeel, de meesten neuken wat ze kunnen neuken.

Maar zelfs onder de beesten zijn er monogame homoseksuele relaties, waargenomen door wetenschappers. Maar ja, we weten allemaal hoe u over de wetenschap denkt.
U , is niet gelijk aan allemaal of iedereen .

Ik noteer dat ik een boerke ben , en ben er zelfs trots op , maar opde boerderij van mijn ouders met variabel tussen de 800 en 1200 dieren heb ik niet te veel professoren gezien en homosexuele dieren ook niet .

Als er twee hengsten bij elkaar in de buurt kwamen heb ik vaker gezien dat enen van de twee van nen achterpoot nen ferme patat op zijn bakkes kreeg , iets anders dan zijn gat presenteren om ne lul te ontvangen.

Idem bij de zeugen /beeren - de koeien/stieren en de hanen /kippen .

Er op los neuken , ik denk dat gij nog niet veel dieren gezien hebt , maar dat mag geen aanleiding zijn om zelf een minder humaan gedrag op na te houden .
Oud 7 februari 2013, 01:22   #106
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Case in motherfucking point, u aanvaardt de moderne wetenschap alleen als die in uw kraam past. Geniet nog van moderne medicatie en psychologische zorg, god weet dat je ze nodig hebt, weet ook dat die er niet zou zijn mocht de wereld bestaan uit boerkes zoals u.

U bent om te lachen.
Hoe doen ze dat ? hebben ze die dieren ondervraagt hoe ze denken ?

Eerst schrijft U dat een dier geen maraal heeft en daarna is het wetenschappelijk onderzocht . Raar hé

Dat dieren uitvoerig zijn geopserveerd , en dat er wel eens beproeving is war genomen, dat kan ik me voorstellen , maar de daadwerkelijke anus penetratie , het verlangen naar en provocerende reclame er voor maken , ik denk het niet .
Oud 7 februari 2013, 01:36   #107
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
U , is niet gelijk aan allemaal of iedereen .

Ik noteer dat ik een boerke ben , en ben er zelfs trots op , maar opde boerderij van mijn ouders met variabel tussen de 800 en 1200 dieren heb ik niet te veel professoren gezien en homosexuele dieren ook niet .

Als er twee hengsten bij elkaar in de buurt kwamen heb ik vaker gezien dat enen van de twee van nen achterpoot nen ferme patat op zijn bakkes kreeg , iets anders dan zijn gat presenteren om ne lul te ontvangen.

Idem bij de zeugen /beeren - de koeien/stieren en de hanen /kippen .

Er op los neuken , ik denk dat gij nog niet veel dieren gezien hebt , maar dat mag geen aanleiding zijn om zelf een minder humaan gedrag op na te houden .
Er zijn thans soorten zoogdieren wiens hele sociale leven geconstrueerd is rond seks (en dan heb ik het niet eens over de mens). Probleemoplossing, relatiekeuze, hiërarchie, noem maar op. En niet alleen tussen mannetjes en vrouwtjes zoals u schijnt te denken.

Zo ziet u maar weer, dat er meer nodig is dan anecdotaal bewijs en de ervaringen van 1 persoon om een coherent beeld te krijgen van de natuur. Maar ja, dat wijst u natuurlijk af.
Oud 7 februari 2013, 01:37   #108
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Hoe doen ze dat ? hebben ze die dieren ondervraagt hoe ze denken ?

Eerst schrijft U dat een dier geen maraal heeft en daarna is het wetenschappelijk onderzocht . Raar hé

Dat dieren uitvoerig zijn geopserveerd , en dat er wel eens beproeving is war genomen, dat kan ik me voorstellen , maar de daadwerkelijke anus penetratie , het verlangen naar en provocerende reclame er voor maken , ik denk het niet .
Doe een google search, jesus fuck. Voorbeelden genoeg.
Oud 7 februari 2013, 01:45   #109
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik wil meneer Beke er op attent maken dat wij allemaal geboren worden met met een mannelijk of vrouwelijk geslachtsorgaan die een heteroseksuele relatie moeten mogelijk maken. Je wordt niet dus niet geboren als homo of lesbienne.
Dat is "wishful thinking", zoals de Engelsen wel eens zeggen.

Geslachtsorganen en hun doel hebben geen verband met seksuele geaardheid.

Het idee dat, omdat je 1 nut voor iets weet, dat daarom het originele doel ervoor is, is een aantal stappen in het denkproces overslaan.

Het argument dat seksuele acties "keuzes" zijn, verheft het begrip van keuze naar een veel te hoog en puur niveau. Als een fysicaleerkracht die al diens berekeningen laat uitvoeren in een frictieloos vacuüm.

Dat is de realiteit niet. Zich aangetrokken voelen tot iemand is geen berekende keuze. Men ziet en men voelt een emotie. Dat is liefde.

Men bijt ook niet in een appel en beslist na een afweging van observaties of men het officieel als lekker of niet zal verklaren. Men eet en men voelt. En men weet het onmiddellijk.

Zeggen dat iets een keuze is, impliceert dat er een berekend denkproces mee gepaard gaat. Dat is niet het geval. Het is even natuurlijk als ademen.

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2013, 02:20   #110
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
In dat geval moet ge nudisten ook respecteren, 't is immers hun keus. Respecteer dat ze naakt op straat willen lopen.
Dat wordt 'openbare zedenschennis' genoemd. Die wet geldt evenzeer voor homosexuelen als voor heterosexuelen. Manke vergelijking die u maakt.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 februari 2013 om 02:22.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2013, 03:40   #111
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Er is nog een derde mogelijkheid. Er zit hier iemand die niet uit de kast durft te komen.
Bedoel je de TS ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2013, 07:34   #112
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Nooit konijnen gekweekt dus...
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2013, 07:35   #113
Zwitser

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
In dat geval moet ge nudisten ook respecteren, 't is immers hun keus. Respecteer dat ze naakt op straat willen lopen.
Ik ben best bereid die keuze te respecteren.
... repeat ...
Oud 7 februari 2013, 07:38   #114
Zwitser

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
O ja, zolang het maar een ver-van-hun-bed-show is. Zodra het zich voordoet in eigen gezin, wordt het plotseling een bijzonder zware hap om te verteren. Mensen willen het liefst dat hun kinderen normaal zijn. In alle aspecten. Ook op dat vlak.
Ik kan alleen maar voor mijzelf spreken, maar voor mij was het inderdaad ook lang een "ver van mijn bed" show. Totdat het dat niet meer was. Ondertussen heb ik genoeg kunnen ervaren dat homo's ook maar gewone mensen zijn.
... repeat ...
Oud 7 februari 2013, 07:42   #115
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Ik kan alleen maar voor mijzelf spreken, maar voor mij was het inderdaad ook lang een "ver van mijn bed" show. Totdat het dat niet meer was. Ondertussen heb ik genoeg kunnen ervaren dat homo's ook maar gewone mensen zijn.
Euh, dat is toch weer zo'n dooddoener van formaat. "'t Is ook maar gewone mensen..." Alleen, daar gaat het toch niet om? Of ze nu mensen zijn of niet?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2013, 07:43   #116
Zwitser

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Waaruit leidt u af dat ik dit niet erg zou vinden?
Een betere vraag is overigens:
Waarom moet alles wat jij erg vind verboden worden?

Er is veel wat ik "erg" vind, dat ik desondanks niet wil verbieden. Gewoon omdat ik een samenleving met voor alles en nog wat regeltjes nog veel erger vind...
... repeat ...
Oud 7 februari 2013, 07:44   #117
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Dat is "wishful thinking", zoals de Engelsen wel eens zeggen.

Geslachtsorganen en hun doel hebben geen verband met seksuele geaardheid.

Het idee dat, omdat je 1 nut voor iets weet, dat daarom het originele doel ervoor is, is een aantal stappen in het denkproces overslaan.

Het argument dat seksuele acties "keuzes" zijn, verheft het begrip van keuze naar een veel te hoog en puur niveau. Als een fysicaleerkracht die al diens berekeningen laat uitvoeren in een frictieloos vacuüm.

Dat is de realiteit niet. Zich aangetrokken voelen tot iemand is geen berekende keuze. Men ziet en men voelt een emotie. Dat is liefde.

Men bijt ook niet in een appel en beslist na een afweging van observaties of men het officieel als lekker of niet zal verklaren. Men eet en men voelt. En men weet het onmiddellijk.

Zeggen dat iets een keuze is, impliceert dat er een berekend denkproces mee gepaard gaat. Dat is niet het geval. Het is even natuurlijk als ademen.
Vanuit die redenering kan men evengoed pedofilie goedpraten.
Oud 7 februari 2013, 07:46   #118
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De mens is dus geëvolueerd.
Net als de werklast en het voedingspatroon.
Neen, hij is niet geëvolueerd. Het zijn de omstandigheden die ervoor zorgen dat reeds inherent aanwezige mogelijkheden kunnen opbloeien of niet.
Oud 7 februari 2013, 07:46   #119
Zwitser

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dus je bent het met mij eens dat die "gedwongen" (?) huwelijken een verhaal uit het verleden zijn. Bijgevolg, wie nu als jonge zogezegde homo, bewust met een meisje in zee gaat, die is ofwel géén homo, ofwel een geperverteerde hetero. En als de betrokkene tóch een échte homo is, dan is het een homo die bewust het leven van een jong meisje in de prak draait.
Of het is iemand die twijfelt aan zijn geaardheid, die het niet zeker is. Als niet zeker zijn van jezelf een misdaad is, dan zijn we allemaal misdadigers.

(Overigens, ik denk niet dat het leven van een meisje in de prak gedraaid wordt door een tijdje met een homo gehuwd te zijn. Het zijn doorgaans heel erg lieve mensen.)
... repeat ...
Oud 7 februari 2013, 07:54   #120
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
... een homo gehuwd te zijn. Het zijn doorgaans heel erg lieve mensen.)
Daar gaan we weer: de mythe waarbij men homoseksualiteit als een superieure gedraging voorstelt en homoseksuelen als superieure mensen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be