![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Overigens klopt je verhaal niet. Een eicel is wel iets meer dan dat ene geslachtschromosoom. Plant de kern van een zaadcel in een andere, ontkernde zaadcel, en plant dat in een baarmoeder (vervelend toch, he, dat vrouwen alleen al op dat vlak (de dracht) onmisbaar zijn voor de voortplanting? ![]() Doe hetzelfde met een eicel, en je hebt wel conceptiekans. Straf toch, he ? Jouw beeld van de genetica is - op zijn zachtst uitgedrukt - wel héél erg simplistisch.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Parlementslid
|
![]() Hij heeft nochtans meer gelijk dan U.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel fervente homofoben zijn inderdaad zelf homo.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Gouverneur
|
![]() Ten opzichte van uw 'gekakel' lijkt mij dit normaal.
Ikzelf, zie er geen problemen in. Ik pleit dus: onschuldig! Is er nog iets aan de orde van de dag? ![]()
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, mijn negeerlijst heet u van harte welkom.
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() error
Laatst gewijzigd door eno2 : 9 februari 2013 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Parlementslid
|
![]() Je lichaam kan overleven. Je DNA (waarvan het lichaam slechts de verpakking vormt) niet, want dat kan slechts overleven door overdracht naar een volgende generatie en sterft samen met je lichaam, daar waar het wél zou overleven in je nakomelingen indien je wel seksualiteit in de praktijk brengt.
Geen (voortplantings)sex is dus wel degelijk in zekere zin gelijk aan sterven op genetisch vlak. 't Is maar te bezien op welk niveau je het bekijkt. "Leven" op genetisch niveau = overleven (= criterium van natuurlijke selectie) + voortplanten (= criterium van sexuele selectie). Maar inderdaad, je kan als individu overleven zonder sex, net zoals je ook kan overleven zonder te eten (bvb. met sondevoeding)
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af of homosexuelen die fase in hun ontwikkeling dan overslaan... Iemand die uit ervaring kan spreken hier, eventueel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben hetero. Dus, als hetero is het normaal dat ik, op sexueel vlak, mij aangetrokken voel door een vrouw en niet door een man. Dat is geen keuze tegen homosexualiteit. En nog veel minder een keuze uit "homofobie". Die homo's laten mij, inzake sexuele relaties, doodeenvoudig onverschillig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Parlementslid
|
![]() In het verleden kozen heel wat mensen - om uiteenlopende redenen - bewust voor een heterosexuele relatie waarin ze kinderen kregen, ondanks het feit dat ze volgens de huidige opvattingen eigenlijk homosexueel waren (maar daar niet voor durfden/konden/wilden uitkomen).
Het k�*n dus wel, en er IS dus wel degelijk een bewuste keuze te maken. Bij die keuze gaat het dan om prioriteiten stellen : wat gaat voor ? Mijn geaardheid of mijn drang om biologische vader te worden ? Tegenwoordig probeert men er een soort "I want it all"-verhaal van te maken : ik wil én een homosexuele relatie én biologische vaderschap. Spijig genoeg betekent dat dat je een draagmoeder nodig hebt, en dat je dus bereid moet zijn om één van de ergste misdaden te begaan : een moeder-kind-band bruusk verbreken. U mag daar geen probleem hebben, IK zou dat wél hebben. Anyway... Geen instorting hier dus, Ruimteman.
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ok. Dank voor het snelle antwoord. Als het concept an sich niet langer algemeen aanvaard wordt, is het inderdaad zinloos om er dieper op in te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
// edit : ik meen het misverstand te zien. Jij denkt blijkbaar dat ik bedoel dat homo's er bewust voor kiezen om homo te zijn, niet ? Uiteraard niet. Ik zeg wel dat een homo de simpele waarheid moet kunnen aanvaarden dat hij door trouw te blijven aan zijn geaardheid (en d�*t is wel een bewuste keuze, getuige de vele homo's die vroeger ondanks hun geaardheid tóch een gezin startten) nooit eigen kinderen zal kunnen krijgen, tenzij hij met voorbedachte rade opzettelijk een moeder-kind-band wil verbreken (wat in mijn ogen een grove misdaad is tegenover dat kind, met medeplichtigheid van de moeder weliswaar).
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 9 februari 2013 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om toch nog eens de beginpost te bekijken :
Ik wil meneer Beke er op attent maken dat wij allemaal geboren worden met met een mannelijk of vrouwelijk geslachtsorgaan die een heteroseksuele relatie moeten mogelijk maken. Je wordt niet dus niet geboren als homo of lesbienne. Dus ????? Het feit dat je geboren wordt met een mannelijk of vrouwelijk geslachtsorgaan wil enkel zeggen dat je geboren wordt als man of als vrouw. Voor zover ik weet zijn homo's nog altijd mannen en lesbo's nog altijd vrouwen Het is zo dat homoseksualiteit afwijkend seksueel gedrag is inderdaad, maar nog altijd niet illegaal, die ingaat tegen de wil van God. Irrelevant Die homoseksuele gedachten of gevoelens kunnen in de loop van het leven komen door interactie met de buitenwereld. Echter wij hebben als mensen nog altijd ons verstand, onze hersenen en wij kunnen dus zelf een keuze maken of we aan die eventuele gedachten of gevoelens zullen toegeven of niet. En waarom zou men dat moeten niet-doen ? Omdat God gezegd heeft dat het niet mag ? In dat opzicht is homosekualiteit wel degelijk een keuze die je maakt. Een keuze in de zin van : 'Naar wie gaat je 'innerlijke' voorkeur uit om seks te hebben : een man of een vrouw ? of een keuze in de zin van 'Wat wil je vandaag eten : pizza of frieten ?'. Het komt er hier eigenlijk op neer dat de 'foute'' eerste 'keuze' maar moet verdrongen worden door de 'juiste' tweede 'keuze' te nemen.....want dat is wat die God wil Geef je daaraan toe dan weet je dat je ingaat tegen de wil van God en dat het je na je dood ook zal aangerekend worden. Ook irrelevant Ik denk zjust nog aan iets anders : als de mens dus voorbestemd is om zich voort te planten (mannelijk en vrouwelijk geslachtsorgaan....)....celibaat ?????? Hallo, God.... ?
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 9 februari 2013 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homoseksualiteit was lang geleden zelfs strafbaar! Vrije keuze is dus echt niet de basis waarop homo's gedwongen werden om hun geaardheid te verdringen of in het geheim te beleven. Wie zegt dat homo's geen eigen kinderen zal krijgen leeft wat buiten de realiteit, vaak hebben homo's vriendinnen die lesbisch zijn en soms krijgen zij het verzoek om bij hen een kind te verwekken waarbij samen wordt afgesproken hoe de vaderrol wordt ingevuld. Eigen kinderen; het kan dus wel. Evengoed zijn er homo's die gewoon voor adoptie kiezen, niets mis mee lijkt me! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou eerder kunnen besluiten dat jongens die opgroeien in een één oudergezin, daar mogelijk problemen mee ontwikkelen, maar met homoseksualiteit heeft dit niets te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie seks heeft doet dit gezien het aantal keren dat seks bedreven wordt, zelden om een kind te verwekken. Eten doen we, anders dan seks, meestal wel omdat dit noodzakelijk is om te blijven functioneren, je kunt dan ook dit niet vergelijken in de zin zoals u dit brengt. Meestal hebben zowel homo's als hetero's seks om een onderlinge band te verstevigen, of uit lust, of uit liefde, voortplanting maakt ook bij hetero's vaak geen deel uit van de motivatie, kan zelfs een bijverschijnsel zijn wat vermeden wordt door anticonseptie, bovendien vrijen mensen ook nog nadat de vruchtbare fase voorbij is of gewenste voortplanting al bereikt werd. Uw vergelijking is dus echt onzin. |
|
![]() |
![]() |