Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 februari 2013, 12:35   #321
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slimmerik Bekijk bericht
Zo , nu kan hij het zelf lezen
Met dank!
Oud 10 februari 2013, 12:55   #322
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ook alcoholisme zou aan geboren zijn, OilOnFire.
Moest U nu ' aan_geboren', tezamen voegen: zou U uw 'Homo'vriend': 'Abraham' plezieren: mij echter niet! - gewoon onverschillig laten!

Citaat:
Het is met andere woorden uw fout niet.
Dank voor uw begrip en respijt EN met wederkerigheid!
Dit laatste is echter automatisch bij elke Christene: dat hij of niet: de 'Mirakel wijn' gedronken zou hebben of niet?

In dit laatste geval, vind ik uw opmerking nogal aanstotend!
Oud 10 februari 2013, 13:33   #323
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Religieuze dogma's? Welk religieus dogma volgde Stalin dan bijvoorbeeld? Lange tijd was homoseksueel gedrag in de Sovjetunie een eerstegraads misdrijf. En dat in een communistisch land.
Werd de geschiedenis van Rusland uitgewist omdat het communisme aan de macht kwam? Denk van niet! U haalt het zelf aan, religieuze dogma's hielden gewoon stand.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2013, 13:47   #324
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama Bekijk bericht
Om allerlei redenen (onder druk van...) kozen homo's er inderdaad voor om als hetero door het leven te gaan. Heb ik eerder in deze draad al een paar keer letterlijk zelf geschreven. Wat die redenen juist waren doet er niet toe. Punt blijft dat ze bewust kozen om niet uit de kast te komen, en doorgaans een gewoon gezin te vormen.

Als men bewust anders kan leven om de schande te ontwijken (zoals toen gebeurde), ga ik ervan uit dat men het ook wel zal kunnen als men per se eigen kinderen wil, nietwaar ?

Zolang de biologische ouders de vader- en moederrol allebei opnemen zie ik daar geen graten in. Maar ik vraag me dan wel af hoe hun beider partners daar mee zouden omgaan. Met vier onder één dak is doenbaar, maar lijkt me toch niet echt voor de hand liggend.

En nu kan je zeggen dat gescheiden ouders ook apart wonen, en dat klopt, maar die hebben dat NIET met voorbedachte rade gedaan. Een kind doelbewust "gescheiden" ouders aanbieden, al van voor de concenptie, is misdadig.

Volmondig mee eens. Beter een koppel homosexuele ouders dan géén ouders. In het belang van het kind is d�*t wel een uitstekende optie.
Ik begrijp wel wat u bedoeld maar ben het er niet mee eens, je kunt niet spreken van vrije keuze, wanneer uitkomen voor je geaardheid leidt tot sociale verstoting, en zelfs als strafbare handeling wordt beoordeeld, dan is er juist geen vrije keuze, zoals je nu nog ziet in moslimlanden, of denkt u dat daar geen homo's zijn? Kiezen homo's in pakweg Iran voor een gezin of laat de samenleving hen niet toe om uit de kast te komen? Ik denk het laatste.

Nee, een gedrag stellen, omdat niets anders als acceptabel wordt gezien, of trouwen omdat je kinderen wilt, zijn echt wel verschillende zaken.
Homo's voelen zich niet seksueel aangetrokken tot vrouwen, enkel en alleen dan trouwen om een eigen kind te hebben, lijkt me een grote en absolute uitzondering, je kunt immers ook zonder te trouwen als homo een eigen kind hebben, genoeg lesbische koppels die dit zelfs vragen! Dat moet je niet zien als doelbewust een kind gescheiden ouders aanbieden,integendeel, vaders maken wel deel uit van het gezinsleven op regelmatige basis, doen veel samen, met kind en moeder,dragen bij aan opvoeding en scholing, alleen is de vader er niet steeds, en woont hij apart.

Dat is alles behalve misdadig, dat zijn vaak " gewone"vaders die geen verantwoordelijkheid nemen, geen alimentatie betalen bezoekregelingen niet nakomen, kinderen opzetten tegen de andere ouder, hen gebruiken als chantagemiddel, evengoed kunnen moeders dit doen!
Maar blij dat u homo's niet per definitie afschiet als ouders
Oud 10 februari 2013, 13:48   #325
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ook alcoholisme zou aangeboren zijn, OilOnFire.

Het is met andere woorden uw fout niet.
Ik merk dat U nog in staat bent UW fouten ogenblikkelijk te verbeteren.

Spijtig dat ik: (ergens) niet aanwezig ben op het nationaal parlement hé?

Hetgeen U naar voren brengt en poogt aan te kaarten is: onmogelijk.

De uitwerking van 'Alcohol' op het menselijke brein, is nog niet helemaal 'onder contrôle' - Spijtig, hé?

Mijn eigen 'accordeon coach', scoorde zijn beste langspeelplaten in benevelde toestand!?

Kinkels! heu: 'Homo'!
Oud 10 februari 2013, 13:54   #326
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama Bekijk bericht
Het was maar een vraagje uit nieuwsgierigheid. Ik vroeg me gewoon af : "Als een jongen op latere leeftijd homo blijkt te zijn, zou hij dan in die Oedipusfase aangetrokken geweest zijn tot zijn vader in plaats van tot zijn moeder, of niet ?"

Maar blijkbaar is die theorie niet langer algemeen aanvaard, dus heeft het geen zin dat we er hier dan nog over zitten te leuteren, nietwaar ?
Het antwoord daarop is nee. Omdat die fase gaat over de leeftijd van 3 tot 6 jaar, ook kleine homootjes willen dan nog trouwen met mamma, omdat zij nog geen besef hebben van hun eigen seksuele geaardheid, dat begint pas bij de pubertijd. Die fasen gaan over de seksuele ontwikkeling, bewustzijn over eigen geaardheid is er niet op de leeftijd tussen 3 tot 6 jaar.
Oud 10 februari 2013, 16:56   #327
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik begrijp wel wat u bedoeld maar ben het er niet mee eens, je kunt niet spreken van vrije keuze, wanneer uitkomen voor je geaardheid leidt tot sociale verstoting, en zelfs als strafbare handeling wordt beoordeeld, dan is er juist geen vrije keuze, zoals je nu nog ziet in moslimlanden, of denkt u dat daar geen homo's zijn? Kiezen homo's in pakweg Iran voor een gezin of laat de samenleving hen niet toe om uit de kast te komen? Ik denk het laatste.
Nogmaals : het gaat mij hier echt niet over sociale verstoting of criminalisering van homo's. Voor mij is een homo perfect gelijkwaardig aan een hetero. Niet meer, maar ook niet minder.

Stellen dat twee mannen onderling (of twee vrouwen onderling) geen kinderen kunnen krijgen, zelfs al sluit je ze 40 jaar samen op in dezelfde ruimte, is de logica zelve.
Stellen dat adoptie een goed alternatief is om alsnog de opvoeding van kinderen op te nemen als homo, is ook evident omdat het voor beide betrokken partijen een verbetering inhoudt.
Stellen dat het - bij de mens evenzeer als bij andere dieren - wreedaardig is om een pasgeboren jong (kind) aan de moeder te onttrekken, is ook een open deur instampen. Draagmoederschap is om die reden géén aanvaardbaar alternatief.

Citaat:
Nee, een gedrag stellen, omdat niets anders als acceptabel wordt gezien, of trouwen omdat je kinderen wilt, zijn echt wel verschillende zaken.
Homo's voelen zich niet seksueel aangetrokken tot vrouwen, enkel en alleen dan trouwen om een eigen kind te hebben, lijkt me een grote en absolute uitzondering, je kunt immers ook zonder te trouwen als homo een eigen kind hebben, genoeg lesbische koppels die dit zelfs vragen! Dat moet je niet zien als doelbewust een kind gescheiden ouders aanbieden,integendeel, vaders maken wel deel uit van het gezinsleven op regelmatige basis, doen veel samen, met kind en moeder,dragen bij aan opvoeding en scholing, alleen is de vader er niet steeds, en woont hij apart.
En daar verschillen we dus inderdaad van mening. Ik vrees dat het soort "gezinnen" zoals u die beschrijft, weinig stabiliteit kan bieden op lange termijn. In de 'natuurlijke' man-vrouw-relaties is het tegenwoordig al een wirwar van scheidingen en nieuw-samengestelde gezinnen, met heel vaak erg negatieve gevolgen voor de kinderen van dergelijke gezinnen. Ik denk niet dat het verstandig is om dan nog eens opzettelijk met alternatieve gezinsvormen te gaan experimenteren. En misschien is dat nog de beste manier om mijn mening heel kort te verwoorden : "Met kinderen (en hun opvoeding) experimenteer je niet."
Maar goed. Onze visie daaromtrent verschilt duidelijk. En dat is ok. Het zou een saaie wereld zijn mochten we allemaal dezelfde overtuigingen toegedaan zijn. Alle respect, hoor. Ik ben er zeker van dat onze beider overtuigingen gebouwd zijn op de beste bedoelingen, en da's nog altijd het voornaamste.

Citaat:
Dat is alles behalve misdadig, dat zijn vaak " gewone"vaders die geen verantwoordelijkheid nemen, geen alimentatie betalen bezoekregelingen niet nakomen, kinderen opzetten tegen de andere ouder, hen gebruiken als chantagemiddel, evengoed kunnen moeders dit doen!
En ook daar heb je helemaal gelijk in, he. Via mijn werk kom ik wel vaker in contact met kinderen uit gezinnen waar dergelijke "slechte ouders" het welbevinden en de toekomst van het kind compleet hypothekeren. Mijn bloed gaat daarvan koken. Maar je staat machteloos.

Citaat:
Maar blij dat u homo's niet per definitie afschiet als ouders
Het is in mijn ogen niet dé optimale opvoedingssituatie (ik geloof nogal sterk in het belang van een evenwichtige kennismaking met de diversiteit van beide geslachten tijdens de vorming van een stabiele persoonlijkheid), maar ik zal de laatste zijn die zal beweren dat holebi's geen goede ouders kunnen zijn. Integendeel, ik ben ervan overtuigd dat ze gemiddeld gezien waarschijnlijk zelfs meer zullen willen investeren in het ouderschap dan gewone heterokoppels waar kinderen een soort evidentie zijn.
Het enige wat mij tegenstaat is het principe van het draagmoederschap. Het gaat mij wat dat betreft dus eigenlijk niet eens over de homosexualiteit an sich. Want voor alle duidelijkheid : ik heb er net zo goed problemen mee als heterosexuele koppels die geen kinderen kunnen krijgen, via draagmoederschap die kinderwens willen vervullen.

De band tussen een kind en zijn moeder is heilig. Zoiets verscheur je niet. Of je nu hetero of homo bent verandert daar niets aan.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2013, 16:58   #328
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het antwoord daarop is nee. Omdat die fase gaat over de leeftijd van 3 tot 6 jaar, ook kleine homootjes willen dan nog trouwen met mamma, omdat zij nog geen besef hebben van hun eigen seksuele geaardheid, dat begint pas bij de pubertijd. Die fasen gaan over de seksuele ontwikkeling, bewustzijn over eigen geaardheid is er niet op de leeftijd tussen 3 tot 6 jaar.
Ah, ok. Dank u wel.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2013, 20:50   #329
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Werd de geschiedenis van Rusland uitgewist omdat het communisme aan de macht kwam? Denk van niet! U haalt het zelf aan, religieuze dogma's hielden gewoon stand.
Neen, dat is niet het geval. Met de komst van het communisme werd er op zowat alle vlakken komaf gemaakt met de oude wetten, regelingen, afspraken, waarden en normen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2013, 20:51   #330
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Religieuze dogma's? Welk religieus dogma volgde Stalin dan bijvoorbeeld? Lange tijd was homoseksueel gedrag in de Sovjetunie een eerstegraads misdrijf. En dat in een communistisch land.
De zeer katholieke Franco moest er anders ook maar weinig van hebben.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2013, 21:02   #331
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, dat is niet het geval. Met de komst van het communisme werd er op zowat alle vlakken komaf gemaakt met de oude wetten, regelingen, afspraken, waarden en normen.
Wat daarom niet de culturele bagage van een land veranderd, wat de opvattingen ( normen en waarden ) in Rusland betreffende homoseksualiteit verklaard. Een nieuw politiek en economisch systeem veranderd dit niet.In Rusland worden homo's nog steeds gediscrimineerd.
Oud 10 februari 2013, 21:46   #332
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat daarom niet de culturele bagage van een land veranderd, wat de opvattingen ( normen en waarden ) in Rusland betreffende homoseksualiteit verklaard. Een nieuw politiek en economisch systeem veranderd dit niet.In Rusland worden homo's nog steeds gediscrimineerd.
Schijnbaar hebt u niet door dat het communisme veel meer is dan een louter politiek en economisch systeem. U kan trouwens niet aantonen waarom die nieuwe communistische elite schijnbaar wel volledig brak met de Kerk en haar opvattingen over alles en nog wat, maar schijnbaar dat ene, nl. de veroordeling van homoseksualiteit, wel zou overnomen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2013, 22:29   #333
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Alle segmenten van biseksualiteit kan je in de geschiedenis terugvinden: in architectuur, in beeldhouwwerk, in literatuur.

Bekijk het zo eens: de homo sapiens evolueert heel snel, meer nog door wat hij produceert dan lichamelijk. Het menselijk brein speelt hier een hoofdrol, zou ik zeggen.

Geef me nu eens een goede reden waarom er biologische verschillen zouden moeten geaccentueerd blijven, als maatschappelijk gezien die biologische verschillen tussen man en vrouw vervagen (ik heb het over geïndustrialiseerde, 'oude' gebieden).

Het is niet meer zo dat de man met andere mannen gaat jagen wekenlang, en de vrouwen semi-sedentair de omgeving afgaan op eetbare planten en vruchten en klein wild, en de kinderen bijhouden.

De Rooms katholieke kerk en de Islam teren daar nog steeds op!

En wat zeg ik over geïndustrialiseerde landen? Neem de vrouwen weg uit Afrika en heel dat continent ligt stil. Neem de mannen er weg en de zaken zullen eens vlug vooruit gaan.

De functies van mannen en vrouwen respectievelijk gaan niet meer op. Waarom zou het oude recept mannelijk en vrouwelijk dan nog stand moeten houden? Schrik dat er geen kinnekens meer zijn die van honger sterven?

Dat noem ik pas perversiteit.
Je zegt hier interessante dingen (ook in je vorige posts).

Nieuwe denkbeelden op onbegane paden zijn altijd leuk.
Oud 10 februari 2013, 23:20   #334
Klarekijk
Banneling

Standaard

Homoseksualiteit is wel degelijke een keuze.

Dat klopt .

sommige ziekten zijn ook een keuze , als je risico loopt bij bepaalde sexuele gedragingen , dan heb je er ook voor gekozen .

Als je met dit weer met je gat gaat bloot lopen , moet je niet versteld staan dat je er een kou op vat .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2013, 23:31   #335
Klarekijk
Banneling

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem

Alle segmenten van biseksualiteit kan je in de geschiedenis terugvinden: in architectuur, in beeldhouwwerk, in literatuur.

Bekijk het zo eens: de homo sapiens evolueert heel snel, meer nog door wat hij produceert dan lichamelijk. Het menselijk brein speelt hier een hoofdrol, zou ik zeggen.

Geef me nu eens een goede reden waarom er biologische verschillen zouden moeten geaccentueerd blijven, als maatschappelijk gezien die biologische verschillen tussen man en vrouw vervagen (ik heb het over geïndustrialiseerde, 'oude' gebieden).

Het is niet meer zo dat de man met andere mannen gaat jagen wekenlang, en de vrouwen semi-sedentair de omgeving afgaan op eetbare planten en vruchten en klein wild, en de kinderen bijhouden.

En wat zeg ik over geïndustrialiseerde landen? Neem de vrouwen weg uit Afrika en heel dat continent ligt stil. Neem de mannen er weg en de zaken zullen eens vlug vooruit gaan.

De functies van mannen en vrouwen respectievelijk gaan niet meer op. Waarom zou het oude recept mannelijk en vrouwelijk dan nog stand moeten houden? Schrik dat er geen kinnekens meer zijn die van honger sterven?

------------------------------------------

En ik vind deze redenering een vernedering voor de mensheid .

Dat Afrika veel beter zou vooruit gaan met de vrouwen dan met de afrikaanse man , daar kan ik 100 % achter staan .

Maar de redenering . "Schrik dat er geen kinnekens meer zijn die van honger sterven?"

dat vind ik een blaam voor de hetero en de natuurlijk wijze van voortplanting .

Dat de hetero koppels zich beter zouden bedenken , om één kind te krijgen en het kansen te kunnen geven , boven 10 kinderen te krijgen die geen schijn van kans hebben hebt U ook gelijk .

Maar dat doortrekken tot de redenering over sexuele geaardheid vind ik totaal van de pot gerukt .

In deze tijd zijn er middelen aan overvloed om sexuele beleving te hebben tussen man en vrouw zonder dat daar 8 kinderen moeten van komen .
Oud 11 februari 2013, 08:45   #336
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem

------------------------------------------

En ik vind deze redenering een vernedering voor de mensheid .

Dat Afrika veel beter zou vooruit gaan met de vrouwen dan met de afrikaanse man , daar kan ik 100 % achter staan .

Maar de redenering . "Schrik dat er geen kinnekens meer zijn die van honger sterven?"

dat vind ik een blaam voor de hetero en de natuurlijk wijze van voortplanting .

Dat de hetero koppels zich beter zouden bedenken , om één kind te krijgen en het kansen te kunnen geven , boven 10 kinderen te krijgen die geen schijn van kans hebben hebt U ook gelijk .

Maar dat doortrekken tot de redenering over sexuele geaardheid vind ik totaal van de pot gerukt .

In deze tijd zijn er middelen aan overvloed om sexuele beleving te hebben tussen man en vrouw zonder dat daar 8 kinderen moeten van komen .
Met sommigen hier, heeft men zo de indruk dat: als het thema NIET in hun hooggeleerde Universitaire en vooral VEROUDERDE boeken, van een ganse reeks Intelligent klinkende namen uit de Oudheid, is het gewoon niet relevant om zulke zaken te bespreken.!!

Anders uitgedrukt: zolang onze Hooggeleerden niet zullen zijn 'klaar zijn gekomen' (In de figuurlijke vorm ervan), zullen er nog heel wat onnodige bevuilende 'Miseriefabriekjes' aangemaakt worden en de controle van de demografie zal steeds een steriele controle blijven.

En terwijl wij onze verouderde boekjes uitpluizen en onze oververbruikende consumenten produceren, gaat onze Wereld geregeld achteruit.

De 'Homo's' onterecht toelaten kinderen te adopteren opent de 'Pandoradoos'.

Al was het maar dat het een nieuwe markt gaat creëren, een nieuwe vraag naar nog meer 'Baby's' die sowieso niet welkom zijn omdat hun overlevingskansen niet voldoend bevredigend zijn!
Oud 11 februari 2013, 12:38   #337
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Met sommigen hier, heeft men zo de indruk dat: als het thema NIET in hun hooggeleerde Universitaire en vooral VEROUDERDE boeken, van een ganse reeks Intelligent klinkende namen uit de Oudheid, is het gewoon niet relevant om zulke zaken te bespreken.!!

Anders uitgedrukt: zolang onze Hooggeleerden niet zullen zijn 'klaar zijn gekomen' (In de figuurlijke vorm ervan), zullen er nog heel wat onnodige bevuilende 'Miseriefabriekjes' aangemaakt worden en de controle van de demografie zal steeds een steriele controle blijven.

En terwijl wij onze verouderde boekjes uitpluizen en onze oververbruikende consumenten produceren, gaat onze Wereld geregeld achteruit.

De 'Homo's' onterecht toelaten kinderen te adopteren opent de 'Pandoradoos'.

Al was het maar dat het een nieuwe markt gaat creëren, een nieuwe vraag naar nog meer 'Baby's' die sowieso niet welkom zijn omdat hun overlevingskansen niet voldoend bevredigend zijn!
Kan iemand even vertalen naar begrijpbaar Nederlands?
Miseriefabriekjes, adoptie als doos van Pandora,oververbruikende consumenten, het gergeld achteruit gaan van de wereld, stieriele controle,terwijl iemand verouderde boekjes uitpuist?
Waar heeft diene mens het over en wat bedoeld hij toch in vredesnaam?Kan meestal aan zijn post geen touw vastknopen!
Oud 11 februari 2013, 12:39   #338
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Homoseksualiteit is wel degelijke een keuze.

Dat klopt .

sommige ziekten zijn ook een keuze , als je risico loopt bij bepaalde sexuele gedragingen , dan heb je er ook voor gekozen .

Als je met dit weer met je gat gaat bloot lopen , moet je niet versteld staan dat je er een kou op vat .
Dus je wordt homo omdat je met je gat blootloopt? Het is een ziekte waarvoor je kiest omdat je een risico loopt? Het niveau is weer geweldig vandaag!
Oud 11 februari 2013, 12:43   #339
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Schijnbaar hebt u niet door dat het communisme veel meer is dan een louter politiek en economisch systeem. U kan trouwens niet aantonen waarom die nieuwe communistische elite schijnbaar wel volledig brak met de Kerk en haar opvattingen over alles en nog wat, maar schijnbaar dat ene, nl. de veroordeling van homoseksualiteit, wel zou overnomen.
Het communisme is inderdaad een politiek en economisch geheel, ontkent u dat?
De invloed van de kerk werd inderdaad geweert, Marx noemde religie de opium voor het volk, mensen werden daar dus mee dom en arm gehouden.
Dat betekent daarom nog niet dat dogma's die eeuwenlang werden voorgehouden verdwenen, of evenmin dat het nieuwe politieke regime breeddenkend was, zo slim zult u toch zelf ook wel zijn, niet?
Oud 11 februari 2013, 12:54   #340
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus je wordt homo omdat je met je gat blootloopt? Het is een ziekte waarvoor je kiest omdat je een risico loopt? Het niveau is weer geweldig vandaag!
Ik zal het wat softer verwoorden .

Iedereen weet dat het risico, op ziektes inhoud .

Maar de hooggeleerden zoals men hierboven ook naar verwijst , denken omdat ze met eieren en kippebloed en andere viesigheid hun electoraal misplaatste 100 dagen hebben geviert , dat ze imum zijn .

DUS , ja , je kiest voor het risico . en je kiest voor pervesiteit .

den enen al wat zwakker dan den anderen om aan perversiteit te weerstaan .

En zolang men homofilen hier promoot als de betere en modernere versie van de mens , zal ik blijven ageren .

Als men zijn belevenissen van de straat haalt en hun geaardheid niet langer prioritair en superieur aan de hetero stelt , zal ik de mens aanvaarden, maar zal nooit aanvaarden dat homo's superieur zijn en dat ze zich aan onze kinderen mogen uiten als de betere dan hun echte Papa .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be