![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Advocaten en rechters, ook plaatsvervangende vrederechters, mogen zich amuseren in hun vrije tijd. Hoe meer ze zich amuseren, hoe liever ik het zelfs heb.
Maar er zijn grenzen. Ik geloof nooit dat ik, als flamingant, voor die rechter zou komen, hij nog altijd neutraal zal zijn. Misschien zal hij wel neutraal zijn, maar ik heb het recht om dat niet te geloven. Of om daaraan te twijfelen. Daarom moet die man ontslagen worden als vrederechter. Hij zal het zelf wel geweten hebben wat hij riskeerde; hij is ten slotte jurist en dus wellicht geen grote dommerik. titel: Verklede nazi-carnavalist blijkt advocaat ondertitel: Stafhouder fronst wenkbrauwen over advocaat/plaatsvervangend rechter http://www.standaard.be/artikel/deta...30212_00467786 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Och jongens toch, eerst valt het allemaal onder de grappen en grollen van carnaval "de hoogdagen van het recht op vrije meningsuiting", neemt officieel niemand er aanstoot aan en nu die man een advocaat en plaatsvervangend vrederechter blijkt te zijn, moet hij ontslagen worden...
Laat dat toch passeren. Het leven gaat verder hoor. Er zijn erger dingen dan zo'n onnozele carnavalstunt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Wat hier gebeurt is wat de man op zijn vlaggen had staan: Kreften. Zaugen. Memmen! Klachten zullen er wel komen, zoals mensen die de denkwijze van schoofzak volgen.
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 13 februari 2013 om 09:06. |
|
|
|
|
|
|
#4 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
Onze rechtspraak neutraal ??? Laat me niet lachen
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gouverneur
|
Ik daag die bewuste advocaat uit om de volgende maal in boerka-outfit mee te gaan tijdens de stoet. Oei, nu zeg ik iets dat niet politiek correct is. Ik denk dat de advocaat vlug zou teruggefloten worden door de loge, de politici, collega's rechters als hij dat zou doen. Hoe selectief kan men zijn. Ik hoop dat er hier klachten tegen komen zodat onze SS-Friedenrechter buiten kan gegooid worden op de straatstenen , waar hij thuishoort.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe debiel ik het ook vond, ik volg Txiki.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eén van de (velen) belgische problemen zijn trouwens politiek benoemde rechters. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
geen idee, ik ken die mensen niet. is dat dan belangrijk?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door meneer : 13 februari 2013 om 11:07. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Als jezus mag ook, gekruisigd aan het kruis.
|
|
|
|
#15 |
|
Minister-President
|
Vrijheid van meningsuiting telt plots niet meer voor Vlaams-nationalisten ?
Het "Vlaams" Blok werd dus terecht veroordeeld als ik jullie goed begrijp?
|
|
|
#16 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat heeft nu eens niks met carnaval te zien, se.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En wat heeft dit er allemaal mee te maken?
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Grappig, Groen en Liga voor de mensenrechten gaan weer processen. Is er al een klacht ingediend tegen de betreffende SS-rechter? |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|