![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heeft er nu al iemand een definitie kunnen geven van wat 'natuurlijk' is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat ons dan brengt op ' wat is de definitie van "natuur" ' ![]() (In deze draadcontext : 'aangeboren geaardheid' versus 'niet door de mens gewijzigde omgeving of omstandigheden' ![]() (met dank aan de VD ![]()
![]() |
![]() |
#503 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Blijf jij maar 'Klodo Eerste klas' : Toffe job voor U. Ik beridder meneige wel! Hartelijk bedankt! ![]()
![]() |
![]() |
#504 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om iets concreter te zijn: wat maakt homoseksualiteit "onnatuurlijk" en wat maakt polygamie "onnatuurlijk"? Waarom zou het onnatuurlijk zijn een argument zijn om homoseksualiteit te beknotten, maar niet om het verbod op polygamie weer af te schaffen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=513[/quote] Oei, Oei: Heb ergens een paar gevoelige snaren getroffen! ![]()
![]() |
![]() |
#506 |
Staatssecretaris
|
![]() @ OilOnFire: ik snap werkelijk geen snars van je posts
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb ze twee maal herhaald en jij hebt ze drie maal genegeerd. Je k�*n er niet op antwoorden zonder over je onnozele uitspraken te moeten nadenken en d�*t is natuurlijk een beetje te veel gevraagd... Het is voor iemand als jij gemakkelijker om lastige vragen te negeren en gewoon onverstoord dezelfde onnozele praat te blijven verkopen. Waarop ben ik dan wel gefixeerd? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Gouverneur
|
![]() @ JBM...... = Nut mij verstaan= niet nodig - Ik versta mij: veel veel voldoende, jaja?
@ Graham = En hoe was't in Aalst, heb je er kunnen van genieten? -------------Gelieve niet te antwoorden: 't gaat mij in ieder geval niet aan! ![]() ![]()
![]() |
#510 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus aanzien de homo voorstanderszichzelf prioritair aan mensen die geen voorstander zijn van homosexualiteit en het dus niet als normaal willen aanvaarden . Over welke rechten hebt U het ? Ik heb al duizend keer herhaalt dat het mij in weze geen reet kan schelen wat ze binnenskamers doen . En ze hebben al alle rechten gelijk aan elke andere burger . Wat wil je nu nog meer ? Dat ne homo , op de kosten van de belasting betaler en het sociaal ziekenfonds , zijn piemel laat omvormen tot een vagina , en een barmoeder inplanten ? Waar zijn we in hemelsnaam mee bezig in deze maatschappij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Deze zin is logischer opgebouwd als die laatste in de quote, en de eerste zin is pure onwaarheid. Citaat:
Bent u EERLIJK dan rept u nu met geen woord meer over anale seks, het kan u toch niks schelen.
![]() |
![]() |
#512 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() De ene houdt vast aan de enge 'beperking' van de eerste definitie, de andere aan de tweede en dan is het "natuurlijk" ( ![]() En in allebei de definities is polygamie niet onnatuurlijk. ![]() Zolang homoseksualteit niet 'onwettig' is begrijp ik de heisa niet. ![]() Wettelijke polygamie....da's een zaak van de wetgever, dus als er ooit een partij is die dat in 't programma zet..... ![]()
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kennis staat u in ieder geval niet in de weg om een mening te hebben die nergens over gaat, rechten voor holibi's gaan niet over wat zij in hun slaapkamer doen, en evenmin laat " ne homo op kosten van het ziekenfonds, zijn piemel ombouwen tot vagina"evenmin zijn baarmoeders in te planten omdat iemand homo is, waar deze maatschappij naartoe moet, met mensen die nergens iets over weten maar toch overal iets over schreeuwen weet ik ook niet, misschien kunt u er eens over nadenken? Gelijke rechten voor homo's begint anders wel bij mensen zoals u, die tegen homo's als gelijkwaardige burgers zijn, zoveel is nu ondertussen uit uw mening wel op te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nee, d�*t is niet de reden waarom jij tot de neanderthalers hoort. De reden daarvoor is eerder je hersenloos gebral, dat werkelijk op niets gebaseerd is. Iedereen mag een mening hebben en iedereen mag die uiten. Niemand hier die dat in vraag stelt, maar het minste wat men zou mogen verwachten, is dat die mening ook een zekere inhoud heeft en dat je die mening enigszins op een volwassen manier weet te verdedigen. Dat is NIET wat jij hier doet. Jij blijft maar hysterisch krijsen over anale seks, terwijl het daar in de verste verte niet over gaat. Je mening is geen mening. Het is het hysterisch, stampvoetend gekrijs van een klein kind, dat zonder enige kennis van zaken, inzicht of empathie meent dat het ook wat te vertellen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De zelfverklarende propaganda dat homo's de betere zijn en DE normale zijn , en HUN eveneens een Natuurlijke houding zou zijn , dat vind ik , MOET in ons samenleving geminimaliseert worden , en dat omwille van de verstoring en het twijfel zaaien in de opgroei van ons kinderen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ook nooit geweld geuit of toegejuigt ten aanzien van homo's. En mijn mening is en blijft dat het een opgeklopt propaganda is van jongens zonder normen die de moraliteit in hun sexleven willen verleggen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar iedere jongere die je ongelukkig maakt door in twijfel te brengen is er een te veel . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik het extreem zeggen . een kind dat geadopteerd werd en dus uit een heel ander nest komt maar tussen twee homo's opgroeid , zal er veel makkelijker instappen dan vb een kind dat opgroeid bij een hetero stel dat geen kinderen kon krijgen . en een kind dat bij een ruige motto bende met stoere gasten opgroeid zal eerder ook wat stoerder en ruiger worden. ik heb niet gezegt dat dat laatste beter is hoor . maar om een vb te stellen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |