![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bewijst zijn punt denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Mij niet gelaten dat je u schaamt voor uitlatingen hier en voor uw groepje van een klaslokaal vol.
Laatst gewijzigd door Tamam : 17 februari 2013 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Huh? Waarom zou ik me moeten schamen voor een groep en haar uitlatingen waar ik niks mee te maken heb maar waar ik wel enigszins kan achter staan? Liever dat dan linkserige onzin. Blijven proberen Tammeke. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wij weten wel beter... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Niet dat ik me aangesproken voel door dat Belgicist maar ik heb weet van gemeenschappen en gewesten. Regio's is iets Europees dacht ik. SDG loopt dus waarschijnlijk in zijn eigen val. Maar ik ga er mijn hand niet voor in het vuur steken. Jij zou dat ook niet doen "denk ik"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien u toch blijft beweren dat u deze persoon niet bent, neem ik aan dat ik gerust de achternaam en bijkomende info alhier mag posten over deze persoon ? 't Is namelijk een interessante type.. die krak hetzelfde gedachtengoed als u er op na houdt, zionisme zien als drijvende kracht achter multiculturalititeit... in... Brugge of all places ! ![]() Laatst gewijzigd door Tamam : 17 februari 2013 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je bent toch die persoon niet zoals je beweerd? Ik post dan enkel informatie over de Jo die bij Autonome Nationalisten zit en de toespraak gaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En waar haal je het vandaan dat zowel ik als die persoon van AN uit Brugge afkomstig zijn? Ik kan beweren wat ik wil, ik woon overigens momenteel niet eens in Brugge. En waarom zou die verantwoordelijke van die groep een Bruggeling zijn, gewoon omdat die betoging in Brugge doorgaat? Moeilijk hé? Maar blijf dat gerust geloven hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister-President
|
![]() uh, Jo. pas uw informatie eens aan, er staat nu nog
"Locatie: Brugge" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Welnee, ik vind het voor wat mij betreft gewoon grappig. Maar het is natuurlijk wat anders voor de verantwoordelijke van AN die op internet kan zien dat men iemand anders voor zijn persoon neemt, iemand die niet eens iets met z'n groep te maken heeft. Mogelijks vindt die persoon dat wat minder leuk.
Citaat:
(Bij de weg, zou je het niet raar vinden dat indien ik die verantwoordelijke van AN was, ik niets van aankondiging of verslag postte op politics.be? Want ik zou er toch belang bij moeten hebben zo veel mogelijk mensen te bereiken?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() Nog iets wat de beide "jo's" gemeen hebben, hier op het board, als tegenover de pers: ze willen kost wat kost beiden anoniem blijven. nogmaals, dit is enkel toeval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de "toevalligheden" stapelen zich hier serieus op.
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het rijmt niet echt met het thema waarmee je zaterdag op straat kwam. Laatst gewijzigd door Tamam : 17 februari 2013 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar lieverd, mijn naam IS Jo!!! Ik geef je nog m'n voornaam, en dan verwijt iemand die zich "Tamam" noemt mij te willen anoniem blijven op een internetforum. En wat die verantwoordelijke of organisator betreft, die wordt "Jo" of "Joachim" genoemd. Zelfs die twee kunnen beide vals zijn, aangezien hij niet openlijk en officieel in de pers wil komen. |
|
![]() |
![]() |