![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Die gasten van BBT zijn getraind om zware misdadigers aan te pakken en niet om geesteszieken aan te pakken. Nee, de magistraat, substituut van dienst die de opdracht tot "platspuiten" uitvaardigde en het BBT inschakelde is 100% verantwoordelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men had hem ook zijn roes kunnen laten uitslapen, met de kans dat hij eveneens bezweken was aan overdossis . Anderzijds , had men hem met 6 man ook kunnen de armen en benen dichtbinden zonder in zijn aangezicht en in zijn lever te stampen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
aan de opleiding van de BBT-agenten schort er m.i. iets... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom ook "maar" 10% voor die agenten. De vuistslagen waren er echt teveel aan.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een dockter die zomaar een cel binnen stapt en met welk product ook een spuitje zet vind ik ook onverantwoord . De dockter heeft geen diagnoze gesteld vooralleer de spuit te zetten, en wist dus ook niet welke producten de man al had genomen , en dus ook niet welk effect de injectie zou hebben . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De huisarts kan nooit tot inspuiting verplicht worden zonder een patient eerst vooraf te hebben kunnen onderzoeken. Trouwens op die basis hebben de artsen van de instelling ook geweigerd in te spuiten. Maar dat staat buiten de opname en/of verzorgingsplicht.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() Een korpschef die de opdracht van de substituut van dienst naast zich neer legt....bye bye carriere
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Het gaat erom dat er:
- een flash bang gebruikt werd in een kleine cel - er een vork aan te pas kwam - schilden werden gebruikt - ze met 6 waren - ze in vol ornaat waren, helmpjes incluis - ze overgegaan zijn tot slagen in de lever (dodelijk, extreem pijnlijk) - ze er met 6 bovenop gaan liggen zijn - hem dan maar zelf hebben platgespoten ... Niveau bosaap dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem begint al dat flikken, van welke slag ook, zelfs niet eens een notie hebben van wat psychose is.
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(de handeling is ook geen 'normale' medische ingreep, maar eigenlijk een politionele handeling door een professioneel (arts) uitgevoerd.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de reportage is duidelijk te zien dat die kerel een ferme spierbundel was. Een zware bodybuilder. Jullie beseffen nog niet half hoe intimiderend dat is. Het feit dat ze de deur barricaderen met houten balken zegt genoeg. Je kan de lokale sfeer daar niet nagaan op basis van wazige camerabeelden.
Citaat:
De man was spiernaakt, zag overal beestjes en hoorde stemmetjes. Citaat:
Citaat:
Ze hebben hem zelfs letterlijk dood moeten slaan om hem in bedwang te kunnen houden. Remember, spieren, psychose + (het ergste van al) speed. Onder invloed van speed mogen ze je afranselen, je blijft tegenspartelen. Citaat:
![]() Achteraf zijn er altijd veel heldhaftige mensen die het al fluiten zouden oplossen. Op de beelden zie ik agenten die terecht in hun broek doen van schrik. Citaat:
Het probleem begint bij de vader, die de oorzaak van het probleem nu volledig bij de politie legt. Een beetje hypocriet is dat, denk je niet? "Papa, ik zie overal beestjes, ik heb amfetamines genomen, en ik ga iets drinken in Brussel." "Oké zoon, tot vanavond!" |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch jammer dat ze bijv. niet wisten dat hij bang was van een aanvalshond, of dat na een bepaalde periode zo iemand geen fut genoeg meer heeft om ook maar iets van weerstand te bieden, of dat zo iemand bij het gooien van zo'n 'granaat' uit zijn/haar dak gaat, of......
![]()
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flikken executeren. Daarmee gedaan.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is dat "nog idioter"? En nog idioter dan wat?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() wioe wioe dis de politie wioe wioe 't schijt aan de politie De politie is je beste vriend die de wet dient en is altijd goed gezind. Nee tot mijn grote spijt zijn dat de flikke uit de soapsseries in de realiteit zal bijna elke smeris je op je kop slage bij het ondervrage de politie die kun je toch niet aanklage ekskuzeer jongeheer dat ik je intimideer maar mag ik je paspoort nog een keer. Ja, de politie is de beste in de sfeer te verpesten met hun snorre bierbuike en blauwe veste in hun combi stoer als Sylvester Stallone lelijk als Emiel Goele corrupt als Al Capone.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 22 februari 2013 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Met 2 van die BBT's om die man te kalmeren was toch genoeg geweest zeker. Nee, met z'n zessen in die kleine cel, mekaar verdringend om toch maar mee meppen te kunnen uitdelen. Puur sadisme, net SS beulen in een concentratiekamp.
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ho , gedroeg hij hem geheel normaal ?
De politie die al ettelijke uren met hem bezig waren , zullen wl kunnen vaststellen dat dit geen gewoon gedrag is . Waarom is er altijd die bepampering en rechtsbescherming voor mensen die verboden middelen aangrijpen en zo hun eigen leven totaal verwoesten, niet meer normaal kunnen functioneren en dan op kosten van de samenleving verder moeten behandeld worden . als je 10 km te snel rijd , hoo eigen schuld dikke bult , betalen ! ( ik keur te snel rijden niet goed hoor ) maar als je uw eigen leven vergooid aan de drugs , moet er in eens een 5 sterren hotel gebouwd worden om u te verzorgen + een gratis dosis stuff en een batterij dokters op kosten van de maatschappij . HELLOOOOOOOO |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn klarekijk zegt me dat ze met 4 man die kerel ook wel zouden te boven zijn gekomen. En dat je 'ns een klop uitdeelt tot daar aan toe, maar dit is gewoon misbruik maken van "ik ben een politieman en jij bent slecht, dus mag ik er lekker op los timmeren". Jammer voor de agenten die wel redelijk zijn.
|
![]() |
![]() |