![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze komen nog alleen maar voor zichzelf op. Dat de basismilitanten dit nog niet beseffen, dat is een waarheid als een koe. Maar dit doet niets af aan het gegeven: die organisaties komen al lang niet meer op voor de werknemer, maar alleen nog voor hun eigen zichzelve, via hun eigen politieke agenda, tot meerdere eer en glorie van de grote bonzen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 25 februari 2013 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Kaloten links? Van waar haal je dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die partijfinanciering is trouwens helemaal niet hoog, laat staan belachelijk hoog. Er is maar één ding dat echt nefast zou zijn, en dat zou het geval zijn dat de politieke partijen voor hun financiering zouden afhangen van sponsoring door kapitaalkrachtigen (waaronder bedrijven). Zijt ge akkoord, of zijt ge akkoord ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een kleine garnaal? De grootste sociale organisatie van het land met de grootste vakbond en de grootste mutualiteiten als twee belangrijkste poten? En dan zwijg ik nog over de banden van het ACW met de politiek. Gij kunt toch een pakske zeveren ze, Tommm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en voor de rest wil ik nog maar eens herhalen, zelfs al is het volledig overbodig want wat helpen kaars en bril ...: de nva is helemaal niet rechts; de nva is centrum-rechts. De nva is, op een berekende en verantwoordelijke manier, de meest sociale van alle Vlaamse en Waalse partijen.) .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar ik versta uw betoog, ik zou het ook wel beter vinden dat ze het toegeven, maar als elke misdadiger dat deed, hadden de parketten niet zoveel werk meer hé. Met de politieke partijen wordt de legale fraude nog erger. Er wordt gewerkt aan de opheffing van de senaat, hetgeen hen om en bij de 10 miljoen euro zou kosten. Nu zijn de staatssecretarissen volop bezig om dat zodanig bij te sturen dat ze hetzelfde blijven ontvangen, ook zonder de senaat. De wet aangaande zal er waarschijnlijk tijdens de zomer onopvallend doorgeduwd worden, terwijl iedereen ligt te slapen.
Let Hot Rods ride in this idiot country Laatst gewijzigd door Hot_rod : 25 februari 2013 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn trouwens geen aanvallen, ik noem het onthullingen. ACW wil oorlog, nu moet het onderste uit de kan gehaald worden. Petje af voor Peter Dedecker dat hij het tegen zo'n machtsbolwerk als het ACW durft op te nemen. Dat is nu net iets wat ik verwacht van een gedegen politieker: ruggengraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij trouwens af met welke zever het ACW nu weer gaat afkomen. Vorige keer verschuilden ze zich als het ware achter hun hardwerkende, doodeerlijke vrijwilligers, tot en met een opvoering van zo'n typ in het VTR nieuws die in een rusthuis koffie uitschenkt voor bejaarden die kwam beweren dat die smerige nationalisten zijn werk besmeurden... Hoe gaan ze deze keer zand in de ogen van de bevolking strooien? De spindocters draaien ongetwijfeld weer overuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanackere is alvast begonnen met het minimaliseren van de hypocrisie:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130225_039 Hij wil laten blijken dat het niet meer dan normaal is dat het ACW de notionele intrestaftrek wil gebruiken terwijl het ACV blijft zeggen dat de notionele intrestaftrek het werk van de duivel is... Nee mijnheer Vanackere, als je enerzijds beweert de werkman te verdedigen en je jezelf verschuilt achter vrijwilligers die zich dagelijks uitsloven omdat ze geloven in hetgeen waarvoor een organisatie staat dan kan je je anderzijds niet ongestraft gedragen als een doorwinterde hypocriet. Zo simpel is dat. Laatst gewijzigd door Hypochonder : 25 februari 2013 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier niet over de nog vele brave mensen die zich dagelijks tot hun niet bestaande god richten en hopen op een mooie beloning na hun dood, maar over diegenen die deze winkel laten draaien en via hun godsdienst de menigte bespelen... Al eeuwen... Kijk maar weer eens wat er zoal in de hogere "katholieke" regionen aan het gebeuren is! Zelfs de paus trapt het af! Moet er nog zand zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie riep in 2010 op om niet op de N-VA te stemmen? Wie kwam op de N-VA nieuwjaarsreceptie betogen tegen de N-VA? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke partij en elke organisatie begaat wel eens fouten. Daarom moeten ze niet kapot maar mogen ze wel aangepakt worden! En niet met smerige leugens en verdachtmakingen zoals zo dikwijls in onze snertpers, de waterdragers van..., te lezen valt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks ook in ons apenlandje in de praktijk gezet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergoelijk vergoelijk vergoelijken, vrolijk vergoelijken, ja dat doen wij. Vergoelijk vergoelijk vergoelijken, vrolijk vergoelijken, ja dat doen wij.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een stikkertje "geen reclame" op de brievenbus. Probleem opgelost. |
|
![]() |
![]() |