Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 februari 2013, 19:09   #19761
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
een raar verschijnsel.

Het racisme blijkt enkel voor Europeanen te bestaan. Als een niet-Europeaan zoiets doet wordt er nieuwspraak gebruikt of minstens codewoorden aangehouden.

Maar wat lees ik?

Niks censuur, niks verbloemend van "arme Roemeen uit onderdrukte sociale klasse neemt per ongeluk stukje koper mee en moet dit met zijn leven bekopen"... nope: gewoon ILLEGALE ROEMEEN (hoezo illegaal? mogen die mensen dan niet gewoon binnen?)
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20130225_130

en kijk eens: weer openlijk racisme tegen Oost-Europeanen: bekijk de video

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130225_033
Bwa , het is en blijft ene minder.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2013, 20:57   #19762
F.B.
Parlementslid

Standaard

Roemeense koperdief overlijdt na elektrocutie

Opgeruimd staat netjes.
Oud 25 februari 2013, 21:18   #19763
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ied-white.html

He was also allegedly told by another pupil that ‘all the white people should be dead’ and he was forced to hide from the bullies in the playground at lunchtime.

Aaron’s mother, Kelly-Marie Dugmore, 30, and stepfather Paul Jones, 43, said that despite complaints to the school, nothing was done to stop the bullying.

‘Eventually he told us that he was being bullied by a group of Asian children at school and had to hide from them in the playground at lunchtime.’

His mother claimed she went to see the head teacher of the school several times only to be told: ‘You didn’t have to come to this school, you chose to come here.’
Dat kinderen van 9 jaar zich verhangen omwille van de multiculturele samenleving... ik voel er mij slecht van als ik dit artikel lees. Dat moeten echt wel zware pesterijen geweest zijn. Een kind van 9 jaar denkt niet zomaar aan zelfmoord. Ik hoop dat alle linkse progressieve idioten beseffen dat er jong bloed aan hun handen kleeft. Ik schaam mij in hun plaats.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2013, 23:55   #19764
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een raar verschijnsel.

Het racisme blijkt enkel voor Europeanen te bestaan. Als een niet-Europeaan zoiets doet wordt er nieuwspraak gebruikt of minstens codewoorden aangehouden.

Maar wat lees ik?

Niks censuur, niks verbloemend van "arme Roemeen uit onderdrukte sociale klasse neemt per ongeluk stukje koper mee en moet dit met zijn leven bekopen"... nope: gewoon ILLEGALE ROEMEEN (hoezo illegaal? mogen die mensen dan niet gewoon binnen?)
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20130225_130

en kijk eens: weer openlijk racisme tegen Oost-Europeanen: bekijk de video

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130225_033
Geen ''jongere'' deze keer.
Denkt de media nu echt dat wij achterlijken zijn en nog in dat fabeltje van ''jongeren'' trappen?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2013, 00:03   #19765
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Dat kinderen van 9 jaar zich verhangen omwille van de multiculturele samenleving... ik voel er mij slecht van als ik dit artikel lees. Dat moeten echt wel zware pesterijen geweest zijn. Een kind van 9 jaar denkt niet zomaar aan zelfmoord. Ik hoop dat alle linkse progressieve idioten beseffen dat er jong bloed aan hun handen kleeft. Ik schaam mij in hun plaats.
Walg even mee van dit degoutant staaltje multiculpropaganda waarmee de linksprogressieven doelbewust de geest van onschuldige kinderen vergiftigen.
Multicul indoctrinatie via kinderliedjes. Bestaat er iets walgelijkers?

http://www.youtube.com/watch?v=KxTeQLL2p2c
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2013, 01:43   #19766
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

En het is weeral prijs!

Alweer uitgaansgeweld getoond door Nederlandse politie (video).

http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...tie-video.aspx
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2013, 01:47   #19767
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Walg even mee van dit degoutant staaltje multiculpropaganda waarmee de linksprogressieven doelbewust de geest van onschuldige kinderen vergiftigen.

Er is hier niets walgelijks aan. Kinderen zijn kinderen en hebben niet gevraagd om er te zijn. Ze zijn er gewoon. Ze hebben hun kleur en hun afkomst niet gekozen en je kan ze evenmin verantwoordelijk stellen voor de 'reizen' van hun ouders, noch voor de opvoeding die ze ontvangen van hun ouders.

Kinderen zijn een test voor volwassenen: of je maakt van zo'n kind een monster of je maakt van zo'n kind een blijmoedig, gelukkig, creatief, actief iemand.

De bal ligt in het kamp van de volwassenen. Niet in het kamp van het kind want die heeft geeneens een kamp. Die vangt de bal op met blote handen of krijgt die bal midden in het gezicht.

Ik denk dat jij net een bal hebt geworpen in het gezicht van één van die kinderen. Gelukkig niet in het echt.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2013, 07:49   #19768
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Er is hier niets walgelijks aan. Kinderen zijn kinderen en hebben niet gevraagd om er te zijn. Ze zijn er gewoon. Ze hebben hun kleur en hun afkomst niet gekozen en je kan ze evenmin verantwoordelijk stellen voor de 'reizen' van hun ouders, noch voor de opvoeding die ze ontvangen van hun ouders.

Kinderen zijn een test voor volwassenen: of je maakt van zo'n kind een monster of je maakt van zo'n kind een blijmoedig, gelukkig, creatief, actief iemand.

De bal ligt in het kamp van de volwassenen. Niet in het kamp van het kind want die heeft geeneens een kamp. Die vangt de bal op met blote handen of krijgt die bal midden in het gezicht.

Ik denk dat jij net een bal hebt geworpen in het gezicht van één van die kinderen. Gelukkig niet in het echt.
Dat die moslims dan eerst eens stoppen met inteelt geestesgestoorden te kweken, die hebben gewoon andere hersenen, letterlijk. Wij leren onze kinderen gelijkheid, en gelukkig proberen te zijn in het leven, zij net het tegenovergestelde.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2013, 07:52   #19769
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En het is weeral prijs!

Alweer uitgaansgeweld getoond door Nederlandse politie (video).

http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...tie-video.aspx
Lijkt me een geval van gay basching, die zijn actief op zoek naar homo's om in elkaar te slaan. Dikke kans dat het moslim eikels zijn.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2013, 09:36   #19770
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Nog eventjes lekker tantrisch doormasturberen en we zitten aan duizend pagina's. Bij nummertje duizend gaan we voor massa's gelijktijdige racistische xenofobe orgasmes. Illwill geeft daarna een vat!
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2013, 10:14   #19771
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

"Your land is mine."
Kunnen we evengoed zeggen tegen een inbreker: mijn huis is jouw huis, doe maar waar je zin in hebt. En we gaan nog een potje koffie drinken en een liedje zingen samen...
Neen, we hebben geen derde WO meer nodig, we hebben iets anders gekregen in de plaats. Een slepende ziekte met dodelijke afloop ipv een korte snelle dood met de kogel.
De opkomst van de multiculwereld.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2013, 10:19   #19772
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik denk dat we inderdaad niets te verwijten hebben aan die kinderen!
Wel aan de volwassenen die die kinderen misbruiken om bepaalde van hun doelstellingen te promoten! Een kind kun je om het even wat laten zeggen of zingen. De nazi's zullen ook wel hun kinderliedjes gehad hebben, en anderen leren koranversjes afdreunen die ze zelf niet begrijpen...
Die kinderen hebben een paar leuke momenten gekend met dat zingen.
Maar weten uiteraard niet wat er op hen afkomt, hopelijk zal het zingen hen niet te vlug vergaan...
Misschien kon men hen nadien het verhaal voorlezen van dat Engelse kleine jongetje (hierboven ergens beschreven) die zelfmoord pleegde omdat de "Aziatische - lees: moslimkindjes" hem voortdurend aan het pesten en uitsluiten waren. Die vonden ook dat "your country my country" was geworden...

Laatst gewijzigd door andev : 26 februari 2013 om 10:22.
Oud 26 februari 2013, 11:40   #19773
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Nog eventjes lekker tantrisch doormasturberen en we zitten aan duizend pagina's. Bij nummertje duizend gaan we voor massa's gelijktijdige racistische xenofobe orgasmes. Illwill geeft daarna een vat!
Het enige rascisme dat ik zie is dat van moslims tov alle anderen.
Maar blijkbaar vind jij een forum en wat mensen erop zetten erger dan personen die willekeurig in mekaar worden geslagen, beroofd, vermoord op straat door een bende varkens die hier niet thuis horen.

Laatst gewijzigd door illwill : 26 februari 2013 om 11:41.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2013, 15:11   #19774
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Chicago, 2013.
http://www.youtube.com/watch?v=WrHMsE5gM-I

Dit heerlijke, urban multikulgevoel moet uiteraard ook het streefdoel zijn van elke Europese stad.
'Allochtonen nemen de steden in', triomferen de poco's en de diversiteitsprofeten dan ook bij ons.

'Of dat daarom slecht is? Het zal onze cultuur hoe dan ook verrijken', meent socioloog Hertogen.

Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 26 februari 2013 om 15:15.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2013, 16:59   #19775
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Logghe vernam ook in antwoord op een schriftelijke vraag aan staatssecretaris De Block dat er in januari van dit jaar 3.515 gedetineerden door de Dienst Vreemdelingenzaken geïdentificeerd werden als zonder recht op verblijf in België. Volgens Vlaams Belang betekent dit dat 70 procent van de gedetineerden die over een vreemde nationaliteit beschikken, illegaal in het land verblijft. Uit cijfers die senator Filip Dewinter een klein jaar geleden ontving, bleek immers 44 procent van de gevangenispopulatie niet over de Belgische nationaliteit te beschikken. “Wetende dat de kostprijs per gedetineerde gemiddeld 127 euro per dag bedraagt, komt dat neer op een kostprijs voor de belastingbetaler van 162 miljoen euro. In totaal kost de vreemdelingenpopulatie in onze gevangenissen de schatkist jaarlijks 230 miljoen euro”, becijferde de partij.
uit DS online
We leven tenslotte toch maar in een crisisperiode waar veel mensen moeite hebben om de eindjes aan elkaar te knopen, en sommigen zelfs dat niet meer kunnen.
Het is dan ook volkomen normaal dat we onze gevangenissen laten vollopen met vreemdelingen die 127 euro per dag kosten. Zelfs met een pak illegalen die normaal het land zouden moeten uitgezet zijn.
Maar ze kunnen zelfs vanuit de gevangenis hun "Belg worden" aanvragen, dat is ook al een pluspunt, nietwaar? Straks kunnen gevangenen uit andere landen dat misschien ook vanuit hun buitenlandse gevangenis?
Niets mag iemand beletten om Belg te worden!
Oud 26 februari 2013, 17:06   #19776
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Chicago, 2013.

Dit heerlijke, urban multikulgevoel moet uiteraard ook het streefdoel zijn van elke Europese stad.
'Allochtonen nemen de steden in', triomferen de poco's en de diversiteitsprofeten dan ook bij ons.

'Of dat daarom slecht is? Het zal onze cultuur hoe dan ook verrijken', meent socioloog Hertogen.
"socioloog" Hertogen is ook degene die heeft berekend dat er een daling aan criminaliteit is als er meer allochtonen aanwezig zijn. (vb. neem een Westvlaams boerendorpje, en zet daar 1000 allochtonen, hewel dan gaat de criminaliteit dalen).

Citaat:
De kop van de krantenberichten is vermoedelijk afgeleid van de zin “Hoe hoger het % van Marokkaanse of Turkse afkomst in een gemeente hoe lager het % misdrijven in die gemeente” die is terug te vinden in de tekst van Hertogen.
Jos Verhulst heeft het indertijd nog eens opnieuw berekend :

http://www.brusselsjournal.com/node/977

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 februari 2013 om 17:08.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2013, 18:09   #19777
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ja, moest ik een allochtoon zijn, ik zou hier niet blijven in dit land.
Met al dat racisme enzo...
Ik vraag mij af wat hen naar hier haalt?
Zouden het de uitkeringen zijn?
Oud 26 februari 2013, 18:15   #19778
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Chicago, 2013.

Wel grappig dat in het 2de artikel staat...wat de belgen niet onder ogen willen zien...volgens mij willen alle belgen dat wel onder ogen zien maar is dat feit gewoon iets wat ze helemaal niet willen omdat Belgie en andere europese landen hun eigenheid verliezen.
Wat zeggen oa ook alle multicul voorstanders als ze op vakantie gaan...oooh, we gaan daar de eigenheid van de dorpjes ed eens opsnuiven en kijken hoe gezellig het er eigenlijk wel is met hun typische lokale gebruiken. Ok, vergaat dat dus ook maar dan e want het moet overal hetzelfde hutsepotje worden. Niets eigens meer, allemaal een mengelmoes. Overal kebaps/mcdonalds/pizeria's/chinezen/frituren...allemaal hetzelfde.
Oud 26 februari 2013, 18:18   #19779
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"socioloog" Hertogen is ook degene die heeft berekend dat er een daling aan criminaliteit is als er meer allochtonen aanwezig zijn. (vb. neem een Westvlaams boerendorpje, en zet daar 1000 allochtonen, hewel dan gaat de criminaliteit dalen).

Jos Verhulst heeft het indertijd nog eens opnieuw berekend :

http://www.brusselsjournal.com/node/977
Dat klopt omdat moslims dan minder potentiele slachtoffers hebben om in mekaar te timmeren en te beroven van hun eigendom.
Oud 26 februari 2013, 18:23   #19780
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik heb zelden zoveel onzin gelezen.
Het gaat erom dat de makers van zo een clipje autochtone kinderen willen brainwashen. En dat is meer dan walgelijk. Niets meer, niets minder. Jouw emo verhaaltje is niet van toepassing. De werkelijke achtergrond van deze reactie is jouw persoonlijk leven dat je hier niet zo lang geleden opensmeerde op het forum. Je zegt dat je man een Afrikaan is en je van hem kinderen hebt. Jij hebt dus ook baat bij zo een clipje. Je bent echter heel kritisch geworden t.o.v. de multiculturele samenleving omwille van je islamitische buren en de "kikkers in chocopotten". Je hanteert een dubbele moraal die onhoudbaar is.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be