![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal daar toch wel enig zicht op hebben want je bent zo'n beetje de verdediger van mensen die in de cel zitten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het is ook niet zeker dat zijn overlijden een rechtstreeks gevolg is van het politieoptreden. Een combinatie van onder invloed wezen, paniek en het platspuiten lijkt me evenzeer aannemelijk. De injenctie geven tijdens zoveel tumult brengt ook de nodige risico's mee. We zullen hieromtrent het onderzoek moeten afwachten. Laat het duidelijk zijn dat ook ik betreur wat er hier heeft plaatsgevonden, maar laten we zeker niet de verkeerde mensen met de vinger wijzen. Het BBT heeft gedaan wat er van hun verwacht en opgedragen werd. Een magistraat heeft opdracht gegeven de patiënt plat te spuiten met de "bijstand" van het BBT. We kunnen het erover eens zijn dat die magistraat onverantwoord en buiten zijn bevoegdheid heeft gehandeld. Graag sancties op dat niveau dan de mensen straffen die enkel opdrachten uitvoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Welke klus moesten ze dan nog klaren?
Ze hebben die junk in een cel opgesloten. De betrokkene was al reeds gekalmeerd. Het enige wat ze moesten doen is hem via de monitor in de gaten houden, en de dag nadien wanneer de drugs was uitgewerkt een fikse uitbrander geven of eventueel doorverwijzen naar de psychiatrie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dacht ge dat die zichzelf uitgenodigd hadden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spijtig dat het zo moest aflopen.Maar ,vroeg of laat ,ging dit aflopen met dood. Deze keer is het in een cel afgelopen.Best zo.En,sorry Gyserke.Het zou nog véél erger geweest zijn mocht de politie haar werk niet gedaan hebben.Dan had deze jongen in het nachtleven opgedoken.Hoeveel schade had dat gemaakt??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik deze avond maar eens 6 flikken het hoofd in ga slaan, misschien laten ze mij dan ook gewoon rondlopen tot één of ander onderzoek uitwijst dat ik wel degelijk schuld aan de ganse zaak heb? Want ja, stel dat nu vanavond iemand mij filmt terwijl ik een flik het hoofd in sla, dan is het nog niet zeker of daar wel geen reden toe was! Verder moet onderzoek dan ook nog uitwijzen of het feit dat ik die flik zinloos sloeg wel de echte reden is van zijn overlijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 2 maart 2013 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onlangs meegemaakt : Ik kom uit 't gebouw waar ik werk. Ik moet door een groepje betogers om naar 't station te gaan. Krijg ik daar toch wel een matrakslag op mijn schouder van de ene of andere gefrustreerde flik..... Eigen schuld ?
![]()
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een argument voor de stelling dat er op naïviteit en de slavenmentaliteit geen bovengrens staat.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Nog niet veel met dat soort in contact gekomen, hé ? Je zou om te beginnen al je vuist serieus bezeren.....die hebben namelijk een helm mèt gezichtsbescherming op..... Ik spreek namelijk niet over de gewone "huis-, tuin- en keukenagenten", maar wel over die overbepantserde figuren die je bij betogingen aan minsteries ziet.
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() ja
![]() Bij elke demonstratie bij een ministerie te bezichtigen in de omtrek van dat ministerie, meestal samengepropt in combi's, kwestie van hen nog wat gefrustreerder/agressiever te maken dan ze al uit nature zijn.... ![]()