![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het nieuws is officieel meegedeeld door de vice President. Chavez is dood zonder te zijn benoemd voor zijn nieuwste termijn.
Ik ben benieuwd om te zien hoe het daar verder gaat. Venezolaanse president Hugo Chávez (58) overleden . Laatst gewijzigd door Antoon : 5 maart 2013 om 23:34. Reden: Update |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij gaan de beurzen in Zuid-Amerika een paar goede dagen tegemoet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Getver, had het ook net gelezen, maar je was me voor.
Da's plots vlug gegaan.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() hiep hiep hoera !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij was al een tijdje doodziek, kwam niet meer in het openbaar, zelfs geen fototje. Het was niet onverwacht...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Na bijna 9 maanden van "alles is goed met chavez", Nu is chavez dood, ze hebben nooit duidelijk gepraat over de ziekte.... en nu?
Wat gaat nu met mijn land gebeurd?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben benieuwd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Bedankt in elk geval voor een paar grappige reacties al
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS: Uw stijl en ideologie is me welbekend, zoals voor de zoveelste keer blijkt is het daadwerkelijke humanitaire U onbekend, voor de rest volgt U natuurlijk zeer getrouw Uw boekjes... ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 6 maart 2013 om 01:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Eens zien hoe snel ze terug bij het IMF zijn nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=XMNH34vvZ4I CELAC werd geboren in december 2011, Caracas (VE). (Dank U Chavez!) Meer weten : http://www.youtube.com/playlist?list=PLA23B19CF97EBABB1 (playlist : "Tenemos una oportunidad histórica de convertirnos en grandes protagonistas del siglo XXI" ) De VS was (natuurlijk) nooit aanwezig, de EU wel... En ja, Maduro = maduro! Zuid-Amerika kent een groei groter dan welk ander blok, handen af! Enjoy! ZB Laatst gewijzigd door zonbron : 6 maart 2013 om 04:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() (Zijn overlijden zal wel - zoals altijd - Amerikaanse propaganda zijn...)
De overheid van Venezuela is niet correct geweest t.o.v. de bevolking, ze hebben te weinig informatie gegeven en de bevolking zo véél te lang aan het lijntje gehouden. |
![]() |
![]() |