![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Betreft informatie: Reken maar dat er veel meer lijken uit de kast komen rollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Het moet toch voor iedereen duidelijk geweest zijn waar de (zijn) reis naar toe zou gaan.
Hoe bestuurbaar zijn Zuid-Amerikaanse landen? Dat zal nu blijken en hopelijk heeft Chavez iets aan z'n opvolging gedaan.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De inflatie bedraagt er jaarlijks tussen de 20 en de 50 procent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan zoals de Belgische overheid, dan? Alé, zoals elke overheid op eender welk niveau en eender waar ter wereld.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Als het welzijn van je land van het welzijn van de president afhankelijk is, dan is dat toch wel een beetje triestig niet?
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U denkt? U bedoelt dat u hoopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Straffe kerels die Amerikanen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jawel, sommigen zitten het daadwerkelijk uit in hoop van... zo triest is dat dus uiteindelijk niet... Enkel indien U in de wereld der derivaten en Ferrari's leeft is dat uiteindelijk te begrijpen. Niet slecht bedoeld hoor! Maar goed... U bent zo niet en verdient een betere repliek... 2de poging : Is het dan zo anders in de EU? De EU-trollen werden zelfs niet verkozen noch de tecnocraten maar iedereen denkt ze te benodigen. How about that? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() Chavez zijn sociaal beleid vond ik niet slecht, maar het probleem was dat hij in een bepaalde tijdsgeest was blijven steken. De maatschappij en de mensen veranderen daar moet je ook rekening met houden. Ik opteer liever voor een sterk sociaal weefsel ingebouwd in de maatschappij zonder teveel revolutie. Ik ben eerder geneigd om naar het Noorse model te kijken.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Antoon, @be forummer sinds het jaar 2002!
OMG!!!! Doe eens wat meer moeite. Wat is er nu eigenlijk aan de hand? Ik begin me zorgen te maken, zelfs mijn vijand wens ik dit onheil niet toe. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat gebeurt er, uw eigen berichten staan lezen?
Laatst gewijzigd door Antoon : 6 maart 2013 om 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Appelen en peren? Verder heeft Chavez weldegelijk de tijdsgeest gevolgd, ik heb voldoende materiaal (Video's) gepost om dat duidelijk te maken. Weet U wel wat CELAC is? De EU was present. Dat deze info U niet werd aangeboden via de westerse reguliere media is niet mijn fout. In deze draad kan U dit gegeven terugvinden. Ik kan zonder problemen kritiek op zijn persoon en beleid aanvaarden, maar dan wel hopelijk gefundeerde. Dat heb ik dus nog steeds niet gezien. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 6 maart 2013 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |