Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2013, 00:26   #521
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Dit is geen Iran. Het zijn misschien Iranese meisjes, maar zeker niet in het huidig Iran.
Oud 8 maart 2013, 04:16   #522
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
En nu gaat Ato schrijven dat hij zijn zin zo niet bedoelt had...
fout , ik heb het precies zo bedoeld

De "war on terror" of oorlog tegen Jihadisten is iets anders als een war on Islam!
De VS hebben nooit een oorlog tegen de Islam als geheel verklaard.
Dat kunnen ze ook nooit doen met een groot moslim land als vriend/bondgenoot.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2013, 04:49   #523
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=maddox;6559634]Wat schrijf ik al een tijd langer? Religie is gewoon een manier om van gewone mensen debielen te maken die gruwelijkheden in naam van een onzichbaar vriendje uitvoeren, en 's nachts nog lekker kunnen slapen ook.

Is 1 meer al niet teveel?

Citaat:
Zeker wel, ik moet ook op mijn woorden letten als ik uitspraken doe over de katholieke kerk hier in België ofwat? Als ik morgen voor een willekeurige kerk ga declameren dat het een achterlijke instelling is, en dat de gelovigen eigenlijk haarloze bonobos zijn.... Wat denkt U dat het resultaat gaat zijn? En wat als ik hetzelfde doe bij een willekeurige moskee?
De islam word continu de grond ingeboord , en er gebeurd helemaal niets.
Wij krijgen hier niet vanuit het niets bommen op ons hoofd geworpen, dat is een stuk gevaarlijker.

Citaat:
Ah ja, wat is mijn geloof dan?
Dat weet u beter als ik .

Maar goed, het is hier kennelijk een trend om alles aan godsdiensten vast te knopen en verder helemaal niet te kijken naar belangrijkere andere redenen voor conflicten.
Oud 8 maart 2013, 13:06   #524
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
fout , ik heb het precies zo bedoeld

De "war on terror" of oorlog tegen Jihadisten is iets anders als een war on Islam!
De VS hebben nooit een oorlog tegen de Islam als geheel verklaard.
Dat kunnen ze ook nooit doen met een groot moslim land als vriend/bondgenoot.
Citaat:
Grappig trouwens dat die zogenaamde enorme bedreiging "Islam" door de VS top helemaal nooit gezien of genoemd word en ook nooit een reden is geweest voor militaire actie.

Hoe zou dat nou komen ?
zogenaamde enorme dreiging "Islam"

Nu schreef je Islam zonder " " amai. In de posten ervoor had je het over Islam als godsdienst, telkens zonder aanhalingstekens.
Zogenaamde (media ?) dreiging "Islam" is toch in naam van... zie Wiki onderaan.

Islam zonder aanhalingstekens is idd puur de godsdienst zelf (niet "in de naam van een religie"), daar zijn militire reacties of oorlog totaal utopisch en absurd. Wat jij daar aan grappig vindt ?
Citaat:
ik heb het precies zo bedoeld

2 forummers hebben het dan al verkeerd begrepen want in de naam van een godsdienst zoals de Islam zijn er heus militaire reacties geweest. Grappig.

Citaat:
Godsdienstoorlogen.

nl.apocalisselaica.net

Door de menselijke geschiedenis heen is waarschijnlijk nog nooit zo veel bloed vergoten als in de naam van religie.
Islamischer Dschihad in Palästina
(Weitergeleitet von Islamischer Dschihad)

Das Logo des Islamischen Dschihad zeigt die Umrisse Palästinas vor dem Felsendom. Außerdem zu sehen sind zwei Fäuste und zwei Gewehre
Der Islamische Dschihad in Palästina (arabisch ‏حركة الجهاد الإسلامي‎ Harakat al-dschihād al-islāmī) ist eine islamistische Terrororganisation mit Sitz in Damaskus (Syrien). Die vollständige Eigenbezeichnung lautet „Bewegung des islamischen Dschihad in Palästina“ (‏حركة الجهاد الإسلامي في فلسطين‎), sie wird in den Medien auch als Gruppe „Heiliger islamischer Krieg“ bezeichnet.
Verschiedene Gruppen in anderen arabischen Staaten trugen ebenfalls den Namen „Islamischer Dschihad“, namentlich der Ägyptische Islamische Dschihad oder Al-Dschihad, die unter Ayman al-Zawahiri in al-Qaida aufging.
Im Westen ist mit „Islamischer Dschihad“ aber in aller Regel die palästinensische Gruppe gemeint, weil diese aufgrund des Medieninteresses für den Nahostkonflikt besonders hervorsticht.

Laatst gewijzigd door Micele : 8 maart 2013 om 13:34.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2013, 13:18   #525
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Dit is geen Iran. Het zijn misschien Iranese meisjes, maar zeker niet in het huidig Iran.
Jongen toch...

Meet the modern Tehran Club scene...

http://www.youtube.com/watch?v=lKq1TV8d7fI
Buitenwipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2013, 13:33   #526
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Tof,een "Youtuberke" zogezegd van een vakantieparadijsje aan de Zwarte Zeekust. Helemaal niet Teheran. Uw aardrijkskunde is een beetje belabberd als U het mij vraagt.

Het is ook geen representatief beeld van Iran, net zomin Tomorrowland een representatief beeld is van België.

In dezelfde trand.
Zo hadden de Apparatjiks in de USSR ook hun "verborgen plekjes".
En gaan de Saoudische rijken hun "religieus boekje" wel ferm te buiten in enclaves die ze voor zichzelf hebben laten bouwen, waar het echt tapijtsnuffelend gepeupel officieel geen weet van heeft.

Laatst gewijzigd door maddox : 8 maart 2013 om 13:35.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2013, 14:24   #527
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Tof,een "Youtuberke" zogezegd van een vakantieparadijsje aan de Zwarte Zeekust. Helemaal niet Teheran. Uw aardrijkskunde is een beetje belabberd als U het mij vraagt.

Het is ook geen representatief beeld van Iran, net zomin Tomorrowland een representatief beeld is van België.

In dezelfde trand.
Zo hadden de Apparatjiks in de USSR ook hun "verborgen plekjes".
En gaan de Saoudische rijken hun "religieus boekje" wel ferm te buiten in enclaves die ze voor zichzelf hebben laten bouwen, waar het echt tapijtsnuffelend gepeupel officieel geen weet van heeft.

Hoerende en snoerend Saúdis in Marble Arch Hilton of hoe dat kreng nu mag heten.
Ze laten dan hun flodderjurken keurig thuis en zijn plotseloos onherkenbaar.
Oud 8 maart 2013, 14:29   #528
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Typische homeparty's in Tehran:

Oud 8 maart 2013, 14:50   #529
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw aardrijkskunde is een beetje belabberd als U het mij vraagt.
Het ligt aan uw beperkt vermogen van begrijpend lezen hoor, want in het begin van de clip staat duidelijk te lezen: Sharhake Garb, Tehran.
Oud 8 maart 2013, 15:04   #530
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Waarom zoemt de clip dan uit van de Zwarte Zeekust?

Maar da's zelfs niet belangrijk. Als de "Teheraanse VIPS" een enclave hebben laten afsluiten in een stadswijkje, om zo hun karnaval te verstoppen, 't zal ook niet de eerste keer zijn. Zolang het gepeupel maar geen ideeën krijgt en die sletten en hoerenbokken een lesje gaat leren om zijn Muzels.

En hoe representatief zijn tupperware of Ushe Beata parties voor "west europa"?

Laatst gewijzigd door maddox : 8 maart 2013 om 15:05.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2013, 16:18   #531
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

De Neutronenbom, handig speeltje niet?

Niet echt iets voor op feestjes maar toch wel veel 'ambiance' ...

Leuk en "mooi" als ze jong zijn, als die de 20 voorbij zijn zit je met een bomma in huis. (met alle voor de grootmoeders onder ons)

Oud 8 maart 2013, 16:53   #532
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:

Wij krijgen hier niet vanuit het niets bommen op ons hoofd geworpen, dat is een stuk gevaarlijker.
Ik stel voor dat jij openlijk aankondigt dat je iets gaat doen met Mohammed, eens kijken of er niks gebeurd.

Wat moet er eigenlijk gebeuren vooraleer jou ogen open gaan, bekende islamcritici hebben permanent bewaking nodig of ze worden de kop ingeslagen, Belgische politici dienen een wetsvoorstel in om islamofobie strafbaar te stellen, iemand uit Blankenberge heeft een effectieve gevangenisstraf opgelopen voor het verscheuren van de koran, enz…..

Laatst gewijzigd door Sean : 8 maart 2013 om 16:54.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2013, 17:01   #533
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Blijkbaar bent U heel kort van geheugen. Luik iemand?

Citaat:
Dat weet u beter als ik .
Waarschijnlijk wel, daar gedachtenlezen op afstand, bij een onbekende persoon een beetje moeilijk is.
Maar blijkbaar kan U er toch een gokje op wagen, als ik dit stukje Atmosferiaanisme goed interpreteer.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere
Ieder heeft een geloof of daar nu een spook bij hoort of niet.
Dus, ik wacht...
Citaat:
Maar goed, het is hier kennelijk een trend om alles aan godsdiensten vast te knopen en verder helemaal niet te kijken naar belangrijkere andere redenen voor conflicten.
Ik herhaal, en nu in't vetgedrukt.
Religie is de truk om van een gewone persoon een willoze zombie te maken die zonder enige eigen inbreng of gedachte de opdrachten uitvoerd van zijn "leiders" in naam van het opperwezen of de hele kudde ervan.
Oud 8 maart 2013, 18:37   #534
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijkbaar bent U heel kort van geheugen. Luik iemand?
kregen ze daar ook bommen op hun hoofd?

Citaat:
Waarschijnlijk wel, daar gedachtenlezen op afstand, bij een onbekende persoon een beetje moeilijk is.
Maar blijkbaar kan U er toch een gokje op wagen, als ik dit stukje Atmosferiaanisme goed interpreteer.

Dus, ik wacht...
U geloofd in de zaken die u hier beweert, simpel .

Citaat:
Ik herhaal, en nu in't vetgedrukt.
Religie is de truk om van een gewone persoon een willoze zombie te maken die zonder enige eigen inbreng of gedachte de opdrachten uitvoerd van zijn "leiders" in naam van het opperwezen of de hele kudde ervan.
En waarom werkt die truc dan zo goed ? of bij wie werkt die truc goed ?

Laatst gewijzigd door atmosphere : 8 maart 2013 om 18:38.
Oud 8 maart 2013, 18:41   #535
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Ik stel voor dat jij openlijk aankondigt dat je iets gaat doen met Mohammed, eens kijken of er niks gebeurd.

Wat moet er eigenlijk gebeuren vooraleer jou ogen open gaan, bekende islamcritici hebben permanent bewaking nodig of ze worden de kop ingeslagen, Belgische politici dienen een wetsvoorstel in om islamofobie strafbaar te stellen, iemand uit Blankenberge heeft een effectieve gevangenisstraf opgelopen voor het verscheuren van de koran, enz…..
De vijandige houding van sommige moslims komt ergens vandaan , en die komt niet uit geschriften. Tijd om dat eens in te gaan zien.
Oud 8 maart 2013, 18:46   #536
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
zogenaamde enorme dreiging "Islam"

Nu schreef je Islam zonder " " amai. In de posten ervoor had je het over Islam als godsdienst, telkens zonder aanhalingstekens.
Zogenaamde (media ?) dreiging "Islam" is toch in naam van... zie Wiki onderaan.

Islam zonder aanhalingstekens is idd puur de godsdienst zelf (niet "in de naam van een religie"), daar zijn militire reacties of oorlog totaal utopisch en absurd. Wat jij daar aan grappig vindt ?

2 forummers hebben het dan al verkeerd begrepen want in de naam van een godsdienst zoals de Islam zijn er heus militaire reacties geweest. Grappig.

Islamischer Dschihad in Palästina
(Weitergeleitet von Islamischer Dschihad)

Das Logo des Islamischen Dschihad zeigt die Umrisse Palästinas vor dem Felsendom. Außerdem zu sehen sind zwei Fäuste und zwei Gewehre
Der Islamische Dschihad in Palästina (arabisch ‏حركة الجهاد الإسلامي‎ Harakat al-dschihād al-islāmī) ist eine islamistische Terrororganisation mit Sitz in Damaskus (Syrien). Die vollständige Eigenbezeichnung lautet „Bewegung des islamischen Dschihad in Palästina“ (‏حركة الجهاد الإسلامي في فلسطين‎), sie wird in den Medien auch als Gruppe „Heiliger islamischer Krieg“ bezeichnet.
Verschiedene Gruppen in anderen arabischen Staaten trugen ebenfalls den Namen „Islamischer Dschihad“, namentlich der Ägyptische Islamische Dschihad oder Al-Dschihad, die unter Ayman al-Zawahiri in al-Qaida aufging.
Im Westen ist mit „Islamischer Dschihad“ aber in aller Regel die palästinensische Gruppe gemeint, weil diese aufgrund des Medieninteresses für den Nahostkonflikt besonders hervorsticht.
Ik zie nu pas dat u gewoon niet goed hebt gelezen wat ik schreef of het niet begrepen heeft.
Ik schreef niet dat er geen oorlogen gevoerd zijn in de naam van de Islam!
Kijk nog eens terug .

Laatst gewijzigd door atmosphere : 8 maart 2013 om 18:47.
Oud 8 maart 2013, 19:16   #537
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Islam kan niet handelen , Islamieten wel.
Klopt. Een boek kan niet doden diegenen die handelen naar hetgeen dat er in dat boek geschreven staat wel.

Citaat:
Mij hoor je nooit zeggen dat het een geweldige godsdienst is, en dat ze geen geweld gebruiken. Waar ik op wijs is dat het westen geen haar beter is.
Het westen is stukken beter. Het westen staat niet voor islamstaat + sharia. het westen staat voor vrijheid, democratie, universele rechten van de mens, gelijke rechten voor iedereen.

Citaat:
De westerse interventies in moslim landen hebben geen reet te maken met vrijheid en democratie , en dat weet de bevolking daar maar al te goed.
Fout. Moslims verzetten zich tegen de invoering van zoiets als democratie. Zij willen immers -hun islamstaat met sharia.

Citaat:
en zij verzetten zich daartegen ,hetgeen heel logisch is ongeacht de vorm van geloof die ze aanhangen.
Neen, het enige wat je hoort is de oorlogskreet 'allah Hakbar' tot in de straten van Antwerpen toe http://www.youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w

Citaat:
De VS voeren een machtspolitiek in de regio met veel moslims , en doen dat met vele doden als gevolg.
Vandaar dus dat ze wereldwijd ook slechte moslims kopje kleiner maken, moskees van de slechte moslims opblazen.
Vandaar ook dat ze boedhabeelden in Afghanistan en in de rest van de wereld kapotschieten en mausolea in timboektoe. (afgodenbeelden) Wat zou de oorzaak van dat wereldwijd geweld nu toch kunnen zijn. Toch geen boekske zeker dat de goede moslims al sinds de 7de eeuw oproept tot jihad ? Dat kan toch niet waar zijn zeker ? Wanneer gaat uw briefke eens vallen man ?

Wat zette de goede moslims er destijds toe aan byzantium, Perzie, India, Egypte, de rest van Noord Afrika, Spanje, Zuid Frankrijk, Oost Europa enz militair binnen te vallen ? Wat hadden de Egyptenaren die goede moslims misdaan ? Wat hadden de Spanjaarden die goede moslims misdaan ? Waarom bleven die jihadis niet in hun woestijnzand achter hun kamelen lopen ?Waarom staken zij zeeen en bergen over ? Wat zette die ertoe aan de rest van de wereld onder het islamitische juk (islamstaat + sharia) trachten te brengen ? Toch geen boekske zeker, het boekske van aanstoker crimineel jihadist politieker roverhoofdman 'profeet' mohammed?

http://www.youtube.com/watch?v=C9sYgqRtZGg
http://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y

Laatst gewijzigd door smiley : 8 maart 2013 om 19:27.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2013, 19:47   #538
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht

Het westen is stukken beter. Het westen staat niet voor islamstaat + sharia. het westen staat voor vrijheid, democratie, universele rechten van de mens, gelijke rechten voor iedereen.
Gelijke rechten zijn vandaag verder weg dan ooit.
Niet enkel kampen we met de bestaande onrechtvaardigheid, waarbij religieuze grondslag de ene burger meer rechten geeft dan de ander maar plaatst men met de vervolging van islamkritiek één overtuiging letterlijk boven alle anderen.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2013, 19:50   #539
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Gelijke rechten zijn vandaag verder weg dan ooit.
Niet enkel kampen we met de bestaande onrechtvaardigheid, waarbij religieuze grondslag de ene burger meer rechten geeft dan de ander maar plaatst men met de vervolging van islamkritiek één overtuiging letterlijk boven alle anderen.
Klopt, het tegenwoordige westen, onder invloed van de 'verrijking' en 'progressieve' politici die zich vrijwillig aan de islam onderwerpen die de islam koste wat het kost hier wensen in te planten, die zich voor de islamkar hebben laten spannen en er zelf reclame voor beginnen maken en elke kritische stem monddood trachten te maken, kinderen op school met islamapologetische lulkoek opzadelen. Islam is immers 'peace' zingen ze in koor. De oorzaak van de ellende kan de islam volgens hen niet zijn, ze zoeken de oorzaak dus altijd ergens anders.

Laatst gewijzigd door smiley : 8 maart 2013 om 19:56.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2013, 22:30   #540
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
kregen ze daar ook bommen op hun hoofd?
Yep, er werden handgranaten rondgeslingerd door die dolgedraaide haatbaard.

Citaat:
En waarom werkt die truc dan zo goed ?
Het begint met een klein groepje dat "echt geloofd", een goeie manipulator kan dat wel voor elkaar krijgen. De geschiedenis toont dat aan. Jezus met zijn 12 apostelen, water in wijn veranderen, vissen en brood uitdelen. Mohammed met zijn 40 rovers.

Eenmaal er een harde kern is, dan is groepsdruk in combinatie met wat "gul geven" (kan gaan van voedsel tot seks) de uitbreidingsmethode bij uitstek.
Citaat:
of bij wie werkt die truc goed ?
Oh, als men mag kiezen "paria", "verbannen", "slaaf"; "dood" of "uitverkorene", dan is de keus snel gemaakt. Dus de truk werkt bij iedereen die zijn leven lief is.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be