![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Amerikanen staan achter hun regering, wat je er ook van probeert te maken, Jorge.
De houding van de Europeanen lijkt trouwens meer en meer op platte, onvoorwaardelijke Anti-Amerikanisme. Dat is ontstaan onder invloed van de groene kommunisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar gelukkig genoeg staan wij al een paar stappen verder in de evolutie Citaat:
Als het ons uitkomt zullen we ze weer liefhebben als voorheen. En als zij een geheugen hebben zullen ze ons daar dan voor laten zweten. Citaat:
Wat voor onzin gaan we nog allemaal krijgen? Blauwe wortelen? Oranje kippen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() Antoon zijn ware gelaat komt boven, iedereen die kritiek levert op de United States of Agression wordt beschouwt als een anti-Amerikaan terwijl het in mijn geval enkel anti-Bush is & niets tegen het volk, ma bon.
Als één man achter u regering staan is het domste argument dat ik tot nu toe van u gehoord heb, da slaat op nix. Wat is daar dan de bedoeling van, geen kritiek mogen leveren, gemanipuleerde pers, geen vrije meningsuiting,.... dat dacht ik toch, zijn de basispijlers van de Vs, die ze de laatste tijd meer & meer met de voeten aan het treden zijn. (En hiermee bedoel ik voor de oorlog want tijdens de oorlog is propaganda de normaalste zaak van de wereld dat besef ik ook wel). Wij zijn mondig & kritisch in Europa & da's een groot verschil. ![]() Platte onvoorwaardelijk anti-amerikanisme is niet enkel een europees verschijnsel hoor, dat vind je ook terug in het hele Midden-Oosten, gans Latijns-Amerika, Azië,... maar dat stemt je niet tot nadenken, neen, ho maar! Geen kritiek geven op een slecht beleid dat de grootste militaire macht in handen heeft... ![]() En dan komt de aap helemaal uit de mouw & waarschijnlijk puur uit onmacht neergeschreven: Groene Kommunisme. ![]() ![]() Vwala, k heb het nog geschreven toen je naar mijn stemgedrag peilde...maar je kan het je niet laten om alle sin extreme vakjes te stoppen. Groenen zijn allen extreem-groenen die terug naar de oertijd willen & baseren zich op communistische principes. HA!! IK LACH!!! ![]() Tja, wanneer argumenten te kort schieten... Spijtig vond je nochtans een interessante discussiepartner. Sluit de discussie dan op een vriendelijke manier af. ![]() Tot de volgende... |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De VS wordt verweten arrogant te zijn, en de leiding gaat zeker niet vrijuit. De kritiek daarentegen is net hetzelfde en is schuldig aan net dezelfde vergrijpen. Maar dat, dat moet maar kunnen. Nu als er twee partijen net hetzelfde doen en elkaar van hypocrisie beschuldigen, wat denkt u dan dat de sterkste partij gaat doen? Inderdaad, zijn goesting, met goede bedoelingen.
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Wat denk je over zo'n tekst:
http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=2706 En da's eigen aan elke discussie natuurlijk dat je na een tijdje afdwaalt van de essentie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Gouverneur
|