![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#661 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik denk dat je onderschat hoe dat spul zich afzet op meubelen, zeker in de bekleding, op muren en plafond. En je kan het niet zomaar overschilderen, het dringt gewoon door de verf door. Je moet eerts heel het appartement grondig leegmaken en verflagen, behang, vloerbekleding enzoverder verwijderen en dan terug een eindlaag op je plafond en muren zetten alvorens je ze deftig kan schilderen. Veel succes...
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
|
#662 | |
|
Burger
|
Citaat:
En als je blijft roken pest je daar vooral je eigen mee, je longskes worden steeds zwarter en de portemonnee steeds leger, ook al weet ik dat rokers daar niks mee inzitten, zelfs op hun sterfbed zijn ze nog fier roker te zijn. |
|
|
|
|
|
|
#663 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#664 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ben je het niet eens met de regels die de eigenaar voor zijn eigen eigendom uitzet, huur ergens anders. Case closed. Easy as that. |
|
|
|
|
|
|
#665 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In hoeverre bent u trouwens nog in regel met uw "huurclausules" denkt u? Maar dan nog, u kan niet eisen dat uw huurder niet rookt, net zoals u niet kan eisen dat uw huurder steeds wollen sokken draagt om uwe veel te dure laminaat niet te beschadigen... |
|
|
|
|
|
|
#666 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Met de plaatsbeschrijvingen in de hand zal alle schade door roken of door met spikes rond te lopen geconstateerd en vergoed worden. Het is hetzelfde als met een wet. Wetgever kan niet eisen dat je je aan 120 km per uur houdt. Maar hij kan de overtreding ervan wel zwaar bestraffen. |
|
|
|
|
|
|
#667 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U zal met uw plaatsbeschrijving verder komen met een clausule over wollen sokken die uw laminaat stukmaken en zo zichtbare schade vermijden dan met een zogenaamde verkleuring die u zowieso niet kan vermijden want in elk huis kookt en bakt men, ook verwarming doet dat. |
|
|
|
|
|
|
#668 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 13 maart 2013 om 13:35. |
|
|
|
|
|
|
#669 |
|
Minister
|
Velen vergeten ook de brand veiligheid. En hoe en verzekering omspringt met brand die ontstaan door brandende sigaret. Meer dan waarschijnlijk is daar ook reden te vinden waarom veel woningen verhuurd door immo kantoren rokers weren.
Met buiten of op terras te roken zal men niet al rokend in slaap vallen in zetel of bed…….Zal zodoende ook niet het ganse gebouw vernietigd worden. Of slachtoffers maken. Dat zal meer kosten aan leed dan een beetje verf.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
#670 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het ziet er niet naar uit dat ik ooit verhuurder zal worden, omdat de enkele centen die ik als reserve heb onvoldoende zijn, èn vooral omdat ik dat niet plezant zou vinden, al die miserie met huurders, dat gezaag enz.
Maar mocht het ooit toch zo zijn, en de hardnekkigheid van die rokers hier aantreffende op deze draad, zal mijn eerste bekommernis zijn te weten te komen of de huurder(s) rokers zijn. Om dan, als ze zelfs maar zou blijken één sigaretje per week en altijd buiten ... hen te bedanken en succes te wensen bij het zoeken naar een woning elders ... (idem dito natuurlijk voor andere vetzakkerijen, zoals onregelmatig betalen, niet proper zijn op zich ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#671 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Misschien dat de roker het dan snapt. |
|
|
|
|
|
|
#672 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#673 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In 2006 : Elke week 1 brand door droogkast In 2013 : Droogkast is in bijna elk huis een tikkende tijdbom. Gemiddeld twee keer per week veroorzaakt een droogkast in ons land een brand(je) Op naar de volgende clausule??? |
|
|
|
|
|
|
#674 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Twee maanden borg op geblokkeerde rekening -wettelijke regeling - en de eerste 3 maand huur vooraf te betalen. En dan 3 maand verbrekingsvergoeding indien het contract op onregelmatige manier door de schuld van de huurder verbroken wordt. En 2 of 1 maand bij een 3-6-9 overeenkomst. |
|
|
|
|
|
|
#675 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#676 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Een huisbaas heeft natuurlijk zijn rechten, net als een huurder trouwens. En geen enkele van die twee staat boven de wet of mag zelf zijn wetgeving �* la carte schrijven en dan nog willen toepassen ook. |
|
|
|
|
|
|
#677 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Pleit dan voor een verbod op verkoop en gebruik van tabak, zondermeer. Dan zou je betoog meer kracht van argument krijgen. Nu is het alsof rijke opa die zijn centen in een huis stak enkel wil verhuren en huur innen en nooit of te nimmer ook maar iets wil zien gebeuren in ZIJN pand dat tegen zijn persoonlijke visie ingaat, en waar hij al dan niet heimelijk van vindt dat hij er kontrolerecht op heeft. |
|
|
|
|
|
|
#678 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#679 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nochtans ook iets dat als twijfelachtige praktijk kan bezien worden hoor... Die heeft zowieso iedereen, we kunnen het brandprobleem dus al schrappen... |
|
|
|
|
|
|
#680 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|