![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...word=cumuleren
Gaan de oogjes al open, NVA-dwepers?
![]() |
#2 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Om te typen heb je je mond niet nodig hoor...
Wat vindt u van het artikel?
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 19 maart 2013 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, dat heb je natuurlijk als een partij opeens sterk groeit. en wat is nu juist je probleem? die zijn democratisch verkozen, dat weet je toch hé? het gaat hier niet over cumuls met postjes in intercommunales of staatsbedrijven.
ik krijg meer en meer de indruk dat je wat problemen hebt met democratie, tommm.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat om lokaal niveau. Op Vlaams en federaal niveau zal het plaatje er wel volledig anders uitzien. We zullen maar zwijgen over de halve criminelen-cummuleerders bij de traditionele partijen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() http://www.n-va.be/nieuws/persberich...tieke_cumul_!_ Ze tonen zich alweer hypocriet beste. Net zij waren de grootste critici als het over cumul ging. Dat ze postjes cumuleren waar ik, en niet bedrijven, voor betalen vind ik niet meteen een pluspunt...
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() En dan?
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat dat verhaal veel genuanceerder is dan je topictitel en jou holle openingspost doet uitschijnen. Op lokaal niveau zijn de verdiensten namelijk afhankelijk van de grootte van de gemeente/stad en in veel gevallen pakken lager dan op de hogere niveau's.
Toch zielig zo'n obsessie zoals die van jou. Na de verkiezingen van volgend jaar zal jij toch doodziek zijn van ellende denk ik dan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() voor de volledigheid:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() wat zijn die nvaerkes toch hersenloze brulapen.
ps ik hoop dat ik hiermee de brulapen niet te zeer beledig, want dat zijn mooie beesten. Laatst gewijzigd door hollande : 19 maart 2013 om 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Dus 90% van de N-VA volksvertegenwoordigers heeft een lokaal mandaat? Dat is veel maar ik zie het porbleem niet aangezien de andere partijen op de voet volgen en trouwens die mensen zijn democratisch verkozen. Dit kun je niet vergelijken met de cumul-waanzin van traditionelen in bedrijven.
Citaat:
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 19 maart 2013 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Is er hier al een draad waarin geklaagd wordt dat de politiekers te ver van hun kiezers staan ?
![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 19 maart 2013 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Verhuizen, hé...
![]() Ik vraag me af hoe de percentages zouden zijn moesten alle cumuls bekeken worden ![]()
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen, dat kan niet. Die doen niet aan dit soort eenzijdige journalistiek ! ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |