![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Belgicisme is gewoon de pejoratieve benaming die we gebruiken om Belgisch-unitaristen te benoemen. Want 'unitarisme' is geen exclusief Belgisch verhaal. Ik ben voorstander van Iers unitarisme bijvoorbeeld, of van Baskisch of Catalaans of Occitaans.
Al denk ik dat we in plaats van "belgicisme" even goed van Belgo-fascisme kunnen spreken. Belgisch nationalisme misschien, ware het niet dat ik eens goed moet lachen met de notie dat Belgique een 'natie' zou zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al denk ik dat we in plaats van "belgicisme" even goed van Belgo-fascisme kunnen spreken. Belgisch nationalisme misschien, ware het niet dat ik eens goed moet lachen met de notie dat Belgique een 'natie' zou zijn.[/quote] Over welke Belgisch-unitaristen heb je het dan ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem het hen dan ook niet kwalijk, ik meen gewoon dat zij ongelijk hebben.
![]() |
#524 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Minister-President
|
![]() Zowat 80% van de Belgische bevolking. Het is alleen door de massale media-aandacht die jullie clubje krijgt dat het Vlaams-nationalisme sterk aanwezig blijft. Maar dat blijft niet duren.
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tiens, in mijn wijk heb ik u nog niet gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Die tachtig procent is een leugen. De BUB haalt in de verste verte nog geen acht procent laat staan tachtig procent. En andere unitaire massabewegingen bestaan niet, al zouden die massaal spontaan uit de grond moeten springen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uit een andere draad:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enfin ideologie impliceert rechtlijnigheid, dus bij tjeven, misschien een slecht gekozen voorbeeld. Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 20 maart 2013 om 19:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet je eerst een unitarist en een Belgicist vinden die zichzelf zo noemen en dan kan je het hen eens vragen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die noemen zichzelf geen Belgicist.
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Torfs ging eind Februari een knoop doorhakken, maar hij is de knoop kwijt. Een echte CD&V'er dus
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Minister-President
|
![]() Bourgeois ontkent nu wat hij gezegd heeft. Wat een kolderbrigade, die N-VA ! http://www.knack.be/nieuws/belgie/bo...0265432406.htm
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Minister-President
|
![]() Waar heb ik dat gezegd?
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hooguit hoor je "we zijn al zo klein" dankzij de stupide jarenlange indoctrinatie. Als je voorbeelden uit het verleden en de toekomst opsomt is het opeens al veel minder. Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 20 maart 2013 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |