![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() http://www.google.com/search?hl=nl&s...iw=728&bih=338 ![]() Ric Flair is een vrouw wanneer opgesminkt ???? ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over wat er vanbinnen zou moeten zitten wil ik liever niet in detail treden. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 maart 2013 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een meid/vrouw is zonder make-up alleen mooier dan met make-up als ze een naturel beauty is. En die zijn er relatief weinig.
De meeste meiden/vrouwen zijn gewoon veel mooier met een beetje make-up en uiterlijke verzorging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn raar hoor die natural beauty's en mocht je er zo eentje kunnen strikken ... goed bijhouden zou ik zeggen.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft mijn man hiermee te maken? Waaruit maak jij op dat het me niet meer interesseert? En wat de buitenwereld van me vindt: ik denk echt niet dat ik eruit zie als een slons hoor. Ik douche elke dag en verzorg mijn uiterlijk, draag propere kleding, poets netjes mijn tanden....Alleen: ik draag geen make-up. Ik vind jouw reactie best wel grof Nietzsche.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() P.s. : alhier=op mijn werk ![]() ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 20 maart 2013 om 20:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gaf een juffrouw me 10jaar jonger dan ik eigenlijk ben...mijn broer zei echter, "ga lopen jong, die wil iets van u, die heeft uwen auto gezien"...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() ook wel "baard" genoemd
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Hop, nog wat olie op het vuur.
![]() ‘Terecht dat vrouwen minder verdienen, ze zijn één week op vier ongesteld’ |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwam een niet onaardige juffrouw naast mij zitten en de eerste vraag naar mij toe die uit haar toch wel leuk smoeltje rolde was: "Mee wa ver nen auto rijde gij? Waarop ik beleefd reageerde: 'Met een hele grote, ze noemen die in de volksmond: Den Tram! Merkwaardig feit was, dat die eensklaps verdwenen was na mijn reactie, raar toch? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 21 maart 2013 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het kader van dit misschien wel modieuze topic toch nog even dit.
Uw haar moet gewoon goed liggen juffrouw/mevrouw punt ![]() Ik durf als ik in een warenhuis aan de kassa achter een juffrouw/vrouwtje/dame al wel eens zeggen, uw haar ligt wel echt goed. Niet lang daarna zit je samen aan de koffietafel, koekje, taartje, ijsje, etentje, een drankje en het éne levensverhaal dat het andere met rasse schreden overtreft. Het is dan ook één van mijn prachtige verleidingstrucs die in de meeste gevallen wel kunnen ontaarden in een hele lijdensweg ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 maart 2013 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat het over een compliment gaat (mijn vrouw is een babe ![]() Het geeft gewoon aan dat die man tegenovergesteld reageerd op de signalen die ze uitstuurt, en dat zijn slechte punten. Zelf vind ik dat ze er in overdrijft, maar sinds dan kijk ik ook of de bodylanguage die vrouwen vertonen, complimentjes toestaan. Het is maar een tip.
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dan nadien een totale blik van verbijstering. "Sjoa, maske: de chauffauge is al heel de winter kapot dus na moetek ze oek nimmer maken, als er ijs aan mijn raam hangt dan ga ik daar met de gasbrander oep, turbo die is eruit want die ging kapot, en vorige week hebbek mijne laatste bumper er oek nog afgereden. "
![]() |
![]() |
#40 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het dat geweest zijn denk je giserke dat ik niet direct met enkele biljetten over de brug kwam ... ?
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
P.s. Seffens geloof ik mijn eigen zinnen nog ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 maart 2013 om 20:57. |
|||
![]() |
![]() |