![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarvoor dient die foto op uwe pas ?
Juist, om te kunnen vergelijken met uw tronie. Voor Jan en Alleman is dat dus een vergelijking zonder pots of wat dan ook op uwe kop. Maar platbroekerij heeft ervoor gezorgd dat er "uitzondering gemaakt wordt voor religieuze redenen". En nu zitten we met de vaudeville: titel : Limburger mag niet met pastavergiet op foto identiteitskaart link : http://www.standaard.be/artikel/deta...30325_00517221 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vliegend spaghettimonster zal hem steunen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() leve het verschil!
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Zou die met een hoofddoekje om wel op de pasfoto mogen?
Dan kan hij zich beroepen op een 'erkende' religie. Of is er dan opeens toegestane discriminatie tussen man en vrouw? Vrouwen wel, mannen niet met hoofddoek? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Technische gesproken heeft onze man uit Hasselt gelijk maar in absurdistan(belgie) zie ik hem geen gelijk halen. Uitzonderingen zijn alleen voor bepaalde godsdiensten voor de welke onze politieke charlatans(traditio's en linkiwinkies genoemd) sidderen en beven en wel toestaan dat ze met allerlei sluiers en imkermateriaal op de pasfoto staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Schandalig hoe de overheid hier weer schaamteloos discrimineert op basis van geloof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Goed dat iemand de totale idiotie van zulke wetgeving aantoont. Eigenlijk moet men nu ook met politieke leuzen en symbolen op het paspoort e.d. kunnen staan aangezien een politieke overtuiging niet minderwaardig is/mag zijn aan een religieuze overtuiging.
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allé, 't is weer komkommertijd.
En ondertussen moeten ambtenaren vergaderen over plastieken vergieten op mijn kosten ![]()
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hopelijk (al vrees ik dat het ijdele hoop is) beseft men nu dat uitzonderingen maken op maat van één of meerdere overtuigingen in een democratische rechtstaat geen optie is.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vraag mij toch af hoe vroeger de nonnekes poseerden voor een pasfoto. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Is het punt niet dat pastafarianisme geen erkende godsdienst is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Dat lijkt me een heel erg gevaarlijk onderscheid. Als je enkel maar erkende godsdiensten als uitzondering mag gebruiken, mag ik dan op basis van niet erkende godsdiensten discrimineren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.ibz.rrn.fgov.be/fileadmin...BR-NLv2012.pdf Geen non te zien, wel een moslim uiteraard. Laatst gewijzigd door BonBon : 25 maart 2013 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |